Çelikel balya yükleme burada bir firma (önallar)için ..
birebir ürün fakat kendi ismini yazmamış o kadar..
a. Ürün çok hafif..
100 balyadan sonra başlarda dönerken tehlikeli bir şekilde sürükleniyor..
b.ön toplayıcı ağız pimle sabitleniyor..
traktörle yürürken bir yükselti oldumu müdahale edemiyoruz..
c.römorktaki ot yükseldikçe taşıma paleti kısa kalıyor..
ya biraz daha uzun yada sürgülü pistonlu bir ekle problem giderilmeli.
d.çok dar..
yol durumundan iş durumuna getirildimi..
şaft tamamen sınır çalışma halinde kalıyor..
makina Şasesi 30 cm daha geniş olmalı.
e.balya yatay şekilde nakil olabiliyor..
ölçüleri buna göre yapılmış..
bence önde bir kişinin balyayı yerde düzleyip hazırlaması yerine ölçüleri biraz arttırın.
balya hem yatay hemde dikey durumda nakil olabilsin..
f.ayak aparatı..
belki ben çözemedim ama ne kadar denedimse onu kullanamadım..
onun orada ne işi var..
ya ben kafayı yedim..
yada onu oraya monte ettiren mühendis.
onun yerine ön tarafa başka bir tane yaptım.
işte gidiyoruz..pin bakem deutza
rasgele tümseklerde alıcı dişleri hemen kaldırabilmek için piston attım bu sayede taş veya sert toprak yükseltisinde ağız yukarı ...
bu balya ağıza alındıktan sonra liftten ayrılmasını engelleyen üst baskı.. abi bunu 2. balyada kırılsın diye sabit yapmışlar..
gördüğünüz gibi oynar başlık yaptım asla kırılamaz.
aynı yerden başka bir kare..
bura cok önemli.. Çelikel burayı çok açık koymuştun..
balya hafif yan gelse arada kalıyor bir türlü toplanıp alıcı ağıza girmiyordu..
makinanın dar olma kusurunu burayı açarak gidermeye çalışmış.
burayı daralttım sorunsuz balyayı düzleyip ağıza alıyor..
yeni ayak..
ben böyle daha mutluyum mühendis..
hadi beni arka ayağın kullanılabilirliği ile utandır..
tekrar söylüyorum belkide ben anlayamadım
ve son randımanlı bir çalışma..
videoları kışa saklıyorum
peki soruyorum Çelikel...
Sağol bu kadarını yaptığın için.. ama benim eklediğim sadece ve sadece 250 tl eder..
bunu sen yapsaydinda makinaların hepsine..
alsaydın bizden parasını olmazmıydı .. hii
birebir ürün fakat kendi ismini yazmamış o kadar..
a. Ürün çok hafif..
100 balyadan sonra başlarda dönerken tehlikeli bir şekilde sürükleniyor..
b.ön toplayıcı ağız pimle sabitleniyor..
traktörle yürürken bir yükselti oldumu müdahale edemiyoruz..
c.römorktaki ot yükseldikçe taşıma paleti kısa kalıyor..
ya biraz daha uzun yada sürgülü pistonlu bir ekle problem giderilmeli.
d.çok dar..
yol durumundan iş durumuna getirildimi..
şaft tamamen sınır çalışma halinde kalıyor..
makina Şasesi 30 cm daha geniş olmalı.
e.balya yatay şekilde nakil olabiliyor..
ölçüleri buna göre yapılmış..
bence önde bir kişinin balyayı yerde düzleyip hazırlaması yerine ölçüleri biraz arttırın.
balya hem yatay hemde dikey durumda nakil olabilsin..
f.ayak aparatı..
belki ben çözemedim ama ne kadar denedimse onu kullanamadım..
onun orada ne işi var..
ya ben kafayı yedim..
yada onu oraya monte ettiren mühendis.
onun yerine ön tarafa başka bir tane yaptım.

işte gidiyoruz..pin bakem deutza

rasgele tümseklerde alıcı dişleri hemen kaldırabilmek için piston attım bu sayede taş veya sert toprak yükseltisinde ağız yukarı ...

bu balya ağıza alındıktan sonra liftten ayrılmasını engelleyen üst baskı.. abi bunu 2. balyada kırılsın diye sabit yapmışlar..
gördüğünüz gibi oynar başlık yaptım asla kırılamaz.

aynı yerden başka bir kare..

bura cok önemli.. Çelikel burayı çok açık koymuştun..
balya hafif yan gelse arada kalıyor bir türlü toplanıp alıcı ağıza girmiyordu..
makinanın dar olma kusurunu burayı açarak gidermeye çalışmış.
burayı daralttım sorunsuz balyayı düzleyip ağıza alıyor..

yeni ayak..
ben böyle daha mutluyum mühendis..
hadi beni arka ayağın kullanılabilirliği ile utandır..
tekrar söylüyorum belkide ben anlayamadım

ve son randımanlı bir çalışma..
videoları kışa saklıyorum
peki soruyorum Çelikel...
Sağol bu kadarını yaptığın için.. ama benim eklediğim sadece ve sadece 250 tl eder..
bunu sen yapsaydinda makinaların hepsine..
alsaydın bizden parasını olmazmıydı .. hii