Hovertrack Luctor 544

Ynt: Hovertrack Luctor 544

UÖZKAN.77 link=topic=71389.msg823354#msg823354 date=1389156742' Alıntı:
Şu karada-denizde giden Hovercraft ' lardan olmasın..

Bu farklı Umut, HoverTrack:) Ayrıca lakabı da Luctor imiş.... ;)

Zamanım olsa hazır kitleri war alacaksın yurt dışından kendi howercraftını yapabiliyorsun....1-2 kişilik dewasa bişi değil...

Ama geniş alan lazım biraz yan yana hareket ediyorsun ilk başlarda :)
 
Ynt: Hovertrack Luctor 544

Hovertrack Luctor 544 :
08 /2013 profi
Hovertrack Luctor 544 : 1/3Hovertrack Luctor 544 : 2/3Hovertrack Luctor 544 : 3/3
Güreş savaşçı 80 km / h çalışır!

Gelmek için mücadele : bir isim öncü ve araç üreticileri seçerken VeldhuizenLuctor özel bir niş ürün olduğunu farkındaydı . Sektöründeitibar içinyeni Luctor mücadele gibi , bizim özel sürüş raporunu açıklar . Luctorarka aks yönlendirilebilirolmaması manevra kabiliyeti ( butam direksiyon açı ) , iken . Her 8 ° direksiyon açısı geri vardır sağlar . Orada Yerden yükseklik isimli Ancak , memnun . Kabin ferah . Stand- birlikte pano ile Iveco , New Hollandkabin kendisinden geliyor . Pieter Veldhuizen bir öncüdür ! Idealistler de oldukça doğru olur . Hovertracks 4 x 4gelişiminden sonra iki yıl sonra ve sadece 1800 s geliştirme zamanı , yeni bir bebek ,Hollandalı öncü demirci doğumluLuctor 544 , Çünkü . A 440 hp , 80 km / s daha hızlı traktör ya da daha doğrusu kamyon ? Eh , bir traktör olarakLUCTOR arayamazsın : Aynı zamandaön ve arka bağlantı hem de yoksundur . Bunun yerine ,genel Luctor (hızlı ) taşınması için geliştirilmiştir. Aynı zamanda ,traktör sürücü ancakalanına bizim durumumuzda olduğu gibi , çizmek ve bir yükleyici wagon , gübre serpme hatta hackerlar götürmek . Amabaştan başlayalım . Kaputun altında 13 litre kapasiteli ve 323 kW/440 hp ile altı silindirli FPT (hala 3 €) dieselt kenarlı . Kuvvet altı aşamalarındaAllison otomatik şanzıman içine yönlendirilir . Ayrı bir azalma kullanarakçimyükleme araba kullanmak ( 0 ile 40 km / saat veya 0-80 km / h)hız istifa edilir . Tehlikelergaz pedalı ileLuctor olduğunu. Anahtarlama işlemleri vonstatten sorunsuz geçmesini vekarayolu üzerindemotor 80 km / h sadece 1300 turlar döner - uzun bir taşıma için çok zengin ve dizel660 litre. Tabii emniyet kemeri - - Orijinal Trucker Sürüş duygular bir orta oturma konumda gelmekbüyük direksiyonuna . Güvenli Trucker duygular içinLUCTOR şasiön hava süspansiyon yaprak ve arka olduğunu. Ayrıca disk frenler , ABS ve ESP ileeinzelradaufgehängte , yarı monte edilmiş yükleme römorkaynı zaman kısa frenleme mesafeleri de konfor sağlar . Luctor bile kampana frenli erteledi. LUCTOR altındasürücü tren tanıdık Unimog veya MB - trac sürücüleri . Bir merkezi diferansiyel dişlisi , ön ve arka aks (33 / yüzde 66 ) kalıcı güçlendiriliyor. Güçyere getirilebilir , böylece Tabii ki , ön ve arka akslar da kilitlenebilir. Sürekli dört - tekerlek ile ,peşin % 0 ' dır. Sadece aktif kilidi ileön tekerlekler % 7 daha hızlı döndürmek . Dar köşelerde ve yollardaki uzun olmalıdırLUCTOR güreş . Bütün takım sadece 2.55 metre genişliğinde , ama nedeniyle en az 520/70 R 38 ön ve 800/70 Rtekerlek boyutu 38 arka direksiyon için çok az yer bırakır rağmen. Ileri 26 ° ve sadece 8 ° 19 yılı mdönüm Häckskreis artış geride bırakmak . Kamyon olarak kayıtlı için ,ön aks, arka aks için büyük gidonu ile bağlıdır . Bueyer plakanın altında merkezli kendi çevirme halkası üzerinde beldenön aksta sürekli yanar . Yapı 53 m³ Schuitemaker , 44 mm ' lik bir teorik pirzola uzunluğu ( pro 10/2011 ile 8.40 m uzunluğunda , çizilmiş pikap ve 43 metre maksimum bir piyasada mevcut Rapide - yükleme vagon ( 8400 ) : Biz zatenaraç vardı ne .) Bagaj kapağı üzerinde sadecebaş harfleri SC, bu bir öz - yükleme vagonralli versiyonu olduğunu ortaya koymaktadır . Vatan GerçekTuruncu LUCTOR için de bir miting VELDHUIZEN seçti . Tüm şasi dahil boynu sırayla VELDHUIZEN geliştirdi . Üç eksenin iki direksiyon zorlanır. Ön aks , aynı zamanda , ilk eksenin depolama ele siyah, kahverengi tekerlekli motorlar ile donatılmıştır. 10 000 Nm tekerlek başına transfer edilmesi gerekir . Yağının gereken miktarı, 230 barda 300 l / dak eksenel pistonlu pompa içerir. Küçük yağ pompaları istek üzerine mevcuttur . Yarı montearaba eyer plaka . BoşLUCTOR 3 ton ağırlığında . 18 tazami kütlesi . Silo genelindeiçin ,eyer plaka o can, uygun değil ama genelinde gidip boyunca sadece 15 ° ve 8 ° - burada gerekir ücret olmadan zatenfiyat listesinde olduğunu önce bir topu kafa . Bir teknik hayretyükleyici tahrik etmek için vagon kuvvet eğrisi benzer. Nedeniyleartan geometri , beş rulman ve beş eklemler ilekazboynu birliktekuvvetarka aksın üzerinde yüksek olmalı ve geniş açılı kardan militaşınması üzerine LUCTOR aktarılır . Yön transmisyon VELDHUIZEN bir azalma ve değişim ile desteklenmiş bir PTO ZF ( 31.500 € ekstra ücret ) ile, 1 000 d / dk ' da 2500 Nm ' ye kadar olan transfer edilebilir . Şarj arabanınmotor 2400 Nm ile korunmaktadır . New Hollandkabin sadece birkaç kelime : iyi bir küpeşte ve kaymaz tırtıllı beş seviyeleri üzerinde dik bir tırmanış sonraeski Häckskreis hızlı transit Farklı ön cam tarafından , örneğin , elde modifiye edilmiştir . Işyeri sessiz ,ön veyanbakış iyi , sadece geriye doğrubakış çok küçük pencereler vekazboynu ile tıkalı . Kabin mekanik askıya alınır . IvecoLUCTOR merkezli yeterli bacak ile oturan, büyük kepçe koltuğuna teşekkürler. Kolçak basit ama fonksiyonel. Klima ve radyo standart vardır . İşte Veldhuizen açık kartlarla oynuyor : kalır. Temel donanımları LUCTOR 206 400 EUR maliyetleri. Yükleme vagonları bağladı iseniz , hala ,büyük hidrolik pompasını ( 9300 Euro) ihtiyaç ters dişli ( 31 500 Euro) ve tabiiyükleme wagon ( 137 000 EUR) ile birliktePTO . Fazlasını isteyenler ,hidrolik tahrik aksı ( 28 000 € ) kurmanızı sağlar . Sonra toplam maliyetler içindekitahrik silah ince 412 200 € ! Daha fazla bilgi ( Tüm fiyatlar KDV hariç ) : ? Weitwinkelgelenkwelle çalışmaları 70 ° direksiyon açısı da izin verir ve 110 ° döndü . ? Bir lastik basınç kontrol sistemi izler . ? Römork ellesağ ve sol 10 ° eğilebilir . ? Bagaj kapağı açıldıktan sonraarabanınarkaışık taşıyıcı hidrolik geri çekilir . ? Diğer yapılar , gübre serpme, damperli kamyon ve bir yürüyüş zemin römorklar planlanmaktadır . Sonuç :Luctor latince ' güreş savaşçı ' tanımlayanHollandalı öncü demirci Veldhuizen başka bir bebek. O potansiyel müşterilere sadece 440 hp ve aufgesatteltem boynu kargo römork araç boğuşur - ki orada tüm olasılık pek olmaz . Ekibi ile biryolda 80 km / h çünkü Ama o , üzerindekarayolu üzerindekamyon ile alır . Motor - şanzıman yönetimi aferinHollandalı olduğunu. Yol tutuşu ve sürüş duygusu güvenlidir. Ancak , manevra kabiliyetiLuctor boyutları ile güreş . 18 t yükü onun maksimum turuncu yarışçı 412 € 000 için kesinliklekarayolları üzerinde nadir görülen bir manzara . Tobias Bensingrömork bir eyer plaka üzerinde durmaktadır. Arka aksınpivot noktası sadecepindeki altındadır . Güçyükleme wagon çok sayıda rulman ve millerekabin arkasındaVeldhuizen özel tasarlanmış iletim iletilir . Fotoğraflar : Tovornikrömorkilk eksen hidrolik tahrikli olabilir . Tekerlekler bağımsız askıya havalı süspansiyon ve disk frenler ile donatılmıştır
 
Ynt: Hovertrack Luctor 544

İngilizce içerik pek yok firmanın sitesinde, ancak Almanca ' dan çewiri bu kadar olabiliyor otomatik olarak, idare edin gari...
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt