• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

FORD 3000

Katılım
22.02.2010
Mesajlar
24
Konum
Bilecik

Bende 2000 lik var 67 model kızdırma bujisi var manifoldda fakat hiç lazım olmadı çok şükür sizinkindede vardır emme manifoldunda ön tarafının iç tarafında
cevap için teşekkürler.Bende baktım tam oraya akü tablası kaynaklamışlar kablo filan gitmiyor ondan sorayım dedim,ama neyse artık pazartesi günü elektrikçi gelip bakacak artık marş motorunu mu bozdum, aküyü mü bozdum belli olacak.Sanırım çalıştıramayınca ilk başlarda akü iyice azaldı sonraki denemelerde az akımdan marş motorunda sorun oldu.
 
Katılım
31.12.2015
Mesajlar
3,215
Konum
osmaniye
cevap için teşekkürler.Bende baktım tam oraya akü tablası kaynaklamışlar kablo filan gitmiyor ondan sorayım dedim,ama neyse artık pazartesi günü elektrikçi gelip bakacak artık marş motorunu mu bozdum, aküyü mü bozdum belli olacak.Sanırım çalıştıramayınca ilk başlarda akü iyice azaldı sonraki denemelerde az akımdan marş motorunda sorun oldu.
Traktör ilk çalıştırma da mı zorlanıyor yoksa hiç mi mars almıyor, sabahları vurdurarak çalıştırabilirsiniz
 
Katılım
22.02.2010
Mesajlar
24
Konum
Bilecik
Traktör ilk çalıştırma da mı zorlanıyor yoksa hiç mi mars almıyor, sabahları vurdurarak çalıştırabilirsiniz
marşa basıyoruz traktör başlıyor silkelenmeye ama çalışmıyor, ikinci defa basıyoruz yine yok sonra marş motorundan duman çıkıyor. Daha önce bu şekilde bir kere arabadan takviye ile çalıştırdık şimdi öyle de olmuyor dediğim gibi az akımdan dolayı marş motorunu bozduk sanırım, pazartesi elektrikçi bakacak artık leyland da böyle hiç olmazdı.Yeni traktörde acemiliğimizden oldu sanırım bakalım tamir edilir herhalde.
 
Katılım
22.09.2009
Mesajlar
378
Konum
Çanakkale
Dinamo sorun değil de motor da sıkıntı var gibi duruyor pompadan da olabilir üst kapaktanda piston gömlek te isteyebilir İnşaallah fazla masraf açmaz
 
Katılım
25.07.2008
Mesajlar
6,119
Konum
Kırklareli
Bizde de 76 model 3600 vardı , 1990 yılına kadar ekmeğini yedik . Bizimki zamanında devrilmişti , bu sebeple arızası eksik olmazdı . Hidrolik nazlı , ön takım arızası eksik olmazdi , son zamanlarda sürüm yaparken ve yolda giderken , 4. Vitesten atmaya başlamıştı , bu sebeple birkaç tehlike atlatmistik , yokuş aşağı inerken .
 


Üst Alt