Konya'da Kamyon İle Pulluk İşlemesi

Motor gücü; 295 kw, 1900 devir, 2000 n.m. 1100 devirde torkun %80 gibisini, 1500 devirde %100 ünü veriyor, Biraz JD motor karakteristiklerine benziyor, max tork 1500 devir, max güç 1900 devirdir.Motorun tırmanma kabiliyeti %66' dır.
Yakıt diyagramlarından, 1600 devir gibi uygun kullanımı olur, zor koşullarda tam güç 1900 devir kullanılmalıdır.
Motor ne kadar yüke veriliyor, göremiyoruz, araç için faydalı yük 22 tondur.
7li 32 ara pulluk, 224 cm gibi iş genişliği var.
3 12", 30 cm aralı pulluk için 50 kw çeki demiri gücü gerekir. (Sert arazi için diyelim.)
Hassiyet algılaması; 1. pulluk önünde çizi içine pulluk tekeri koyulmalıydı. Takılan arka hidrolikte hassasiyet algısı nedir?
Pulluk çizi dışı model kullanılabilirdi.Arka tekeri geniş olan traktörlerde, yavru pulluklu, araları geniş, çizi içini temiz tutacak pulluk tercih edilir.
Pulluk çeki merkezinin ayarı gerekir.
Patinaj kontrolü %10 olmalıdır, koyulan ek kütle, raylı sistem geriye kayarlı demir blok olabilirdi.Benzerleri traktör yarışlarında kullanılıyor.
2,25 m * 5,5 km/h : 12,375 m^2 , saatte 45 dk çalışsa 9-10 dekar yer işler.
Motor yağı 50 000 km'de ortalama 500 saatte değişir.
Motorun toz almama konusunda avantajı var.
Toprak trafiği; arka tekerlere lastik palet takılabilir.
Sıra başı dönüşünü uygun yapmıyor. 8 çizerek, sürülmemiş tarafa tarla içine açılarak, an kenarından dönerek çiziye girmeliydi.
Gıylamalar besemet gibi olmaz, o zaman.
 

Benzer Konular