Kioti traktör yıllar sonra tekrar Türkiye pazarinda yerini aldı


Euro5 , 3,8 lt lik motorun haritası , linkte ,
1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1700-2200 rpm sabit güç aralığı , 2400 rpm max çalışma devir sonu bulunmaktadır.
Motor başlangıç torku 300 n.m. , max tork 400 n.m. ,
Başlangıç torkları biraz daha yüksek tercih edilebilirdi ama rahatsız edeceğini de sanmayız.
Klasik Fiat 66S, Same Explorer motor grafiklerine yakın özellik gösteriyor.
Uzak doğu motorlarında gördüğümüz 2600 rpm max güç devrinden vaz geçilmesi iyi olmuş.
24*24 şanzımanla motor, şanzıman, kuyruk mili uyumu yerinde sayarız.

Kioti RX7320 Eco CRDi , 73 hp , 200 n.m. torktaki traktöre yeni nesil traktörler benzemiyor diyebiliriz.
Yüksek tork rezervlerini uzak doğu traktörleri genelde tercih etmiyor, sebebi kumsal ovalar bulunuyor.
114 hp modelin Kubota M5 112 gibi olacağını sanmayız, motorların torkları orta şekerli tercih edilmiş, duruyor.
Kubota M110GX2 modelden farkı 500 rpm e yakın sabit güç aralığı devirleri olmasıdır.
Çekişte NH TD110 gibi olamayacağı da aşikâr görünüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyas35

Euro5 , 3,8 lt lik motorun haritası , linkte ,
1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1700-2200 rpm sabit güç aralığı , 2400 rpm max çalışma devir sonu bulunmaktadır.
Motor başlangıç torku 300 n.m. , max tork 400 n.m. ,
Başlangıç torkları biraz daha yüksek tercih edilebilirdi ama rahatsız edeceğini de sanmayız.
Klasik Fiat 66S, Same Explorer motor grafiklerine yakın özellik gösteriyor.
Uzak doğu motorlarında gördüğümüz 2600 rpm max güç devrinden vaz geçilmesi iyi olmuş.
24*24 şanzımanla motor, şanzıman, kuyruk mili uyumu yerinde sayarız.

Kioti RX7320 Eco CRDi , 73 hp , 200 n.m. torktaki traktöre yeni nesil traktörler benzemiyor diyebiliriz.
Yüksek tork rezervlerini uzak doğu traktörleri genelde tercih etmiyor, sebebi kumsal ovalar bulunuyor.
114 hp modelin Kubota M5 112 gibi olacağını sanmayız, motorların torkları orta şekerli tercih edilmiş, duruyor.
Kubota M110GX2 modelden farkı 500 rpm e yakın sabit güç aralığı devirleri olmasıdır.
Çekişte NH TD110 gibi olamayacağı da aşikâr görünüyor.
Kubota m5 112 de performans konusunda beklentinin altında
 
Bu modeller yükü çabuk bırakan cinsten traktörlerden diyebiliriz.
Bayi geçen sene bizim burda bir 6m141 7 8tane 5m112 sattı biri mf 5711m dyna 4 ile çok arada kaldı 200bin gibi fark vardı şimdi çok pişman yakıt olarak genel anlamda memnunlar bizim yerli td110 haşmet hattat 4110lardan fazla para verilecekmi makina değil güncel fiyatı 3milyon olması lazım 6m141 o sürekli 3sıra silajda piyasada o başka diğer kubota modeller ile arasında dağlar var
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular