• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

Katılım
20.11.2010
Mesajlar
5,221
Konum
Denizli
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

ali güzel şahlandırdı ama babanın içi gitti .
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,861
Konum
Edirne
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

:D Lale işte abi ne beklersin parayı o vermiyo ki ;D
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,524
Konum
Ankara
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

Peder beyin sövmediğine dua etsin :D Mibzer de haliyle çok ağır yaw kralın hidrolikleri üzüyor,pederin kızdığı kadar var :)
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,255
Konum
Burdur
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

vale link=topic=48492.msg471155#msg471155 date=1321566525' Alıntı:
ali güzel şahlandırdı ama babanın içi gitti .
Tek fren yaptığıma kızıyor abi yoksa orun değil de
doganbey1 link=topic=48492.msg471156#msg471156 date=1321566575' Alıntı:
:D Lale işte abi ne beklersin parayı o vermiyo ki ;D
:D ;D Allahın lalesi tam lalesin artık
Çağrı link=topic=48492.msg471162#msg471162 date=1321567123' Alıntı:
Peder beyin sövmediğine dua etsin :D Mibzer de haliyle çok ağır yaw kralın hidrolikleri üzüyor,pederin kızdığı kadar var :)
:D Onlar Kamera arkası oluyor çağrı :D 1200 kg civarı yükle beraber :)
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,861
Konum
Edirne
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

Olum daha ne videoların var elimde varya ;D atsam duman olursun lalecimmmmmmmmmmmm :D ;D
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,255
Konum
Burdur
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

doganbey1 link=topic=48492.msg471171#msg471171 date=1321567643' Alıntı:
Olum daha ne videoların var elimde varya ;D atsam duman olursun lalecimmmmmmmmmmmm :D ;D
:D Olum you tubenin şifresini verdiğime pişman etme beni lale :D
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,861
Konum
Edirne
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

;D Kesssss traşı. Ben kardeşimi üzecek birşey yapmam la. :D
 
Katılım
18.10.2009
Mesajlar
8,345
Konum
Eskişehir'dir
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

ALLY kıs gelıo kral bosalsa da bır drıft mevsımını acsan ... ozledık yahu ;) bereketlı olsun
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,255
Konum
Burdur
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

doganbey1 link=topic=48492.msg471180#msg471180 date=1321568168' Alıntı:
;D Kesssss traşı. Ben kardeşimi üzecek birşey yapmam la. :D
:D Lalem benim :D
ertac sahın link=topic=48492.msg471181#msg471181 date=1321568207' Alıntı:
ALLY kıs gelıo kral bosalsa da bır drıft mevsımını acsan ... ozledık yahu ;) bereketlı olsun
4 gözle bekliyorum ben de ertaç :) gelsin hele bi sağolasın...
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,861
Konum
Edirne
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

Babanı bulacam olum. Diyecem patron bu adam olmaz buna verme motoru. ;D
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,255
Konum
Burdur
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

doganbey1 link=topic=48492.msg471187#msg471187 date=1321568495' Alıntı:
Babanı bulacam olum. Diyecem patron bu adam olmaz buna verme motoru. ;D
Gel burdur a babamı bulmadan önce ben seni bulurum :D Görüşürüz o zaman lalecim.. :D
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,058
Konum
Kütahya
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

Bereketli olsun Ally, yanlış dönüyorsun.:D Başa vardımı hidrolik mibzerde geri çıkarak çiziye girmelisin..
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,255
Konum
Burdur
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

fatih ödemişli link=topic=48492.msg471194#msg471194 date=1321568952' Alıntı:
kolay gelsın bereketlı olsun
Sağolasın
nailyetek link=topic=48492.msg471208#msg471208 date=1321569582' Alıntı:
Bereketli olsun Ally, yanlış dönüyorsun.:D Başa vardımı hidrolik mibzerde geri çıkarak çiziye girmelisin..
Sağolasın nail abi Öyle ben yapamıyorum ne haçetse babam dediğini yapıyor direk tek işlem de geri geliyor sonra devam ediyor ama ben de var bi sorun yapamıyorum böyle elim pratikleşmiş tek fren ile dön :D :D
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,861
Konum
Edirne
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

Nail abi bu lale ne anlar işte ;D Lale biliyon kıl payı kaçtı burdur. Ahh ben bi geleydim oraya o zaman benden çekceğin vadı ya hadi öyle olsun :D Lan lale Kovalaklık var sende de ondan ;D
 
Katılım
24.11.2010
Mesajlar
821
Konum
Nigde
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

kral on dıglı kırıp eline verecek babanda tokmakla tarlada kovacak valla aga kralı üzüyon yaf
 

nh

Katılım
06.07.2008
Mesajlar
8,938
Konum
Çanakkale
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

güzel olmuş bea o kadarıda yeter ama nail abinin dediği gibi yaparsan daha cabuk biter :)
 
Katılım
06.12.2008
Mesajlar
3,167
Konum
Edirne
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

ali ; lale ve deli , kral;hızlı ve isyankar, patron;sinirli ve öfkeli zuha-*-s ;D ver coşkuyu ali ... :)
 
Katılım
04.10.2009
Mesajlar
1,918
Konum
Aksaray
Ynt: Laleden Ekim Videosu :) Patron sinirli

alim baban sinirlenmiş bu sefer kıracan bi tarafnı allah gostermesın arkandakı agır makına
 


Üst Alt