arkadaslar bugünkü fenerbahce trabzonspor macina baktinizmi fenerbahce bugün kötü oynadi ama trabzonspor da okadar iyi degildi
| Benzer Konular | |||
|---|---|---|---|
|
|
81.000 saate fendt 936 | 0 | 39 |
| B | et fiyatlarını daha fazla artırmanın alemi yok... | 0 | 31 |
| B | meradan/otlaklardan sığıreti üretmek... | 2 | 103 |
| B | ne var bu akp de... | 0 | 88 |
| F | Nohutta lokal küsküt otu çözümü nedir | 3 | 201 |
| B | ithal et fiyatı yüzde kırk arttı... | 0 | 109 |
|
|
Kanat ucu meme işe yarıyor mu | 7 | 380 |
| H | Steyr 768 hidrolik yardim | 0 | 157 |
| E | Yabancı otta vanvey iş görür mü | 2 | 305 |
| B | halkın, memleketin soydurulmasına devam... | 0 | 192 |
| L | İrtem havalı mibzer | 2 | 373 |
| H | Kubato 8540M yardim | 3 | 302 |
| B | besicilik, kazancı ne etkiler... | 1 | 251 |
| B | yeni gelen, besi danalarının beslenmesi | 1 | 225 |
| B | memleketin ekonomisi düzelir mi...nasıl | 1 | 281 |