• TrakKulüp Youtube'da Yayınlanan Son Videolar:
    ➤ Katı Gübre Dağıtma Römorkunun Faydası. İzlemek için tıklayınız.
    ➤ John Deere'nin Dayanıklılığı Ortada | Katı Gübre Dağıtma Römorku Doldurma. İzlemek için tıklayınız.

Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum

Katılım
06.02.2018
Mesajlar
781
Yaş
34
Konum
Eskişehir

Gecmiş olsun abi
3 gündür bizdede çok soğuk var dün gece saat 2 de 2 derece idi
Sağol Cemo dün sabah motorların tulumbaları çatır çatır buz du çok soğuk oldu gece ava gidelim dedik arabalardan inemedik
Yoncaları yakmış ovada sen düşün artık nası bi hava akımı olduysa
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
5,951
Konum
Sakarya
Arılar sahibini tanimazmiş dikkat et
Maske kullanmayı fazla sevmem, elime zıplar, kovanına geri döner, çarpınırsanız ısırır.Sabit hızda hareket yapmak ister, rüzgarlı havayı sevmez, meram etsek arıdan sakalda yaparız. :) Uysal cinsler olduğu gibi ısırgan cinsleri de var.Isırdıkları kişilerin romatizması olabilir, sivrisinek ısırırken insan seçtiği gibi arıda seçebilir.Huyuna gidicen, kızdırmayacan.Çalışma yolunu kapatmışlar. birde otu kıskandığı zaman oluyor, bu günler arı zehrinin değerlerinin yüksek olduğu zamanlardır, ilkbaharda fazla etkili değildir.
 
Katılım
17.10.2010
Mesajlar
7,763
Konum
Çanakkale - Biga KARABİGA kasabası
Maske kullanmayı fazla sevmem, elime zıplar, kovanına geri döner, çarpınırsanız ısırır.Sabit hızda hareket yapmak ister, rüzgarlı havayı sevmez, meram etsek arıdan sakalda yaparız. :) Uysal cinsler olduğu gibi ısırgan cinsleri de var.Isırdıkları kişilerin romatizması olabilir, sivrisinek ısırırken insan seçtiği gibi arıda seçebilir.Huyuna gidicen, kızdırmayacan.Çalışma yolunu kapatmışlar. birde otu kıskandığı zaman oluyor, bu günler arı zehrinin değerlerinin yüksek olduğu zamanlardır, ilkbaharda fazla etkili değildir.
24 petek iki kat kovan piren cicegi zamani 50 yil kadar önce 3 hafta peş peşe her hafta 1 er teneke bal verdi evde koyacak kap kalmadi diye anlattı bir yakinim cok verim olurmuş eskiden
Doğa bakir her yer çiçek
 
Katılım
19.08.2015
Mesajlar
3,320
Konum
Kayseri/Pınarbaşı
Hayırli olsun abi
Tam bende burara bundan arayış icersindeyim fiyat ve hangi siteden aldın kullandinmı nasıl memmunmusun
Sağol Cemal perşembe günü geldi dün köye getirdim akşam montaj yaptım içinde yağ yoktu başka yağda koymak istemedim. Hepsi buradadan aldım 1793 şu anda 100 lira indirime girmiş. 1500'ede başka seçeneklerde var bu 10 bar olduğu için az pahalı. Yarın havalı somunda dener bilgi veririm.
 
Katılım
17.06.2019
Mesajlar
3,278
Konum
samsun bafra sarıköy mah
Sağol Cemal perşembe günü geldi dün köye getirdim akşam montaj yaptım içinde yağ yoktu başka yağda koymak istemedim. Hepsi buradadan aldım 1793 şu anda 100 lira indirime girmiş. 1500'ede başka seçeneklerde var bu 10 bar olduğu için az pahalı. Yarın havalı somunda dener bilgi veririm.
Hayırlı olsun, lazımlı bir alet , tabancayı kullanırken biraz anahtarla çevirirsen , tabancayı bozmazssın.Bir çinli bulsam elini öpecem hayatımıza renk katoyolar.
 
Katılım
02.02.2018
Mesajlar
469
Yaş
32
Konum
ÇORUM
Hayırlı olsun, lazımlı bir alet , tabancayı kullanırken biraz anahtarla çevirirsen , tabancayı bozmazssın.Bir çinli bulsam elini öpecem hayatımıza renk katoyolar.
Berkay abi sende bizim hayatımıza renk katıyosun ha bu ara çorumluyum ama liseyi sizin memlekette okudum samsum atakumdaydım bilesin sizin oralara yani bafraya kuş cennetine falan çok geldim
 
Katılım
14.12.2017
Mesajlar
2,059
Konum
edirne
Kolay gelsin toprağım. Depo mu yoksa garaj inşaatı mı?
Vallahi toprağım burası kullanılmayan samanlikti şimdi malzemeleri traktör gübre tohum koymak için yapıyoruz alt tarafta bir tane daha var 350 M2 orasını da buğday deposu tarzında yapmak istiyoruz üstü beton çatı içinde çok kolon var bakalım bir şey dusunucez önceden ahir olarak yapılmış fakat şuan köy içinde hayvancılık yasak
 
Katılım
14.12.2017
Mesajlar
2,059
Konum
edirne

Vallahi toprağım burası kullanılmayan samanlikti şimdi malzemeleri traktör gübre tohum koymak için yapıyoruz alt tarafta bir tane daha var 350 M2 orasını da buğday deposu tarzında yapmak istiyoruz üstü beton çatı içinde çok kolon var bakalım bir şey dusunucez önceden ahir olarak yapılmış fakat şuan köy içinde hayvancılık yasak
Eski ahir hiç kullanılmamışIMG_20191006_140507.jpgIMG_20191006_140524.jpgIMG_20191006_140526.jpgIMG_20191006_140533.jpg
 


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt