CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

Katılım
16.04.2012
Mesajlar
11
Konum
kayseri bünyan akçat

Arkadaşlar yeni jx pro 110 aldık motor vitesde durmuyor. diğer şatırlı traktörlerde aynı mı motor stop halinde iken vitesde durmuyormu illaki el freni çekilmek zorundamı.
 
Katılım
21.05.2012
Mesajlar
491
Konum
İzmir
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

Motor hakkına bilgim yok ama güvenlik açısından el frenini alışkanlık haline getirin derim.
 
Katılım
21.05.2012
Mesajlar
491
Konum
İzmir
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

Şatır dediğin ileri-geri levye kolu sanırım anladığım kadarıyla
 
Katılım
15.09.2010
Mesajlar
6,897
Konum
Çorum
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

kafanı yorma yarı otomatik makinaların hepsinde var bizimkilerde öyle
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

Öncelikle Şuna Bi Açıklık Getirelim...

Bu Bahsettiğiniz Sistem Elektronik İleri-Geri Mekanizmasıdır Ve Adı SHUTTLE ' dır...

Motor Stop Halindeyken Elektrik Akımı Olmayacağı İçin Shuttle ' ı Vitese Taksanız Bile Motor Kaçıcaktır... Sebebi ELEKTRONİK ;)
Bütün Shuttle ' lı Motorlarda Durum Böyledir...

Bu Yüzden El Freni Kullanılmalıdır...
 
Katılım
23.07.2011
Mesajlar
2,691
Konum
ANKARA
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

omerfarukkoc link=topic=56639.msg608344#msg608344 date=1340219279' Alıntı:
Öncelikle Şuna Bi Açıklık Getirelim...

Bu Bahsettiğiniz Sistem Elektronik İleri-Geri Mekanizmasıdır Ve Adı SHUTTLE ' dır...

Motor Stop Halindeyken Elektrik Akımı Olmayacağı İçin Shuttle ' ı Vitese Taksanız Bile Motor Kaçıcaktır... Sebebi ELEKTRONİK ;)
Bütün Shuttle ' lı Motorlarda Durum Böyledir...

Bu Yüzden El Freni Kullanılmalıdır...
arkadasımızın yaptıgı acıklamaya katılıyorum durum aynen boyledır traktorunuzde arıza yok normal bı durum
 
Katılım
23.11.2010
Mesajlar
2,747
Konum
adana çukurova
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

şuhuttle demek istedi
omerfarukkoc link=topic=56639.msg608344#msg608344 date=1340219279' Alıntı:
Öncelikle Şuna Bi Açıklık Getirelim...

Bu Bahsettiğiniz Sistem Elektronik İleri-Geri Mekanizmasıdır Ve Adı SHUTTLE ' dır...

Motor Stop Halindeyken Elektrik Akımı Olmayacağı İçin Shuttle ' ı Vitese Taksanız Bile Motor Kaçıcaktır... Sebebi ELEKTRONİK ;)
Bütün Shuttle ' lı Motorlarda Durum Böyledir...

Bu Yüzden El Freni Kullanılmalıdır...
aynen
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

yenikentli123 link=topic=56639.msg608347#msg608347 date=1340219453' Alıntı:
arkadasımızın yaptıgı acıklamaya katılıyorum durum aynen boyledır traktorunuzde arıza yok normal bı durum
ok-*-s

gezegen link=topic=56639.msg608351#msg608351 date=1340219904' Alıntı:
şuhuttle demek istedi aynen
ok-*-s


Shuttle Diye Yazılır Şatıl Diye Okunur ;)
 
Katılım
21.12.2009
Mesajlar
16
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

öncelikle shuttle sistemi elektrikli değildir. bazı traktörlerde elektrik sadece yağ valfini açmak için kullanılır ama jx 110 traktördeki sistem mekaniktir yani halatlıdır. ileri geri debriyajsız vites olan tüm traktörler elektrikle değil yağ basıncıyla çalışmaktadır. pompa yağ basarak balatalar sayesinde traktöre hareket vermektedir. bu nedenle traktör çalışmazken vites fren görevi görmez. bu nedenle herkesin el frenine çok iyi bakması gerekiyor..

www.traktorparca.com
 
Katılım
17.08.2009
Mesajlar
204
Konum
Eskişehir
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

el freni çekme alıskanlığı önemli
erhknt link=topic=56639.msg611232#msg611232 date=1341137288' Alıntı:
öncelikle shuttle sistemi elektrikli değildir. bazı traktörlerde elektrik sadece yağ valfini açmak için kullanılır ama jx 110 traktördeki sistem mekaniktir yani halatlıdır. ileri geri debriyajsız vites olan tüm traktörler elektrikle değil yağ basıncıyla çalışmaktadır. pompa yağ basarak balatalar sayesinde traktöre hareket vermektedir. bu nedenle traktör çalışmazken vites fren görevi görmez. bu nedenle herkesin el frenine çok iyi bakması gerekiyor..

www.traktorparca.com
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

erhknt link=topic=56639.msg611232#msg611232 date=1341137288' Alıntı:
öncelikle shuttle sistemi elektrikli değildir. bazı traktörlerde elektrik sadece yağ valfini açmak için kullanılır ama jx 110 traktördeki sistem mekaniktir yani halatlıdır. ileri geri debriyajsız vites olan tüm traktörler elektrikle değil yağ basıncıyla çalışmaktadır. pompa yağ basarak balatalar sayesinde traktöre hareket vermektedir. bu nedenle traktör çalışmazken vites fren görevi görmez. bu nedenle herkesin el frenine çok iyi bakması gerekiyor..

www.traktorparca.com
TD-D Serilerindeki Sistemin Adı POWERSHUTTLE ' dır... Yani Sizin De Dediğiniz Gibi Halatlıdır... ok-*-s
 
Katılım
22.05.2008
Mesajlar
778
Konum
edirne
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

peki bunlardan nhangisi daha sağlıklı ve iyidir elektronik olan mı mekanik olan mı ? fark ?
 
Katılım
17.01.2012
Mesajlar
167
Konum
KAYSERİ
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

Aynen arkadaş benm motor da case jx 90 power shuttle ' li shuttle ' yi vitese taktığımız zaman durmuyor.... Güvenlik açısından.. Elektronik yani....
 
Katılım
24.11.2009
Mesajlar
11,065
Konum
Ankara

Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

yani biri mekanik diğeri elektronikse mekanik olanın kolunu yavaşça iterek traktörün yumuşak kalkması mümkün mü? sonuçta valf halatla açılıyomuş yavaş yavaş açarız :D Elektronikte bu mümkün değil galiba..
 
Katılım
21.12.2009
Mesajlar
16
Ynt: CASE JX PRO 110 ŞATIRLI RAMPADA STOP HALİNDE DURMUYOR

anayurtlu 3105d link=topic=56639.msg612772#msg612772 date=1341517740' Alıntı:
yani biri mekanik diğeri elektronikse mekanik olanın kolunu yavaşça iterek traktörün yumuşak kalkması mümkün mü? sonuçta valf halatla açılıyomuş yavaş yavaş açarız :D Elektronikte bu mümkün değil galiba..
ELEKTRONİKTEDE DEBRİYAJ KALKIŞ AYARI YAPILABİLİR VE HALATLIDA DA HALATI HIZLI ÇEKME YADA YAVAŞ ÇEKME ARASINDA FARK OLMAZ VALFTEN AYAR YAPILABİLİR.
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt