ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,886
Konum
sivas

arkadaşlar 2012 mart ayında erkuntumuza servisi tarafından taktırdığım parçalar ve intercoller

intercollerin sayesinde bir depo 70 litre yakıt ile tam tamına 75 dekar nohut yeri sürdüm depoda hala yakıt vardı


2 l ile 4 lü 14 lü helozon yaylı yarı otomatik ünlü pulluk kullandık

işte fotolar

intercoller ve yeni model hava filtresi



pompaya takılan DA denilen parça şeffaf küçük boru ile manifolttan pompaya hava veriyor




sonradan takılan ek piston sadece sağ tarafa takıldı tek başına 2500 kg kaldırıyor toplamda 5000 kg yakın kaldırma kapasitesine kavuştu



sonradan pompa beyni değişerek iki adet daha damper çıkış valfi ilave edildi



bu da içeriden kaldırma kolu


halatlı oks






dışardan hidrolik kolların kumanda kolu



yeni tip ekzost


ve kancalı kollar


 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,886
Konum
sivas
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

oozgurefee09 link=topic=55640.msg595863#msg595863 date=1337379393' Alıntı:
çok güzel olmuş aga kollar kaça mal oldu
teşekürler

sadece kollar 500 tl
toplamında periyodik bakım ve denem için harcanan mazot hepsi 5740 tl mal oldu
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

muzaffer abi yeni gibi olmuş bence bu motoru sakın satmayı düşünme :) kubo mubo deme dursun daha bu. anlş-*s :)
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,886
Konum
sivas
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

rocky link=topic=55640.msg595869#msg595869 date=1337380487' Alıntı:
muzaffer abi yeni gibi olmuş bence bu motoru sakın satmayı düşünme :) kubo mubo deme dursun daha bu. anlş-*s :)
yok zaten fatih kardeşim zaten kuboyu alsamda bu duracak inşaallah daha bunu satarmıyım 4 lü 14 lü ayarında iken 2 l ile tarla sürüyor süper olmuş nohut ekiminde iki sefer ölçtüm dekara 1 litre dahi yakmıyor

doganbey1 link=topic=55640.msg595868#msg595868 date=1337380371' Alıntı:
valla doğan kardeşim parasını değdi
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

şerefli1 link=topic=55640.msg595871#msg595871 date=1337380946' Alıntı:
yok zaten fatih kardeşim zaten kuboyu alsamda bu duracak inşaallah daha bunu satarmıyım 4 lü 14 lü ayarında iken 2 l ile tarla sürüyor süper olmuş nohut ekiminde iki sefer ölçtüm dekara 1 litre dahi yakmıyor
td80 e taktırcam bende hele bi garantisi bitsin :D yanı sneye yaza falan inşallah :D
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

Güzel paylaşım. Üzerinde baya çalışılmış. Modifiye kitli olmuş...:D
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,886
Konum
sivas
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

rocky link=topic=55640.msg595873#msg595873 date=1337381103' Alıntı:
td80 e taktırcam bende hele bi garantisi bitsin :D yanı sneye yaza falan inşallah :D
buda senin yardımlarınla oldu zaten

tavsiye ederim yakıt çok düşüyor beygirde bir miktar artıyor
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,886
Konum
sivas
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

alipasalierkan link=topic=55640.msg595882#msg595882 date=1337381685' Alıntı:
Güzel paylaşım. Üzerinde baya çalışılmış. Modifiye kitli olmuş...:D
aynen 23 gün sürdü usta biraz ağırdan aldı yoksa 15 gün de sürmezdi
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

şerefli1 link=topic=55640.msg595883#msg595883 date=1337381725' Alıntı:
buda senin yardımlarınla oldu zaten

tavsiye ederim yakıt çok düşüyor beygirde bir miktar artıyor
estağfurullah abi. yardımım dokunduysa ne mutlu. bizim garanti bitsin yaptırcam bende götürüp. faydasını biliyorum pulluğu yenileyemeyiz ama 5 li yapılıursa iyi olur. gerçi bizim işimiz yok bu pulluk mulluk senede 1 sefer çalışıyo desek yeri var. bize 7000 lik pulluk çok pahalıya kaçar zaten tarlalar ormandan açma yerler ufacık orantısız çoğu tarlalar. 4 dönüm yerde 2 gidip durup dön oluyo. hiç zevkli olmuyo :(
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,886
Konum
sivas
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

rocky link=topic=55640.msg595887#msg595887 date=1337382132' Alıntı:
estağfurullah abi. yardımım dokunduysa ne mutlu. bizim garanti bitsin yaptırcam bende götürüp. faydasını biliyorum pulluğu yenileyemeyiz ama 5 li yapılıursa iyi olur. gerçi bizim işimiz yok bu pulluk mulluk senede 1 sefer çalışıyo desek yeri var. bize 7000 lik pulluk çok pahalıya kaçar zaten tarlalar ormandan açma yerler ufacık orantısız çoğu tarlalar. 4 dönüm yerde 2 gidip durup dön oluyo. hiç zevkli olmuyo :(
bizim oralarda tarlalar çok büyük 100 dekardan büyük tarlalar var dedeimin bir tarlası 200 dekar
oraları eskiden normal pullukla sürerdik 480 daha önceleri 135 likle ama erkuntu alınca yaysız olmazsa olmuyor dipinde çok yerli taş var bıçağı kırınca çok zaman alıyor bunu almadan bir gün önce eskisi ile sürüm yaptım 24 dekarı bir günde zor bitirdim ertesi günü saat sabah 9.30 dan akşam 18.30 kadar 75 dekar yer sürdüm zaten yarısını dedem verecek pulluğun o yüzden almak zorunda kaldık işler yetişmiyor yoksa
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

şerefli1 link=topic=55640.msg595888#msg595888 date=1337382783' Alıntı:
bizim oralarda tarlalar çok büyük 100 dekardan büyük tarlalar var dedeimin bir tarlası 200 dekar
oraları eskiden normal pullukla sürerdik 480 daha önceleri 135 likle ama erkuntu alınca yaysız olmazsa olmuyor dipinde çok yerli taş var bıçağı kırınca çok zaman alıyor bunu almadan bir gün önce eskisi ile sürüm yaptım 24 dekarı bir günde zor bitirdim ertesi günü saat sabah 9.30 dan akşam 18.30 kadar 75 dekar yer sürdüm zaten yarısını dedem verecek pulluğun o yüzden almak zorunda kaldık işler yetişmiyor yoksa
bizimde çok taşlı bazı yerlerde direk atlıyo pulluk yada koparıp atıyo taaşı. bizim oralarda bu pulluklardaan yok o yüzden nasıl faydası olduğunu tam bilemem. ama biz bu sene pulluk yerine kazzayağı gibi bişey alıp onunla hazırlamayı düşünüyoruz.
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,886
Konum
sivas
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

rocky link=topic=55640.msg595890#msg595890 date=1337383121' Alıntı:
bizimde çok taşlı bazı yerlerde direk atlıyo pulluk yada koparıp atıyo taaşı. bizim oralarda bu pulluklardaan yok o yüzden nasıl faydası olduğunu tam bilemem. ama biz bu sene pulluk yerine kazzayağı gibi bişey alıp onunla hazırlamayı düşünüyoruz.
sizin oralarda ova köyerinde genelde patlatma ile diskaro kullanıyorlar pulluğu pek bilmezler mecbur kalmadıkçada kullanmazlarda tabi taşlı yerde kaz ayağı ideal dir en azından kopartmaz yada kırmaz kolay kolay
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,007
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

mazot yakmamış koklamış desek yeridir demek ki randumanlı olmuş senin traktörde bu..güle güle kullan..

yanlız ek piston olayını sana şöyle söyleyeyim oradaki piston 2500kg kaldırma kapasitesine sahip olsada net olarak bu kapasiteyi göstersede kanca ucunda senin alacagın kapasite artışı 600-800kg kadar olur en fazla.. yani traktörünün kaldırma kapasitesi 5ton a çıkmaz 2500kg dıysa eski kapasitesi pistonla beraber 3100-3300kg arasına çıkmıştır.. ek pistonun takıldıgı yer mesela hidrolik kollunun baslangıç kolunun yarısına aşagı yukarı burada basınc iletimi uç noktasında yarıya düşer 2500/2 sonra o da aşagıda hidrolik kolunun yarısına baglıdır oradada 2500/2 /2 =625kg kadar bi etkisi olur kabaca kanca ucundaki kapasiteye.. zaten orjinal erkuntun ek pistonları 600kg her piston kaldırma kapasitesini artırıyordu yanlış hatırlamıyorsam toplamda çift piston 1200kg kapasite artışı sağlıyordu.. yaptıgım hesap kabacadır..
 
Katılım
14.03.2010
Mesajlar
5,903
Konum
Bilecik
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

sonunda senın erkuntu ayrıntılı görduk abi :D
güzel olmuş eline sağlık :)
 
Katılım
22.04.2010
Mesajlar
3,681
Konum
Denizli
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

paylaşım için tşkler. mazot yakması gerçekten çok güzel biz 70t çift çekerle 1.3 yakıyoruz :) intercoller olmadan once nasıl yakıyodu peki çekişinde baya fark varmıydı ? ve intercol hava filtresi kısmı değişmiş sanırım o kısım tamamen kaça mal oldu?
 
Katılım
18.02.2011
Mesajlar
5,886
Konum
sivas

Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

ceya023 link=topic=55640.msg595949#msg595949 date=1337411430' Alıntı:
mazot yakmamış koklamış desek yeridir demek ki randumanlı olmuş senin traktörde bu..güle güle kullan..

yanlız ek piston olayını sana şöyle söyleyeyim oradaki piston 2500kg kaldırma kapasitesine sahip olsada net olarak bu kapasiteyi göstersede kanca ucunda senin alacagın kapasite artışı 600-800kg kadar olur en fazla.. yani traktörünün kaldırma kapasitesi 5ton a çıkmaz 2500kg dıysa eski kapasitesi pistonla beraber 3100-3300kg arasına çıkmıştır.. ek pistonun takıldıgı yer mesela hidrolik kollunun baslangıç kolunun yarısına aşagı yukarı burada basınc iletimi uç noktasında yarıya düşer 2500/2 sonra o da aşagıda hidrolik kolunun yarısına baglıdır oradada 2500/2 /2 =625kg kadar bi etkisi olur kabaca kanca ucundaki kapasiteye.. zaten orjinal erkuntun ek pistonları 600kg her piston kaldırma kapasitesini artırıyordu yanlış hatırlamıyorsam toplamda çift piston 1200kg kapasite artışı sağlıyordu.. yaptıgım hesap kabacadır..
Orası öyle zaten 5 ton kaldırSa önü kalkar :)


cazgin0020 link=topic=55640.msg595972#msg595972 date=1337413841' Alıntı:
paylaşım için tşkler. mazot yakması gerçekten çok güzel biz 70t çift çekerle 1.3 yakıyoruz :) intercoller olmadan once nasıl yakıyodu peki çekişinde baya fark varmıydı ? ve intercol hava filtresi kısmı değişmiş sanırım o kısım tamamen kaça mal oldu?
İnterloller takılmadan önce biraz daha fazla yakıyordu
Tabi 2 l ile 4 pulluğu çekiyor eskiden olsa boğulurdu


Semih_ link=topic=55640.msg595963#msg595963 date=1337413181' Alıntı:
Hayırlı olsun harbi yeni gibi olmuş.
Teşekürler


nh_fıat link=topic=55640.msg595962#msg595962 date=1337413103' Alıntı:
sonunda senın erkuntu ayrıntılı görduk abi :D
güzel olmuş eline sağlık :)
Aynen
Teşekürler çok güzel oldu kolar çok pratik olmuş ekipman takması hiç zaman almıyor
 
Katılım
04.02.2012
Mesajlar
4,538
Konum
Adana
Ynt: ERKUNT SERVET 80T 2008 MODEL ve SON HALİ

Lastikleride değiştirirsen yakıt iyice azalır ;)
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt