Kıoti ve Arızaları

Kioti , 55,60,73 hp olan modelleri köyümüzde bulunuyordu.
60 hp olan modelin yakıtı , 73 hp CRDi modelden fazlaydı.
Vitesler sol tarafta konumlandırılmış,
Kullanımına pek alışamamıştık fakat solak (sol elini kullanan) olan bir şoför arkadaşımızın çok hoşuna gitmişti.
Kapalı ön aksa sahip olması manevrayı iyileştiriyor, turları çok güzeldir.
Uzakdoğu motorları 1500-1700 rpm sabit tork aralığı , 2600 rpm max güç noktası var.
3000 rpm motor max çalışma devri vardır.
Sabit güç aralığı bulunmadığı için balya bağlamada tercih edilmiyor.
Motor torkları 200 n.m. ve 45,55,60,73 hp , stabil çalışmalı motorlar kullanıyor.
Çamur zeminde tutunma az oluyor.
Tayland'ın kum ovalarında çalışmak için üretilmiş.
 
DK 551 traktörün sağdaki yedek mazot deposu delindi.
600 TL verdik, kaynak yaptırdık, 3 ay geçmedi yine damlatmaya başladı.
Tuttuk yeni depo aldık, 5000 TL .

Bakalit malzeme depolarda mazot kaynağı açıyormuş.
Bu depoyu yamamak için çözüm var mı?
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt