DEUTZ-ERKUNT hangisini tercih ederdiniz

5095 E , rated power (2200 rpm) , 67 kw , max power, 70 kw , 95 hp ,
Tork : 389 n.m. , tork rezervi : %35 ile beklentileri karşılar.
Motor haritasına baktığımızda ;
1200-1600 rpm stabile yakın sabit tork aralığı, 1650 rpm, tork güç eğrisi kesişim devri ,
1900-2100 rpm stabile yakın sabit güç aralığı , 2000 rpm max güç tepesi görülüyor.
Deuthz 5C ve 5G serideki 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1200-1600 rpm aralığa alınmış.
Motorun zamanlama kayıpları , sabit tork aralığının bitiş devri ile sabit güç aralığının başlangıç devri veya max güç tepe noktasına baktığımızda 400 rpm olarak kabul edilebilir.( 1600 rpm - 2000 rpm )
40*40 şanzımanda 400 rpm aralıklı vitesler 200 rpm aralıklı powershift vitesler ile kullanışlı olacaktır.
5C seride motorun zamanlama kayıpları ( 1800 rpm - 2100 rpm arası ), 3 bölücü ile 60*60 şanzıman kullanışlı olabilir.
MF 3095 Phantom seri , 95 hp , 400 n.m. tork , %35 gibi tork rezervi vardı.
MF 5430 , 68 kw , 393 n.m. tork, %37 tork yedeğine sahipti.
Traktörün çekiş olarak 95 hp beklentilerini karşılayacağını düşünürüz.

Balye bağlama performansı olarak katalogta veri görünmüyor.
Muhtemel 60-65 kw gibi kuyruk mili gücü olabilir.
Kuyruk mili devir konumları hakkında bilgi bulunmuyor.
540 kuyruk mili devrinin 2000 rpm devire, 540 E kuyruk mili devrinin 1600 rpm devire konumlanması gerekir.
Eco yol motor devrinin (ekipman taşırken) 1650 rpm ve (yük taşırken, nakliyede) 2000 rpm devirde kullanılması iyi olabilir.
Rodaj esnasında toprak işleme de 1700 rpm devir kullanışlı olabilir.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: jettarım

Benzer Konular