[video=youtube;jLnYYXm3NE4]https://www.youtube.com/watch?v=jLnYYXm3NE4[/video]
[video=youtube;1bFumPnO73g]https://www.youtube.com/watch?v=1bFumPnO73g[/video]
[video=youtube;1bFumPnO73g]https://www.youtube.com/watch?v=1bFumPnO73g[/video]
Adamlar nerdeyse rakipsiz hale gelmişler
Kendi motoru
Kendi şanzımanı
Kendi teknolojisi
Kendi tasarımı
Ben 5065e yi bir gün degistirirsem ve jd yi tercih edersem kesinlikle R olmalı.
Eline sağlık kardeşim
önümüzde ki yıl kompak 5r serisi geliyor onlar nasıl olacak bakalım ?
bu tip şanzuman teknolojisinin mimarı fendt galiba değil mi yanlış mı biliyorum
Fendt te kullanilan vario tarım makinasında ilk olarak bilinse de massey ferguson 100 serisinde kullandıgı power teknolojisi bu transmisyonun miladıdır ama fendt bunu iyi geliştirip pazara zaglam girdi şimdi gelelim jd ivt sisteminebu tip şanzuman teknolojisinin mimarı fendt galiba değil mi yanlış mı biliyorum
BegenmeyenHer yeni yapılan muhakkak daha iyidir. Bu büyük 9R serilerinde directdrive kullanılıyor 8 ileri 3 geri daha iyi güç iletimi için. Zaten Jd şanzuman ve motor teknolojisinde tüm dünyayı aşmış birsürü tip ürünler çıkarmıstır. Ama çoğu kişi beğenmez.
Bu şanzıman VW'de bulunan yada bilumum araba üretiilerinde bulunan çift kavrama bizim Türkiye'de dsg denilen şanzumanın iş makinesine uyarlanmış halidir. Yük altında hızlı ve hissettirmeden vites geçişi sağlar tam mekanik sanzumandır. İVT ve Vario ya göre tekerlere iletilen güç daha fazladır. Fendt'in bu şanzumana rakip olarak ürettiği bi şanzuman yok daha.
Fendt te kullanilan vario tarım makinasında ilk olarak bilinse de massey ferguson 100 serisinde kullandıgı power teknolojisi bu transmisyonun miladıdır ama fendt bunu iyi geliştirip pazara zaglam girdi şimdi gelelim jd ivt sistemine
Vario sanzimanda motoru kaptıramazsın yani vurduramazsın bu da güç kaybına neden olur ama ivt teknolojidinde jd farklı bi geçiş saglayarak şanzımanı agir devir ve yol devrine bölmüştür bu da tarlada daha saglikli bi asılma vermiştir yani demem o ki jd ivt teknolojisiyle varionun önüne geçmiştir diyebiliriz
Abi senin altındaki traktör muadillerinden fazla yakmaz keza bu markayı 7 sene olcak kullanalı kendimden biliyorum. Bazı modellerine hidroliği yetersiz diyor adamlar sanki kapısının önünde 5 tonluk kombine ekim varda onu kaldıramıyor. Şimdiki yeni teknolojik motorlarıyla fazla yakmadığını milletin köhnemiş zihnine zamanla kazıyacaktır.Begenmeyen
1.uzanamadigindan
2.fiyatlarindan
3.yakitta fark olmasindan begenmez ama ne kalitesine ne teknolojisi ne nede saglamligina laf edemez
Fendt te kullanilan vario tarım makinasında ilk olarak bilinse de massey ferguson 100 serisinde kullandıgı power teknolojisi bu transmisyonun miladıdır ama fendt bunu iyi geliştirip pazara zaglam girdi şimdi gelelim jd ivt sistemine
Vario sanzimanda motoru kaptıramazsın yani vurduramazsın bu da güç kaybına neden olur ama ivt teknolojidinde jd farklı bi geçiş saglayarak şanzımanı agir devir ve yol devrine bölmüştür bu da tarlada daha saglikli bi asılma vermiştir yani demem o ki jd ivt teknolojisiyle varionun önüne geçmiştir diyebiliriz
Katilmiyorum biri x biri y biri c markasini alir kimi parasina gore kimi zevkine gore alir doganin kanunu hersey tek birsey ustune yogunlasamaz dogaya aykiriBegenmeyen
1.uzanamadigindan
2.fiyatlarindan
3.yakitta fark olmasindan begenmez ama ne kalitesine ne teknolojisi ne nede saglamligina laf edemez
Aynen oyle ahmet jd nin teknolojisi daha sert calismaya uygunAbi o zaman jd nin kullandiği ivt gücü variodan daha iyi iletiyor dıyebilirmiyiz...
Ben neye katılmadıgını anlamadım[emoji3]Katilmiyorum biri x biri y biri c markasini alir kimi parasina gore kimi zevkine gore alir doganin kanunu hersey tek birsey ustune yogunlasamaz dogaya aykirihaa ben kotu veya iyi diye elestirmiyorum E serisi haric digerlerini cokta begeniyorum o ayri onlar zaten bize gore degil bizimki 65,75 bg araliginda motorlar
Abi o zaman jd nin kullandiği ivt gücü variodan daha iyi iletiyor dıyebilirmiyiz...