detaylı bir teknik yorum olmuş .. eline sağlık...okkangal link=topic=4861.msg50327#msg50327 date=1213747658' Alıntı:dikkatimi çekti çok detay ama söylemek istedim ... şimdi diyeceksinizki koca 936 da o kadar şeyi bıraktında buna mi baktın diye ...
ben kabinin üzerindeki farlara dikkat ettim ... diğerlerinin tamamında bu tür farlar ve benzeri aksesuarlar bağlantı noktaları ve şekli olarak standart olarak ayarlanır ve herhangi bir firmanın standart aksesuraı alınarak montajın son safhasında takılır. ama bu traktöre dikkat ettiğimizde kabinin üzerindeki farlar için özel yuvalar hazırlanıp görsel bir ergonomi kaygısı güdülümüş .. bu bence bu tür bir detaya daha ar-ge aşamasında dikkat edildiğini gösteriyor... tasarımın en başından beri göz ardı edilmemiş ve kabin tasarımınıda buna göre yapmış .. yani sadece o farlar bence tasarım maliyetine kafadan 50.000 euro arttırmıştır... diğer tüm farlarada dikkat edelim sırf bu iş için harcanan ar-ge maliyetini düşünelim bence..
sanırım yine çenem düşecek ......
extradan böyle bir şey tasarlamak neden pahalı ? çünki bu işler için yüzlerce insan kafa yoruyor... tasarım işi imalat maliyetinden kat kat pahalıdır... peki sırf o far yuvaları için kaç tasarım denenmiş kaç kalıp model hazırlanıp önce bilgisayarda sonra numune üzerinde denenip test edilmiştir , şekli ve görselliği için bu deneme kaç defa tekrarlanmıştır .... o kabindeki çıkıntıları yapmasan kabinin tavanın maliyeti çok düşer bence .... buradan yola çıkıp tamamına bakarsak far lar bile çetrefilli iş ya traktörün tipi şekli nasıl olacak dersen ne kadar çalışman lazım değilmi , haksızmıyım ....
diğer tüm teknolojik özelliği de bunlara eklersek ..... FEDNT bunu tecrubesi ile hallediyor... eh birazda pahalı bu nedenle ...
farlardan uzadı lafım gece gece duramadım yazdım .... KALİTE DETAYLARDA ANLAŞILIR ...
tüm firmalar bu işler için milyon dolarlar harcıyor...fendt bu işin en iyisi kabul ediyoruz ama hepsinde bir emek bir tecrube yatıyor büyük markaların .... hepsi bir diğerinin yaptığını yapabilecek güce sahip ama firma stratejileri , hedefleri , profilleri , piyasa hedefleri ve hayalleri farklı ....
sabredin susacam şimdi ....![]()
birde arka aksamda ben alman ürünüyüm , sanayi deviyim havası var .... arkamda teknoliji var o gördüğün sapa sağlam dökme demire bale yaptırırım istersem diyor....![]()
okkangal link=topic=4861.msg50327#msg50327 date=1213747658' Alıntı:dikkatimi çekti çok detay ama söylemek istedim ... şimdi diyeceksinizki koca 936 da o kadar şeyi bıraktında buna mi baktın diye ...
ben kabinin üzerindeki farlara dikkat ettim ... diğerlerinin tamamında bu tür farlar ve benzeri aksesuarlar bağlantı noktaları ve şekli olarak standart olarak ayarlanır ve herhangi bir firmanın standart aksesuraı alınarak montajın son safhasında takılır. ama bu traktöre dikkat ettiğimizde kabinin üzerindeki farlar için özel yuvalar hazırlanıp görsel bir ergonomi kaygısı güdülümüş .. bu bence bu tür bir detaya daha ar-ge aşamasında dikkat edildiğini gösteriyor... tasarımın en başından beri göz ardı edilmemiş ve kabin tasarımınıda buna göre yapmış .. yani sadece o farlar bence tasarım maliyetine kafadan 50.000 euro arttırmıştır... diğer tüm farlarada dikkat edelim sırf bu iş için harcanan ar-ge maliyetini düşünelim bence..
sanırım yine çenem düşecek ......
extradan böyle bir şey tasarlamak neden pahalı ? çünki bu işler için yüzlerce insan kafa yoruyor... tasarım işi imalat maliyetinden kat kat pahalıdır... peki sırf o far yuvaları için kaç tasarım denenmiş kaç kalıp model hazırlanıp önce bilgisayarda sonra numune üzerinde denenip test edilmiştir , şekli ve görselliği için bu deneme kaç defa tekrarlanmıştır .... o kabindeki çıkıntıları yapmasan kabinin tavanın maliyeti çok düşer bence .... buradan yola çıkıp tamamına bakarsak far lar bile çetrefilli iş ya traktörün tipi şekli nasıl olacak dersen ne kadar çalışman lazım değilmi , haksızmıyım ....
diğer tüm teknolojik özelliği de bunlara eklersek ..... FEDNT bunu tecrubesi ile hallediyor... eh birazda pahalı bu nedenle ...
farlardan uzadı lafım gece gece duramadım yazdım .... KALİTE DETAYLARDA ANLAŞILIR ...
tüm firmalar bu işler için milyon dolarlar harcıyor...fendt bu işin en iyisi kabul ediyoruz ama hepsinde bir emek bir tecrube yatıyor büyük markaların .... hepsi bir diğerinin yaptığını yapabilecek güce sahip ama firma stratejileri , hedefleri , profilleri , piyasa hedefleri ve hayalleri farklı ....
sabredin susacam şimdi ....![]()
birde arka aksamda ben alman ürünüyüm , sanayi deviyim havası var .... arkamda teknoliji var o gördüğün sapa sağlam dökme demire bale yaptırırım istersem diyor....![]()
okkangal link=topic=4861.msg50327#msg50327 date=1213747658' Alıntı:dikkatimi çekti çok detay ama söylemek istedim ... şimdi diyeceksinizki koca 936 da o kadar şeyi bıraktında buna mi baktın diye ...
ben kabinin üzerindeki farlara dikkat ettim ... diğerlerinin tamamında bu tür farlar ve benzeri aksesuarlar bağlantı noktaları ve şekli olarak standart olarak ayarlanır ve herhangi bir firmanın standart aksesuraı alınarak montajın son safhasında takılır. ama bu traktöre dikkat ettiğimizde kabinin üzerindeki farlar için özel yuvalar hazırlanıp görsel bir ergonomi kaygısı güdülümüş .. bu bence bu tür bir detaya daha ar-ge aşamasında dikkat edildiğini gösteriyor... tasarımın en başından beri göz ardı edilmemiş ve kabin tasarımınıda buna göre yapmış .. yani sadece o farlar bence tasarım maliyetine kafadan 50.000 euro arttırmıştır... diğer tüm farlarada dikkat edelim sırf bu iş için harcanan ar-ge maliyetini düşünelim bence..
sanırım yine çenem düşecek ......
extradan böyle bir şey tasarlamak neden pahalı ? çünki bu işler için yüzlerce insan kafa yoruyor... tasarım işi imalat maliyetinden kat kat pahalıdır... peki sırf o far yuvaları için kaç tasarım denenmiş kaç kalıp model hazırlanıp önce bilgisayarda sonra numune üzerinde denenip test edilmiştir , şekli ve görselliği için bu deneme kaç defa tekrarlanmıştır .... o kabindeki çıkıntıları yapmasan kabinin tavanın maliyeti çok düşer bence .... buradan yola çıkıp tamamına bakarsak far lar bile çetrefilli iş ya traktörün tipi şekli nasıl olacak dersen ne kadar çalışman lazım değilmi , haksızmıyım ....
diğer tüm teknolojik özelliği de bunlara eklersek ..... FEDNT bunu tecrubesi ile hallediyor... eh birazda pahalı bu nedenle ...
farlardan uzadı lafım gece gece duramadım yazdım .... KALİTE DETAYLARDA ANLAŞILIR ...
tüm firmalar bu işler için milyon dolarlar harcıyor...fendt bu işin en iyisi kabul ediyoruz ama hepsinde bir emek bir tecrube yatıyor büyük markaların .... hepsi bir diğerinin yaptığını yapabilecek güce sahip ama firma stratejileri , hedefleri , profilleri , piyasa hedefleri ve hayalleri farklı ....
sabredin susacam şimdi ....![]()
birde arka aksamda ben alman ürünüyüm , sanayi deviyim havası var .... arkamda teknoliji var o gördüğün sapa sağlam dökme demire bale yaptırırım istersem diyor....![]()
ağır abi link=topic=4861.msg50549#msg50549 date=1213817470' Alıntı:atilla abi gelsede bizde bizim fendt in rengine karar versek![]()
inş zevklerımız uyusur uymaz ise işimiz var kapaortanın yarısı yesıl yarısı kırmızı olucak gıbıinsomnia link=topic=4861.msg50561#msg50561 date=1213817769' Alıntı:ben ceviz yeşilinden yana olduğunu tahmin ediyorum 412 varıo balon tekerli
ağır abi link=topic=4861.msg50570#msg50570 date=1213818058' Alıntı:inş zevklerımız uyusur uymaz ise işimiz var kapaortanın yarısı yesıl yarısı kırmızı olucak gıbı![]()
ferruh abı ilgi alakan açin tsk atıılla abıde bı sorun var galıba bugun ugramadı sıteye gelsın bı konusalım sana tekrr donerızönder çifçi link=topic=4861.msg50580#msg50580 date=1213818791' Alıntı:ağır abi:
üzme kendini,hallederiz.bakan kişinin zevkine göre değişen renkte boyatıveririz olur biter.kim ne renk görmek isterse makina o renge dönüverir...bizimkilere söyleyeyim ben.şimdiden çalışmalara başlasınlar.colormatik önericektim ama artık banel oldu.herşeyin kolormatiği var.biz farklı olmalıyız.
ben bi ara söyleyeyimde bu işe bi çare bulsunlar.bulsunlarda,biz yine kaldığımız yerden devam edelim....
şimdi bu yarı boya işi ortadanmı yoksa yandanmı olacak?
ferruh abi , ağır abinin 209 S in siparişini verme zamanı geldi..kepçeli ve balon teker olsun...önder çifçi link=topic=4861.msg50580#msg50580 date=1213818791' Alıntı:ağır abi:
üzme kendini,hallederiz.bakan kişinin zevkine göre değişen renkte boyatıveririz olur biter.kim ne renk görmek isterse makina o renge dönüverir...bizimkilere söyleyeyim ben.şimdiden çalışmalara başlasınlar.colormatik önericektim ama artık banel oldu.herşeyin kolormatiği var.biz farklı olmalıyız.
ben bi ara söyleyeyimde bu işe bi çare bulsunlar.bulsunlarda,biz yine kaldığımız yerden devam edelim....
şimdi bu yarı boya işi ortadanmı yoksa yandanmı olacak?