• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

John deere Türkiye traktör fabrikası

Katılım
05.09.2009
Mesajlar
2,564
Konum
istanbul

Hayirli olsun ulkemize ama unutmayin byler yabanci yatirimci iscilik ucuz yatirim imkani var birde ortadoguya kolay ulasim hesabi yapiyor yani pek degisim olacagini sanmiyorum
 
Katılım
01.04.2015
Mesajlar
851
Konum
Edirne
John deere, Türkiye piyasasına girmek için kaliteden kolay kolay ödün vermez. Yalnız burda monrajı yapılacağı için fiyatları sakin olur. Yerli diye burda üretim yapan New Holland, en boş serileri olan TDD için hayali fiyatları koymuşlar. John deeere isterse bunu fırsata dönüştürebilir.

Eski 5M serileri güzel ama şasi çok kısa. Bu yüzden bir çok kullanıcı: verimsiz çalıştığını ve ağır ekipmanlarda ön kaldırdığını belirtmişti.
Sadece hindistan parcalariyla olusan traktorlerin burda uretim olucagnunduydum alti jd oldugu icin tbiki new holland vs yerlilerden mutlak iyi olur ama ben sanmiyorum bunlar gbi olsun
 
Katılım
24.06.2015
Mesajlar
815
Konum
çanakkale
John Deere Türkiye'ye Fabrika kurdu İzmir Torbalı'da üretime başlandı. Şubat ayının sonuna doğru ilk traktörler çıkış yapacak (50-75)hp arası (85-105) serileri 6.ayda montaja başlanacak. John Deere ve Çiftçiler için iyi haber traktör fiyatları ve yedek parça fiyatlarına olumlu yönde etkisi olacak. "Hayırlı Uğurlu Olsun"
Ekli dosyayı görüntüle 33682
Sağ köşede arkada bir traktör kaputu var gördüğüm kadarıyla eski 5e serisinin kaputuna benziyor. Bu fotoğraf yeni fabrikadan mı?
 
Katılım
25.07.2008
Mesajlar
6,119
Konum
Kırklareli
Burada montaj fabrikasından öte bir sanayi yatırımları olsa firma görkemli bir sunu ve açılış yapardı diye düşünüyorum. Henüz tam olarak bir somut bilgi bulamadım kapsamı ile ilgili. Elbette buraya bir yatırım yaptıysa firma güzel birşey. Gönül ağır ve büyük fabrikalarından birini buraya acmalarindan yana. İnşallah oda olur bir gün
 
Katılım
02.01.2016
Mesajlar
1,825
Konum
Adıyaman
Burada montaj fabrikasından öte bir sanayi yatırımları olsa firma görkemli bir sunu ve açılış yapardı diye düşünüyorum. Henüz tam olarak bir somut bilgi bulamadım kapsamı ile ilgili. Elbette buraya bir yatırım yaptıysa firma güzel birşey. Gönül ağır ve büyük fabrikalarından birini buraya acmalarindan yana. İnşallah oda olur bir gün
Abi bu şu an için sadece bir denemedir diye düşünüyorum. Geçmiş yıllarda bir çok kez Turkiye piyasasına girmeyi denediler ama bir türlü bunu başaramadılar. En son 2000'li yıllarda yaşananlardan sonra jd'nin hayalleri suya düştü. Daha sonra 6000 ve 5000 serileri ne olduysa Türkiye piyasasına güzel bir giriş yapti. Adamlar bunun farkında ve bu zorlu dönemde fırsat peşindeler.

Burdaki yatırım bir tutarsa esas yapmak istedikleri 6000 serilerini de burda birleştirerek Asya ve Afrika ülkelerine satmak. Çünkü bir kaç yıl sonra Avrupada elektrikli traktörler çokca olup, ateşli motorların miktarı azalacaktır. Türkiye onlar için büyük bir yatırım ve yayım merkezi olabilir.
Tabi bunu zaman gösterecek ama kendileri başına bu işe el attıkları için başarılı olma ihtimalleri yüksek.
 
Katılım
02.01.2016
Mesajlar
1,825
Konum
Adıyaman
Sağ köşede arkada bir traktör kaputu var gördüğüm kadarıyla eski 5e serisinin kaputuna benziyor. Bu fotoğraf yeni fabrikadan mı?
Ben 5e nin kaputunu yeterli görüyorum. Klasik cizgiler ve modern dokunuşlarla harmanlanmış bir şey. Esas değişimi 5M serisinin kaputunda görmek isterim.
 
Katılım
27.01.2018
Mesajlar
31
Konum
Gaziantep
Jhonn Deere Hidrolik Pompaları zaten yerli üretim . HEMA group JD ve bir çok firmanın Hidrolik pompası vs bir çok parçasını üretiyor!
 
Katılım
12.06.2017
Mesajlar
1,036
Konum
Aksaray
Dün Aksaray bayisi Yapılcanlar ile konuştum.

" Evet fabrika kuruldu . Yakın zamanda 5M serileri burdan üretilecek. Tüm parçaları burda üretilecek. Ama büyük serilerin parçaları burda üretilmeyecek .
5m , 5e gibi serilerde tüm parçalar burda üretileceği için tüm parçalarıda eskisine nazaran ucuza almak mümkün olacak. Ancak bu parça fiyatları seneye yansır. Hemen olmaz." dedi.

Birde "Nadiren pompa ayarı bozuk traktörler çıkıyor. Biz kendi servisimize bunu ayarlatıyoruz , duman ve boğulma sorunu kalmıyor. İstersen ayarını yaptığımız bi kaç kişiyle görüştürebilirim" dedi.

( [MENTION=14588]üsame[/MENTION] ) Üsame abi sen bu konudan muzdariptin galiba. Bizim bayiyi bi ara istersen.
 
Katılım
24.12.2009
Mesajlar
2,557
Konum
BURSA
Fotoğraftan anladığım montaj sanayisi gibi. Aslan traktör, Fatih traktör gibi.
Hiç yoktan iyi mi, yedek parça fiyatlarından anlarız.
 
Katılım
06.12.2009
Mesajlar
732
Konum
Erzurum
Dün Aksaray bayisi Yapılcanlar ile konuştum.

" Evet fabrika kuruldu . Yakın zamanda 5M serileri burdan üretilecek. Tüm parçaları burda üretilecek. Ama büyük serilerin parçaları burda üretilmeyecek .
5m , 5e gibi serilerde tüm parçalar burda üretileceği için tüm parçalarıda eskisine nazaran ucuza almak mümkün olacak. Ancak bu parça fiyatları seneye yansır. Hemen olmaz." dedi.

Birde "Nadiren pompa ayarı bozuk traktörler çıkıyor. Biz kendi servisimize bunu ayarlatıyoruz , duman ve boğulma sorunu kalmıyor. İstersen ayarını yaptığımız bi kaç kişiyle görüştürebilirim" dedi.

( [MENTION=14588]üsame[/MENTION] ) Üsame abi sen bu konudan muzdariptin galiba. Bizim bayiyi bi ara istersen.
Eyvallah çok sağol, Benim Kral Gardaşım
Düşünmen yeter..
Ama ben galiba JD'yi maziye gömüyorum
Araya ayrılık girdi Akif’im
 
Katılım
30.10.2016
Mesajlar
398
Konum
ankara
Arkadaşlar, üretim de kaliteyi oturtmak zaman alır. Zamanla kritik parçalar (şanzuman gibi) hariç çoğunu türkiye de üretirler. Ama zaman alır.
 


Üst Alt