PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Landini 5-120, Kubota M5112, Erkunt Haşmet 110 Lüks CRD Tavsiye
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1445830" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://www.fptindustrial.com/pdf/700F25F0-584E-4B48-9494-2474678F0D0B/en[/URL]</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.landini.it/wp-content/uploads/2021/07/LA_RS57-RS2B_Serie5_Brochure_48p_6697627A1_LR_EN-1.pdf?_gl=1*1wbrxgv*_up*MQ..*_ga*MTU1ODEwNzk5NC4xNjc4NzM2MzI2*_ga_VCBRYGPP92*MTY3ODczNjMyNi4xLjEuMTY3ODczNjM1Ni4wLjAuMA..*_ga_X0BMM165M9*MTY3ODczNjMyNi4xLjEuMTY3ODczNjM1Ni4wLjAuMA..[/URL]</p><p></p><p>F36 , Euro5 motorun haritasına baktığımızda :</p><p>90 kw, 490 n.m. tork , %30 gibi tork rezervi görülüyor.</p><p>Tork eğrisi biraz tepe yapan, kubbemsi , 1400 rpm max tork , 1400-1600 rpm stabile yakın ve sonradan 2500 rpm devire azalan yapısı var. Motor 2600 rpm devir çevirebilir. </p><p>Tork , güç eğrisi kesişim devri , 1700 rpm ,</p><p>Sabit güç aralığı , 2000-2500 rpm aralığında görülüyor.</p><p>Motorun en az yakıt bölgesi hakkında bilgi görünmüyor.</p><p>Motor haritasında yazılımlı NH T5 EC modeldeki gibi 1200-1800 rpm sabit tork aralığı görmedik.</p><p>Sabit güç aralığının devir konumunun 1800-2300 rpm aralığından 2000-2500 rpm aralığına geçmiş olması motorun zamanlama kayıplarını etkileyecektir.</p><p>Aktif çalışma devir aralığı 1300-2500 rpm aralığı olur , 12*12 şanzıman kullanıldığında yol kullanımlarında fazla eksik görülmez, motor ve vites uyumu sırıtmaz, yığdırma olmaz, kullanım devirleri açılıyor.</p><p>36 F - 12 F , şanzıman kullandığımızda , 1600 rpm sabit tork aralığının son devriyle 2000 rpm sabit güç aralığının başındaki devirlerde Power shift vites geçişleri olur , </p><p>NH T5070 , MF 5450 , JD 5100R , 6330 gibi motorların tork rezervleri daha iyi olduğundan zor ve yaş araziye girdiğimizde motor devri sabit kalabilen traktörlerde powershift vites geçişleri daha kullanışlı olabilir.</p><p>Mazot pompası ayarlı bir Mc Cormick C 95 Max modelle , 5 - 120 modelin ağır arazi performansları bir birine yakın olabilir, farz ederiz. (Pratikte nasıl olur, bilemeyiz.)</p><p>Motor haritasındaki pürüzsüzlük olarak NH T5 ve Case 115 U model daha iyi görünüyor.</p><p>Ağır hizmet tipi şanzıman bulunuyor ve batakta tekerleri çapraza vermez.</p><p>Landini 5 120 , yürüyen konusunda bilgimiz bulunmuyor.</p><p>Yazılımla yapılabilecek iyileştirmeler olsa da tarla da yapabilecekleri bellidir.</p><p>Potinger de sıra başında rölanti gazda stop etmeyen bir traktör görüntüsü alamadık.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1445830, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://www.fptindustrial.com/pdf/700F25F0-584E-4B48-9494-2474678F0D0B/en[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.landini.it/wp-content/uploads/2021/07/LA_RS57-RS2B_Serie5_Brochure_48p_6697627A1_LR_EN-1.pdf?_gl=1*1wbrxgv*_up*MQ..*_ga*MTU1ODEwNzk5NC4xNjc4NzM2MzI2*_ga_VCBRYGPP92*MTY3ODczNjMyNi4xLjEuMTY3ODczNjM1Ni4wLjAuMA..*_ga_X0BMM165M9*MTY3ODczNjMyNi4xLjEuMTY3ODczNjM1Ni4wLjAuMA..[/URL] F36 , Euro5 motorun haritasına baktığımızda : 90 kw, 490 n.m. tork , %30 gibi tork rezervi görülüyor. Tork eğrisi biraz tepe yapan, kubbemsi , 1400 rpm max tork , 1400-1600 rpm stabile yakın ve sonradan 2500 rpm devire azalan yapısı var. Motor 2600 rpm devir çevirebilir. Tork , güç eğrisi kesişim devri , 1700 rpm , Sabit güç aralığı , 2000-2500 rpm aralığında görülüyor. Motorun en az yakıt bölgesi hakkında bilgi görünmüyor. Motor haritasında yazılımlı NH T5 EC modeldeki gibi 1200-1800 rpm sabit tork aralığı görmedik. Sabit güç aralığının devir konumunun 1800-2300 rpm aralığından 2000-2500 rpm aralığına geçmiş olması motorun zamanlama kayıplarını etkileyecektir. Aktif çalışma devir aralığı 1300-2500 rpm aralığı olur , 12*12 şanzıman kullanıldığında yol kullanımlarında fazla eksik görülmez, motor ve vites uyumu sırıtmaz, yığdırma olmaz, kullanım devirleri açılıyor. 36 F - 12 F , şanzıman kullandığımızda , 1600 rpm sabit tork aralığının son devriyle 2000 rpm sabit güç aralığının başındaki devirlerde Power shift vites geçişleri olur , NH T5070 , MF 5450 , JD 5100R , 6330 gibi motorların tork rezervleri daha iyi olduğundan zor ve yaş araziye girdiğimizde motor devri sabit kalabilen traktörlerde powershift vites geçişleri daha kullanışlı olabilir. Mazot pompası ayarlı bir Mc Cormick C 95 Max modelle , 5 - 120 modelin ağır arazi performansları bir birine yakın olabilir, farz ederiz. (Pratikte nasıl olur, bilemeyiz.) Motor haritasındaki pürüzsüzlük olarak NH T5 ve Case 115 U model daha iyi görünüyor. Ağır hizmet tipi şanzıman bulunuyor ve batakta tekerleri çapraza vermez. Landini 5 120 , yürüyen konusunda bilgimiz bulunmuyor. Yazılımla yapılabilecek iyileştirmeler olsa da tarla da yapabilecekleri bellidir. Potinger de sıra başında rölanti gazda stop etmeyen bir traktör görüntüsü alamadık. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Landini 5-120, Kubota M5112, Erkunt Haşmet 110 Lüks CRD Tavsiye
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt