Caselli 6 ton 3 ilaveli tandem römork

Paylaşım için teşekkürler.Caselli güzel kaliteli gibi.Bu römorklarla aynı şase yapısına sahip montano römorklarını köyümüzden ve komşu köylerden alanlar oldu.Yalnız şase ı demir olduğu için şase direk makas üzerine oturtulduğundan teker ve taban saçı ara mesafesi yüksekti römork havaleli durduğu için neredeyse bütün römorklar devrildi ve ilginçtir şase bükenler de oldu ve hep geri verdiler.Bayi ile montano mahkemelik oldu şimdilerde battı diye duyumlar alıyorum.O yüzden bizim bölgemiz eğimli olduğundan pek tutulmadı bu tipler bizde hep u şase o yüzden ama tandem römorkların yatmaya karşı daha mukavemetli olduğundan sorun olacağını zannetmiyorum.
 
Paylaşım için teşekkürler.Caselli güzel kaliteli gibi.Bu römorklarla aynı şase yapısına sahip montano römorklarını köyümüzden ve komşu köylerden alanlar oldu.Yalnız şase ı demir olduğu için şase direk makas üzerine oturtulduğundan teker ve taban saçı ara mesafesi yüksekti römork havaleli durduğu için neredeyse bütün römorklar devrildi ve ilginçtir şase bükenler de oldu ve hep geri verdiler.Bayi ile montano mahkemelik oldu şimdilerde battı diye duyumlar alıyorum.O yüzden bizim bölgemiz eğimli olduğundan pek tutulmadı bu tipler bizde hep u şase o yüzden ama tandem römorkların yatmaya karşı daha mukavemetli olduğundan sorun olacağını zannetmiyorum.

Teşekkürler hocam. Bulundumuz arazi düz yollarımız iyi bizde .bayır yerlerimiz varmı var ama ben bu arabaya güvendiğim kadar hiç bir arabaya güvenmedim terazi dingil sistemi caselli ve Köksal’ın çok iyi .palazoğlu ve uğurlu römorklarda burda hep arıza açtı porya ve dingil jant ve kapaklarından iki hafta araştırma yapmıştık caselli hep doldurdu traktöre takılan arıç sistemi çok iyiydi traktöre vurma yapmadı. Bir abim var o sofralı 4 teker kullanıyor birkere bu aracı aldı ve keşke terazi dingil alsaymışım demişti
 
  • Beğen
Tepkiler: FENOMEN
Paylaşım için teşekkürler.Caselli güzel kaliteli gibi.Bu römorklarla aynı şase yapısına sahip montano römorklarını köyümüzden ve komşu köylerden alanlar oldu.Yalnız şase ı demir olduğu için şase direk makas üzerine oturtulduğundan teker ve taban saçı ara mesafesi yüksekti römork havaleli durduğu için neredeyse bütün römorklar devrildi ve ilginçtir şase bükenler de oldu ve hep geri verdiler.Bayi ile montano mahkemelik oldu şimdilerde battı diye duyumlar alıyorum.O yüzden bizim bölgemiz eğimli olduğundan pek tutulmadı bu tipler bizde hep u şase o yüzden ama tandem römorkların yatmaya karşı daha mukavemetli olduğundan sorun olacağını zannetmiyorum.
Siz pilot olarak kendinize arazinize uygun römork sececeksiniz. Bizim tarla yolları bile asfalt yapıldı lazerle duzlendi hizaya alındı. Bizde romorkta dingil sayısı ve tonaj olayı ayyuka çıktı. Bizde de terazi dingil randıman vermiyor marka fark etmeksizin her yerin huyu suyu ayri
 
  • Beğen
Tepkiler: yasinorhan10

Benzer Konular