Hiç böyle mf 165 gördünüz mü

Efsane olmuş valla kabinin güzelliğinden tut , arka bağımsız hidrolik kollarına kadar gerçekten mükemmel olmuş . Bunu birde ingiliz 188 lik , ford 6610 ve 7000 serisi türkiyedeki fordlara koy ondan sonra gör satış fiyatını .
 
Paylaşım için teşekkürler,
Revizyon eksikliklerini arz edeyim.
Hava filtresinin yeri uygun değil, Valtra traktörlerde olduğu gibi egzoz tipinde hava alan boru kullanılıp kabin direği kenarına gizlenebilirdi.Kuru filtre santrifüjlü olması iyi olurdu.Toz temizleyen boruya çek-valf takılıp egzoza veya radyatör pervanesi yanına takılıp kaba toz temizliği yapılırdı.Çek-valf egzoz dumanının hava filtresine gelmesini engelliyor.Turbo toz alırsa motorun çekişi düşüyor.
Hidroliklerin otomatik yayı ağır yüklerde sünme yapıyor, bunu engellemek için hidrolik kolunun bağlantı noktasındaki pim boyu uzatılır, gövde üzerindeki üst çeki pimi mevcut, bu iki pim arasına 0,5 cm kalınlığında 20 cm uzunluğunda 4 cm genişliğinde lama iki başına pim kalınlığında delik açılarak, pimlere takılır ve sabitleme görevi görür, ağır yüklerde yaya yük binmez,
Mesela yay kırılsa, tırmık gibi ekipmanlar düşüp lastiği yarabiliyor.Kolay gelsin.
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt