Lastik Ebat değişimi


Td 65 s nin 9 5 24 lastikleri 11 2 24 arkalarıda 16 9 30 yapsak çiftte boğulma yapar mı motor
Yaklaşık %3 güç kaybı, yine %3 hız artışı olur. Ne kadar boğulur bogulmaz kendin karar ver.
Fakat benim fikrim Td65 için 65HP ye 14.9-30 lastik iyi. O sebeple traktörün hızını değiştirmeden sadece önleri değişmek daha mantıklı geliyor bana.
9,5-24 lastik de yeterli bence ama yapısından mi neyindendir dengeli bitmiyor, o sebeple jxc serilerindeki 280-85-r20 yapmak bana cazip görünüyor.
16.9-30 ebadı çok yokuş arazide kullanılacaksa patinaji bı tık azaltabilir.
 
Erkunt Bereket 60 orijinalinda arka 14 9 30 on 9.5.24 tu turbo interkol ve lda taktik bu seferde cok fazla patinaj yapiyordu arkalari senin dedigin gibi 16 9 30 onleride 11.2.24 e degistirdik hic bir sikinti olmadi motorun tutus gucude artti ama motorun performansi takilan turbo vs ile arttiktan sonra yaptik bunuda goz onunde bulundurmak lazim
 
Erkunt Bereket 60 orijinalinda arka 14 9 30 on 9.5.24 tu turbo interkol ve lda taktik bu seferde cok fazla patinaj yapiyordu arkalari senin dedigin gibi 16 9 30 onleride 11.2.24 e degistirdik hic bir sikinti olmadi motorun tutus gucude artti ama motorun performansi takilan turbo vs ile arttiktan sonra yaptik bunuda goz onunde bulundurmak lazim
Orjinalinde turbo yok muydu benimki 2008 model turbolu bu zamanda kadar ne pompaya ne turboya el değmedi tamir görmedi 3 bin saatte orjinal duruyo
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt