Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

Ynt: Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

Traktör kısa olabilir bu manevra kabiliyetini yükseltir bide şu var başka traktörler gibi ön ağırlıkları traktöre gömme bi şekkilde yapılmamış traktörü en az 75 cm önden geçiyor lastikleri burda hem manevraya önem göstermişler hemde yere tutunmasına
 
Ynt: Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

Jd on agirlik konusunda akillica agirligi yere degil ileri uzatmis.. burna baskiyi artirmis dogru..

Yakit konusunda jd dahil genel kural.. buyuk motor buyuk iste az yakar.. yani dekara az yakar.. yoksa 105 lik her iste 85 likten az yakamaz.. kucuk motorda kucuk iste az yakar..

Cok alakali degil ama bizim hidromekteki 99 bg jd motoru var.. saatte 30 tl yakiyo.. perkins degil jd tercih etmistik herseyinden degilse de yakitindan memnunuz..
 
Ynt: Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

İşte demek istediğim bu hem yere sağlam basmasını sağladığı gibi kısa olduğu içinde manevra kabiliyetini artırıyor ve kafayı sağa sola savurmasını önlüyor kısalığından dolayı bugün Alp ' ler diskaro aldık 32 lik bi deneme yaptım 10 numara dahada bi hoşuma gitti yani o şekil 100 dekarı 2 saatte garanti bitirirdim c1 le 12,13km/h gidiyor banamısın demiyor :)
 
Ynt: Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

Traktörünüz Hayırlı olsun.
Yakıt konusunda 85m ve 95 m modellerinde bulunmayan common rail özelliği bulunmaktadır(Common Rail, “tutuculu püskürtme” veya “ortak boru” anlamına gelen, dizel motorlarda kullanılan bir yakıt enjeksiyon sistemidir. Bugüne kadar kullanılan aynı türdeki sistemlere göre yakıt sarfiyatı, egzoz gazı emisyonu, çalışma sistemi ve gürültü oluşumunda daha üstün bir sistemdir. Direkt tahrik edilen blok veya tek pompalı sistemlerden farlı olarak Common-Rail’de basınç oluşumu ve püskürtme ayrılmaktadır. Geleneksel dizel direkt püskürtücüleri yaklaşık 900 bar’lık basınç ile çalışırken, Common-Rail Sistemi, yakıtı 1500 bar’a kadar yükselen bir basınç ile ortak bir boru üzerinden enjektörlere dağıtır. Elektronik motor kumandası, bu yüksek basıncı, motorun devir sayısına ve yüküne bağlı olarak ayarlar.

Püskürtmeyi, enjektörler üzerinde bulunan ve süratle anahtarlanabilen manyetik supaplar sağlamaktadır. Bu da püskürtmenin şekillendirilmesi, püskürtme miktarının ölçülmesi ve yakıt püskürtmesi bakımından yeni imkânlar sağlamaktadır. Ayrıca yine bu imkânlar sayesinde yeni sistemin mükemmel bir avantajı olan Pilot (ön) Püskürtme ortaya çıkmaktadır.

Pilot püskürtme, esas ana püskürtmeden önce oluşarak yakıtın yanmasına ilişkin çıkış oranlarını yüksek derecede iyileştirmektedir. Ön veya çoklu püskürtme, süratli manyetik supaplarına çok kere kumanda edilmesi ile oluşturulur. Böylece hem zararlı madde ve gürültü emisyonu hem de dizel motorlarının sarfiyat değerleri daha da azaltılmaktadır. Common-Rail sistemi, motorda önemli değişiklikler yapılmadan, kullanılan püskürtme sisteminin yerini alabilmektedir.

Basınç oluşumunun ve püskürtmenin ayrılmasına ilişkin tek şart, bir dağıtıcı boru (rail) ve enjektörlere giden borulardan oluşan, Yüksek Basınç Tutucusu’dur. Sistemin çekirdek parçası, manyetik supap kumandalı enjektördür. Püskürtme olayı, beyinden manyetik supaba giden bir sinyal ile başlatılır. Bu arada püskürtülen miktar, hem manyetik supabın açılma süresine hem de sistem basıncına bağlıdır. Sistem basıncını, yüksek basınçlı, pistonlu pompa oluşturmaktadır. Adı geçen pompa, düşük tahrik dönme momentleri ile çalışır, bu da pompa tahrikinin yükünü azaltmış olur. Basınç oluşumu için, binek otomobillerde distribütör tipi pompalar; ticari araçlarda ise sıra tipi pompalar öngörülmüştür. Common-Rail sistemlerinde, beyin, sensörler ve çoğu sistem fonksiyonları, başkalarında bulunan pompa-meme-birimi ve pompa-boru-meme gibi zamana bağlı tek pompa sistemleri ile eşittir. Common-Rail tekniği ile varılan gelişmeler duyulabilmekte ve ölçülebilmektedir. Ön püskürtme sayesinde bu direkt püskürtücü, ön yanma odalı motorun düşük gürültü seviyesi ile çalışırken aynı zamanda en katı egzoz gazı kurallarına da uymaktadır)

Traktörün kısa olması ağırlıklarla giderilebilir. Jd ağırlıkları uzun yaptığından dolayı traktörün ağırlık merkezine biraz daha öne kaymasına yardımcı oluyor. Verilen tavsiyeler yerindedir.

JD 105M M serisinin En beğenilenidir.

KazasızBelasız kullanın.

Toprak Hazine Tarım Definedir...
 
Ynt: Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

Bide şu var ki geri vitese atınca sonra yine ileriye atınca çeyrekten düşmüş oluyor hepsinde mi öyle bunda mı bi anormallik var akıllı motor olmasına rağmen acaba onu düşünüp kendisi almıyormu tekrardan tamam biliyorum 32ileri 16geri var geriye atınca çıkmasını yani çeyrekten düşmesini anlıyorumda illeriye takınca kendisi algılayamıyormu acaba yoksa bizim motor da mı bi sıkıntı var
 
Ynt: Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

öncelikle hayirli olsun traktörünüz 105 m common rail bir motora sahip oldugu için yakıtı yaptıgı işin zorluguna göre az ve ya çok yakacaktır yani sana bir örnekvereyim nh td 90 ve 105 m var beni td 90 nakliyede m 105 den fazla yakıyor o yuzden aldıgın traktörün motor farklı yanı yakıt az ve performans endeksli için rahat olsun yakıt konusunda yol da giderkekn de zorlanmaycgı için mazot pompalı normal düz motorlara göre daha az yakacaktır traktörünüz tekrardan hayırlı olsun
 
Ynt: Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

Belkide yanlş hesapladıp depoyu bugün fulledim yarın 4 lü 14 lü ile sürüm yapacağım toprağı çok ağır bi toprak eski şteyrle 50 lt yakıyordu bakalım bunla ne yakacak paylaşrm inş kazasz belasız olursa
 
Ynt: Jd5105m Hakkı'nda bilgiye ihtiyacım var

Herzaman şteyrle 20 dekarlık köşeli bucaklı inişli çıkışlı ve Türkiye ' de öyle toprağı ağır olmayan bi toprağa 45 lt yakıt yakıyordu yani dekara 2.25 lt yakıt bugün jd 105m le sürdük ve yolda dahil olmakla beraber 35 lt yaktı yani dekara 1.7 işte kendi tespitimle ve en ağır toprakta diğer topraklarda 1.4 falan yakar die düşünüyorum sürekli 15 devirde gittim video atıyorum tşk bugünden sonra artk jondereyi sewiyorum :)
 

Benzer Konular