• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Karakafaları Ciftledim 70 56S DT & 60 66S

Katılım
12.05.2014
Mesajlar
752
Konum
Türkiye Cumhuriyeti

Hayırlı uğurlu olsun. 70 56 ya turbo iyi gelecektir. Düzüne göre çiftçekeri biraz cansız kalıyor. Bizdede düzü var onu satarsak çiftçiliği bırakıtom diyor babam.
 
Katılım
24.12.2009
Mesajlar
2,586
Konum
BURSA
70-56 ya limited slip de ekleyince çeki gücü iyice artacak, o sebepten 75hp veya en cok 80 hp olacak kadar bi turbo fena olmaz. Daha fazla güce ulaştiracak turbo uygulaması pistonlar çelik olmadigi için zarar verebilir.
Fakat 60-66 düz olduğu için turbo ile güç arttirmak yakit sarfiyatıni arttırır kanaatindeyim, fazla güç gerektiğinde zaten 70 var, kuçuk ara traktör olarak kalsa, hafif işlerde yakit tasarrufu olur.
 
Katılım
15.03.2010
Mesajlar
4,060
Konum
İstanbul
Arkadaslar oncelikle tesekkur ederim degerli yorumlariniz icin. Sanayi ve fabrika ortaminda surekli bu islerin piiri insanlarla merhabaligimiz dostlugumuz var turbo konusunda bana sadece parca masrafi olacak. 60 66nin motordan arkaya her yeri orjinal 70 56 ya bir defa motor yaktik yagsizliktan bir defa sanzuman yaptirdik sattigimizda haladaha sokturmemisler suan cokda guzel durumda dif kiliti hep kullandigimiz icin kilit pimini 4 defa kestirmistik arka acildi i yuzden o agirlikta isler icin cekirdek diyebilirim bu arizalara. 60 66 benim elim ayagim gibi onune hic traktor baglamadik daha gucude cok yerinde 7056nin tek cekerdeyken bile yetmiyor 60 66 ya kondusyonu cok iyi yakiti zaten cok az bazi islerde haladaha sasiriyorum bu kadar az yakmasina keza 70 56 da yakiti cok ideal sadece yolu sevmiyor her iki motorda
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,605
Konum
Sakarya
Turbo koyduğunuz zaman motor hacmine uygun büyüklükte olmalıdır.1,5 atm basınçlı turbo kullanırsanız, intercooler kullanmadan da sistemin taşıması lazım. 3 atm basınçlı turbo kullanırsanız, intercooler ve motor yağ soğutucu eklemenizi öneririm.Aşırı besleme sonucu yüksek iç sıcaklığı kontrol etmek için soğutmayıda kontrol etmek gerekir.Kolay gelsin.
 
Katılım
15.03.2010
Mesajlar
4,060
Konum
İstanbul
Turbo koyduğunuz zaman motor hacmine uygun büyüklükte olmalıdır.1,5 atm basınçlı turbo kullanırsanız, intercooler kullanmadan da sistemin taşıması lazım. 3 atm basınçlı turbo kullanırsanız, intercooler ve motor yağ soğutucu eklemenizi öneririm.Aşırı besleme sonucu yüksek iç sıcaklığı kontrol etmek için soğutmayıda kontrol etmek gerekir.Kolay gelsin.
Orjinal new holland turbosu kullanacagiz birine td 75 in digerine td65 in turbosunu takacagiz. Intercooler dusunmuyorum fiat motoru ateste bile olsa hararet yapmiyor keza gerek olmadigini soyluyor .
 


Üst Alt