PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Eksantrik mili
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Skarataş" data-source="post: 1403014" data-attributes="member: 87658"><p>krank mili ile birbirlerine bağlıdır motorda sizin milimetrik küçükltmenizle aynı dönme açısıyla subaplardan yanma odasına daha fazla yakıt ve oksijen pompalanır buda buda aynı pistondan daha fazla güç dönme açısıyla %1000 değerlerle küçük hızlı hareketler oluşturur modifiyeciler işin aslını krank ve eksantriği birlikte değişirler ancak ülkemizde sadece eksantrik değişiyolar bunuda çok anlamış değilim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skarataş, post: 1403014, member: 87658"] krank mili ile birbirlerine bağlıdır motorda sizin milimetrik küçükltmenizle aynı dönme açısıyla subaplardan yanma odasına daha fazla yakıt ve oksijen pompalanır buda buda aynı pistondan daha fazla güç dönme açısıyla %1000 değerlerle küçük hızlı hareketler oluşturur modifiyeciler işin aslını krank ve eksantriği birlikte değişirler ancak ülkemizde sadece eksantrik değişiyolar bunuda çok anlamış değilim [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Eksantrik mili
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt