Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

anayurtlu 3105d link=topic=52742.msg545054#msg545054 date=1329938861' Alıntı:
torkları normal bence hatta 110luk 3105ten düşük,,kaldırma kapasiteleri çok iyi ağırlıklarıda normal istenirse kullanıcı birazdaha azaltabilir.
bencede ok-*-s
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

phantomerkunt link=topic=52742.msg545055#msg545055 date=1329938917' Alıntı:
Ben 110 luğun ağırlığını verdim.. Ersan bey 90 lığı vermiş. Erkuntun resmi sitesine mi inanak ersan beyemi ?

ne yazıyorki erkuntun sitesinde bu kanıya vardın
Her markada aynı prensip.. motorun boş ağırlıkları ayrı, ek ağırlıkları ayrı verilir
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

sekoo19 link=topic=52742.msg545057#msg545057 date=1329938988' Alıntı:
resmi sitedeki agırlıklarıda agırlıklarıyla beraberdir bence
bizim burda bi abinin erkunt servet 80.3 lüksü var ruhsatı gösterdide ağırlıklarıyla birlikte yazıyodu onda
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

Arkadaşlar verilen değerler traktörlerin toplam ağırlıklarıdır. Konuyu gene saptırmayalım. Ersan abi traktörü tasarlayan kişi ona mı inanalım buna mı inanalım diye gene Ersan abiyi küstürecek gereksiz yorumlar yapmayalım.
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

anayurtlu 3105d link=topic=52742.msg545054#msg545054 date=1329938861' Alıntı:
torkları normal bence hatta 110luk 3105ten düşük,,kaldırma kapasiteleri çok iyi ağırlıklarıda normal istenirse kullanıcı birazdaha azaltabilir.
evt 110 bg bir motora göre torku düşük bencede... 440 filan olmalıydı...
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

bence de ersan abi gerekli açıklamaları yaptı adam son noktayı koydu ama hala inanmayız falan filan diyenler var yanlış açıklamalar bunlar biz ersan abinin yani değerli mühendislerin dediklerine itimat ederiz
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

Haberi okursanız dikkat !
'Türkiye'nin 110 beygir gücündeki ilk traktörü olan haşmet, bu segmette teknolojik özellikleriyle farklı bir yere konumlanıyor. 6 Tonluk haşmet muadillerinden 1 ton daha ağır olması sayesinde zemine daha iyi tutunuyor başarılı performans gösteriyor'


Şimdi dağılabilirsiniz..
 

Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

ilk önce daha düzgün bir üslupla konuşmanı tavsiye ederim(Şimdi dağılabilirsiniz.. bu ifadeden dolayı) gazete haberlerinde bazı şeyler çarpıtılabiliyor veya abartılabiliyor hem en doğrusu her zaman için broşür ve yetkili kişilerdir bu benim şahsi fikrim
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

phantomerkunt link=topic=52742.msg545080#msg545080 date=1329939659' Alıntı:
ilk önce daha düzgün bir üslupla konuşmanı tavsiye ederim(Şimdi dağılabilirsiniz.. bu ifadeden dolayı) gazete haberlerinde bazı şeyler çarpıtılabiliyor veya abartılabiliyor hem en doğrusu her zaman için broşür ve yetkili kişilerdir bu benim şahsi fikrim
kardeşim sana katılıorum burda bi konu hakkında herkez fikrini soylüyoo
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

Yazılan ağırlıklar ek ağırlıklar dahil ağırlığı. İsterseniz hesaplayabilirsiniz, 90-100-110un ağırlık konusunda fark yaratacak tek noktaları lastik ebatları ve ek ağırlıkları. Örneğin 90lıkta arkada 1er tane 50lik varken, 110lukta 4er tane var. Dolayısıyla 4650 + 2x(3x50) +100 kilo da tekerlek ebatından gelir = 5050 kilo. Hesap ortada.

Gazetede yazan değer reklam amaçlı veya gazetenin abartısı olabilir.

Dqn link=topic=52742.msg545034#msg545034 date=1329938214' Alıntı:
Ek ağırlıklar hariç.. dediğin sadece kendi ağırlığı..
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

ersanakyai link=topic=52742.msg545158#msg545158 date=1329941487' Alıntı:
Yazılan ağırlıklar ek ağırlıklar dahil ağırlığı. İsterseniz hesaplayabilirsiniz, 90-100-110un ağırlık konusunda fark yaratacak tek noktaları lastik ebatları ve ek ağırlıkları. Örneğin 90lıkta arkada 1er tane 50lik varken, 110lukta 4er tane var. Dolayısıyla 4650 + 2x(3x50) +100 kilo da tekerlek ebatından gelir = 5050 kilo. Hesap ortada.

Gazetede yazan değer reklam amaçlı veya gazetenin abartısı olabilir.
bizi aydınlattığın için teşekkür edriz ersan abi
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

kuruluşunun 7. yılında 110 luk traktörü yapan erkunt ' u tebrik ederim. 50-80 yıllık markalara dev adımlarla yetişip.rekabet ediyor.erkunt ' u dünya tarlalarındada görmek isterim.eskiden bir türk çiftçisi italyan,ingiliz traktörü ararken artılk Türk malı onlara göre ucuz,kaliteli ve kullanışlı diyebiliriz.
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

omerfarukkoc link=topic=52742.msg545069#msg545069 date=1329939359' Alıntı:
evt 110 bg bir motora göre torku düşük bencede... 440 filan olmalıydı...
katılıyorum ama kıymetin torku çok güzel alk-*s
ersanakyai link=topic=52742.msg545158#msg545158 date=1329941487' Alıntı:
Yazılan ağırlıklar ek ağırlıklar dahil ağırlığı. İsterseniz hesaplayabilirsiniz, 90-100-110un ağırlık konusunda fark yaratacak tek noktaları lastik ebatları ve ek ağırlıkları. Örneğin 90lıkta arkada 1er tane 50lik varken, 110lukta 4er tane var. Dolayısıyla 4650 + 2x(3x50) +100 kilo da tekerlek ebatından gelir = 5050 kilo. Hesap ortada.

Gazetede yazan değer reklam amaçlı veya gazetenin abartısı olabilir.
Bir ileti beni ancak bukadar sevindirebilirdi oyn-*-saw
 

Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

ersanakyai link=topic=52742.msg545158#msg545158 date=1329941487' Alıntı:
Yazılan ağırlıklar ek ağırlıklar dahil ağırlığı. İsterseniz hesaplayabilirsiniz, 90-100-110un ağırlık konusunda fark yaratacak tek noktaları lastik ebatları ve ek ağırlıkları. Örneğin 90lıkta arkada 1er tane 50lik varken, 110lukta 4er tane var. Dolayısıyla 4650 + 2x(3x50) +100 kilo da tekerlek ebatından gelir = 5050 kilo. Hesap ortada.

Gazetede yazan değer reklam amaçlı veya gazetenin abartısı olabilir.

Yorumun için teşekkür ederiz Ersan abi. Sen olmasan forum oradan buradan duyma bilgiler ile alıp başını gidiyor. Sen olmayınca konular saptırılıyor. Yorumlarının önemini böylece daha çok anlıyoruz...
 
Ynt: Erkunt KIYMET,KUDRET,HAŞMET Broşürleri

bence şuana kadar turkiyede üretilen en iyi ve dengeli traktörler bunlar erkuntu tebrik ederim.. bazı arkadaşlar bilip bilmeden yazıyorlar ön tekerdeki agırlık lastigi eritirmiş ? bu kanıya nasıl varıyorlar.. erkuntun muhendisleri düşünememiş demek ki bunu :)

traktörün önüyle arkasının agırlık dagılımını dengelemek için ön jantlara agırlık yerleştirildigini düşünüyorum ve çok olumlu bi davranış traktörlerin agırlıkları ise normal güçlerine göre.. ön ü agır olan traktörün ön tekerleri erken erimez asfatta sürekli çalıştırmıyorsanız.. tarlada normalde önü hafif olantraktörlerin ön lastikleri çabuk erir arkaya göre çünkü ön tekerler sürekli gizli patinaj yapar ve lastigi eriten üzerindeki yukten ziyade gizli patinajdır.. patinajı az olan traktör lastik eritmez... hatta bi çok avrupa traktörün arka agırlıkları hiç yoktur dikkat ediniz sadece ön agırlıkları vardır.. traktör zaten sıkıştıgında hassasiyet arka tekerlere yuk bindirir buda basit makinalardan önde olan yukun daha fazla arka tekerlere yuk bindirecegi malumunuz.. yani traktörün arkası yerine ön tekerleklerine agırlık baglamak daha dogru bi davranış bence.. Söylediklerim tarla işlerinde yuk altında çalışan bi traktör için geçerli.. ha siz traktörü alırsınız gezmede kullanırsınız boşta asfaltta ve yolda v.s. ozaman fazla agırlıgın lastikleri eritmesi dogaldır özellikle dönüşlerde v.s. bunun dışında tarla da çok faydalı traktörlerde tarla için üretildigi için ben tebrik ediyorum erkuntu bu uygulamaya gitmesinden dolayı..

örnek olarak jd lerin çogunun arka agırlıgı yoktur yada 1 tane dir.. kullandıgım kubota nın önünde 450kg agırlık var arka tekerlerde ise 100kg agrlık var.. çok buyuk fendt lerinde çogunun önlerinde tonlarca agırlık varken arkasında hiç yoktur biraz dikkatle kaliteli traktörlerin yuk dagılımına bakarsanız görürsünüz ..

lastikleri oldukca kalın yapmışlar görünümleri baya guzel olur ama bence fazla kalın olmuş 480 70 r34 lastikler kıymet için.. bunun yerine 420 85R34 lastigi daha uygun olur 90bg traktöre diye düşünüyorum.. çünkü bu traktör en az 16inç pulluk kullanmalı yoksa çizi içine bu lastikler sıgmaz sürülen yeride biraz çigner..

artık bu segmentte itallere pek fırsat verecegini sanmıyorum erkuntun tebrikler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular