PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Efsocular burdamı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1368187" data-attributes="member: 76199"><p>Biz Euro 1 , Same Explorer seride regülatör ayarı yaptırdık , Euro 2 ve üzeri motorların tamamında ayar yapılıyor.</p><p>Saman balyesi bağlama da performanslı traktör aranır ve motorun zamanlama kayıpları önemlidir.</p><p>Fiat 7056 , 1500 rpm max tork , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , kuyruk mili 2200 rpm devirdeydi , 2000 rpm devire alındı , pratik kullanım aranıyor.</p><p>Motor, max tork noktası ile max güç noktası arası devirlerin fazla uzun olması istenmiyor.</p><p>1600 rpm de sıra dönüşleri , 2000-2200 rpm le sıra içinde yürünür , vites araları 500 rpm ile 2100 devirde çok uyumlu geçiş sergiler , devir uyar. 1600-2100 rpm arası 500 rpm dir.</p><p>Düşük yükte 1600 rpm ile az yakar , tam yükle motor anma gücünde çalışır , 52,5 kw kuyruk mili gücü vardır.</p><p>2015 ve 2016 model Case JXC serininde takviye 3 , 4 , seri 1 vitesleri arası 500 rpm devire bu yüzden alınmıştır.</p><p>JXC , serisi çok alışılmamış bir motor grafiği kullanıyor , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , tork ve güç yumuşak eğri şeklinde stok motor için 2400 rpm devir güç sonu oluyor.</p><p>Pompa ayarı yapılınca 2600 rpm güç sonu oluyor, 2700 rpm de ses değişir.</p><p>Aktif iş kullanımı vites aralarını yaklaştırınız dediğimizde yaklaştırdılar.</p><p>Garip gelen motorun güç eğrisinin şekli olabilir.</p><p>Yük taşıma için avantajdır , dip gaz 2600 rpm motora yüklenebiliriz , 1500 rpm devire düşünce vites değiştiririz.Zamanlama kayıpları 1100 rpm dir.</p><p>JD 6430 Premium , 1300-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm sabit güç noktası , zamanlama kayıpları 300 rpm dir. </p><p>1900 rpm den 1600 rpm e düştü mü powershift düğmesi ile vites düşer.</p><p>JD 5085 M , 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , zamanlama kayıpları 400 rpm , tam güçten , sabit tork aralığı üzerindeki ara güç tercihine geçtiğimizde vites değiştiririz.</p><p>MF 200 serisinde 1000-1700 rpm sabit tork aralığı ve mazot pompasının rölanti devirde gaz verebilme özelliği bulunur , tek frende gaz basmak istemez.</p><p>Fiat 7056 da başlangıç torku , max torkun yarısı gibidir , rölantide fazla çekiş hissettirmez , Same Explorer serisi de aynıdır , grafikte max tork 1600 rpm de bulunur.</p><p>Steyr 768 , hem rölanti de hem de 800-1300 rpm devir aralığında tork çok düşük kalır , çekmez denebilir , 1600 rpm de max torka ulaşır.</p><p>Günümüzde turbo kullanıldığından başlangıç torkları ile max torklar arasında % 120 gibi fark olanlar traktörün içinden 2 motor çıkar gibi hissiyat veriyor.</p><p>Perkins motor gibi 1000-1500 rpm devir arası vitesle oynanmaya çalışılıyor, yanlıştır.</p><p>Yakıt grafikleri, ya motor max tork noktası ve güç noktası aralığında yada motor sabit güç aralığı içinde bulunuyor.</p><p>İstisnalar ; 300 hp sınıfında , bir de 1050 Vario ' da var be yahu . </p><p>Egzantrik değişimi serilerin küçük motorlarında yapmak arazi zorluğuna göre ihtiyaç olabilir , nitekim bizde TD75 modele yaptırdık.</p><p>To be continued...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1368187, member: 76199"] Biz Euro 1 , Same Explorer seride regülatör ayarı yaptırdık , Euro 2 ve üzeri motorların tamamında ayar yapılıyor. Saman balyesi bağlama da performanslı traktör aranır ve motorun zamanlama kayıpları önemlidir. Fiat 7056 , 1500 rpm max tork , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , kuyruk mili 2200 rpm devirdeydi , 2000 rpm devire alındı , pratik kullanım aranıyor. Motor, max tork noktası ile max güç noktası arası devirlerin fazla uzun olması istenmiyor. 1600 rpm de sıra dönüşleri , 2000-2200 rpm le sıra içinde yürünür , vites araları 500 rpm ile 2100 devirde çok uyumlu geçiş sergiler , devir uyar. 1600-2100 rpm arası 500 rpm dir. Düşük yükte 1600 rpm ile az yakar , tam yükle motor anma gücünde çalışır , 52,5 kw kuyruk mili gücü vardır. 2015 ve 2016 model Case JXC serininde takviye 3 , 4 , seri 1 vitesleri arası 500 rpm devire bu yüzden alınmıştır. JXC , serisi çok alışılmamış bir motor grafiği kullanıyor , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , tork ve güç yumuşak eğri şeklinde stok motor için 2400 rpm devir güç sonu oluyor. Pompa ayarı yapılınca 2600 rpm güç sonu oluyor, 2700 rpm de ses değişir. Aktif iş kullanımı vites aralarını yaklaştırınız dediğimizde yaklaştırdılar. Garip gelen motorun güç eğrisinin şekli olabilir. Yük taşıma için avantajdır , dip gaz 2600 rpm motora yüklenebiliriz , 1500 rpm devire düşünce vites değiştiririz.Zamanlama kayıpları 1100 rpm dir. JD 6430 Premium , 1300-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm sabit güç noktası , zamanlama kayıpları 300 rpm dir. 1900 rpm den 1600 rpm e düştü mü powershift düğmesi ile vites düşer. JD 5085 M , 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , zamanlama kayıpları 400 rpm , tam güçten , sabit tork aralığı üzerindeki ara güç tercihine geçtiğimizde vites değiştiririz. MF 200 serisinde 1000-1700 rpm sabit tork aralığı ve mazot pompasının rölanti devirde gaz verebilme özelliği bulunur , tek frende gaz basmak istemez. Fiat 7056 da başlangıç torku , max torkun yarısı gibidir , rölantide fazla çekiş hissettirmez , Same Explorer serisi de aynıdır , grafikte max tork 1600 rpm de bulunur. Steyr 768 , hem rölanti de hem de 800-1300 rpm devir aralığında tork çok düşük kalır , çekmez denebilir , 1600 rpm de max torka ulaşır. Günümüzde turbo kullanıldığından başlangıç torkları ile max torklar arasında % 120 gibi fark olanlar traktörün içinden 2 motor çıkar gibi hissiyat veriyor. Perkins motor gibi 1000-1500 rpm devir arası vitesle oynanmaya çalışılıyor, yanlıştır. Yakıt grafikleri, ya motor max tork noktası ve güç noktası aralığında yada motor sabit güç aralığı içinde bulunuyor. İstisnalar ; 300 hp sınıfında , bir de 1050 Vario ' da var be yahu . Egzantrik değişimi serilerin küçük motorlarında yapmak arazi zorluğuna göre ihtiyaç olabilir , nitekim bizde TD75 modele yaptırdık. To be continued... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Efsocular burdamı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt