Eski traktörümüzü iyileşirme


Arkadaşlar 285 bazı sorunları var bu konuda yardımlarınıza ihitiyacım var
Sıra sonu çok geniş dönüyor tekerleklerin dönüş açısı arttırılabilir mi dingil mesafesini açsak veya dışarıdan hidrolik direksiyon taksak
2. Sorun ise debriyajı sert ben bunu debriaj pedalının biçimsizliğine bağlıyorum tam olarak bacak kuvvetini pedala uygulayamıyorsun
Fransız 188 lerin debriaj pedalı fiatlarınkine benziyor basamağın altından pedal bağlanıyor öyle bir pedal yaptırsak basması daha kolay olur mu
Teşekkürler
 
Zaten hidrolik direksiyon deyilmi dışardan da taktırsan dönüş açısını etkilemez. Ön dingilleri açarsan fark olurmu bilemem.
Debriyaj pedalına çözüm yok her zaman sert
Pancar yüklerken sol bacağım debriyaja basıp çekmekden yorulurdu.
 
Plakada 9 adet yay yeri var, sayısı 6 adete düşürülebilir.Gövde de bulunan milin dışındaki lama demirinin üst kısmına somun kaynaklanır, milden uzaklık 2 cm artar, çubukla ayak basma yeri arasında 3 cm boşluk var, mesafesi yetiyor, debriyaj bir nebze yumuşar.
Dönüş mesafesini kısaltmanın yolunu bulamadık.
 
İmt 558, gezmeli işte MF 240 ın iki katı yakar, mazot düşmanı, hidrolik direksiyon için BedFord kamyon hidrolik pompası uyuyor, pullukta 3 12" ile iş görür, yakıtı normal sayılır.Keşke 448 alsaydınız, iki modeli de kullandık.Debriyajı anlatmaya gerek yok.
 
İmt 558, gezmeli işte MF 240 ın iki katı yakar, mazot düşmanı, hidrolik direksiyon için BedFord kamyon hidrolik pompası uyuyor, pullukta 3 12" ile iş görür, yakıtı normal sayılır.Keşke 448 alsaydınız, iki modeli de kullandık.Debriyajı anlatmaya gerek yok.
Hocam tam dediğiniz gibi çok sorunlu bir traktör bir nevi dedemin hatırası ortalıkta kalmasın diye 6 bin liraya aldık şu an sadece yonca ya tırmık çekmede ve tamburda kullanıyoruz kuyruk mili çalışırken geçmiyor servis balata yapışmış dedi bizde traktör stop ettiğinde kuyruk milini takıyoruz öyle çalıştıyoruz zararı olur mu
 
MF 165 parçaları bunlara uyuyor, balata biterken perçinler volanı çizer, nerde trak orda bırak, açmadan belli olmaz, baskı plakası+volan masrafı olur, motor bölme 500 TL den aşağı değildir, taksilerde hurda teşviği 15 000 TL idi, traktörlerde olmuyor mu?
 

MF 165 parçaları bunlara uyuyor, balata biterken perçinler volanı çizer, nerde trak orda bırak, açmadan belli olmaz, baskı plakası+volan masrafı olur, motor bölme 500 TL den aşağı değildir, taksilerde hurda teşviği 15 000 TL idi, traktörlerde olmuyor mu?

O bir tuzak.Traktör için hurda teşviği şu anda yok ama takas yada genellikle satıcının ayarladığı kredi ile motor alırsanız çoğu zaman liste fiyatları geçerli oluyor.Peşin 150 ye verdiği motor liste fiyatı olan 158 den işlem görebiliyor.Birde hurda teşviğini duysalar üreticiler 10 lirada ek zam yaparlar (hibeli tarım aletlerinde yapıldığı gibi),elinizdeki traktörler bedavaya gider.Nerde trak orda bırak sistemi daha iyi.
 
ön arka teker arasındaki mesafeyi kısaltırsanız dönme alanı daralır veya uzun rotu kısatıp ön tekerleklerin arka tekere bakan iki teker arasını daraltın dönme açısı artar ama tekeri içinden yemeye katlanmanızlazım.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt