• Erkunt Traktör Yedek Parça'dan yapacağınız alışverişlerde %5 indirim kazanabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey buraya tıklayarak size özel indirim kodunu almak ve ödeme esnasında ilgili bölüme girmek. Keyifli alışverişler.

çiftçi dostu,yakıt cimrisi

Katılım
18.02.2011
Mesajlar
6,057
Şehir
sivas
Bereketli olsun, geri vitese senchromench taktır sanız, rahat edersiniz.
abi bu modellere takılmıyormuş 2018 de şanzumanı söktürmüştüm hazır sökülmüşken takılsın dedim ama olmadı...

Kolay gelsin, pulluk biraz daha solda olsa karık gibi olmaz tam kapatırdı.

haklısın ama bu video çekimininden sonra ayar yaptık tekrar video çekmek nasip olmadı

Kolay gelsin maşallah
eyvallah mahmut kardeşim..

eyvallah cemal kardeşim.

hepimizde eksik olmayın. iyili varsınız.
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
6,057
Şehir
sivas

80t reis

Kolay gelsin abim iyi asılıyor namızsız erkuntu seviyonmu dövüyonmu bilemedim :)

eskiden serviskere kızıp dövüyırdum.
şimdi ilçede bir tamirci buldum parçayı sivasdan getirip takıyor. şimdi arızada vermiyor. artık seviyorum. yakıtı acayyio düşük çekişine zaten diyecek yok. 76 hp ye göre bize aşırı fazla. yani seviyorum artık muhammed kardeşim
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst