hayırlı olsun başka bir konuya yazmıştım bu yazıyı burayada kopyalayayım
1-Traktörü uygun yakıt için 1400-1800 devirde kullanmak gerek çünkü en çok bu devir aralığında tork açıyor(420 modeli için 1400-1700).
2-Hassasiyeti iyi ayarlamak gerek sarı kolu(içteki kolu) gezer konumda kullanmanız gerek yeşil kolu ise istediğiniz konumda kullanın (derinliği ayarlıyorsunuz)sarı koldan kesinlikle derinlik ayarı yapılmaz en aşşağıya getirirseniz hassasiyet açılmadığı için motor çekmez.
3-Traktörde hi lo varsa (düğme) düğmeyi kaplumbağadan tavşana atarken gazı kesin biraz kesin eğer hi dan low a (tavşandan kaplumbağaya) düşürülecekse tam düğmeye basacağınız an gaz verin.
4-Zaten biliyorsunuzdur ama tüm filitreleri ve yağlarını zamanında değiştirin şanzuman filitresi özellikle (zamanında değişmezse problem olabiliyor).
5-Euro dizel kullanın (biz euro kullanıyoruz pro koyduğumuz zaman duman yapıyor).
6-Nadasta defransiyel kilidini kullanıyoruz (pek çok kişi bunu kullanmıyor eğer tarla yamuksa kullanmayın derim) çizinin bitmesine 10 -15 metre kala kilidi devrenen çıkarıyoruz (debriyaja basmaya gerek yok elektronik kilit olduğu için) devrenden çıkartmassanız belli olur zaten motor dönmez dişlilere zararı olur.
7-Çalıştırırken(start ederken) klima açık olmasın.
8-İleri geri manevra yaparken mekik kolunu debriyaja basmadan çıkartmayın.
9-Bayır aşşağı inerken vitesi boşa almayın(motorun yakıtı filan biterse biryerde kalırsanız motoru çektirmeyin uzun mesafe)
10-Sert kullanmayın (her traktörde olduğu gibi problem yaratır

)
11-Biz ön janta ağırlık taktırdık faydasını görüyoruz tavsiye ederim.
kabinin iç hacmi çok küçük filan değil, sanki ölçmüşler gibi burada millet yazıp çizip duruyo at koşturulacak değil kabinde... hostes koltuğu yok bunu ben şahsen problem etmem hosteslik iş olmuyor deutz da hosteste pilotta sensindir
Umarım faydalı olmuştur tekrardan hayırlı olsun
