PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Lastik Merdane (Yuvalak) Yapımı Hakkında Bilgi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Uzunyayla Rençberi" data-source="post: 1426378" data-attributes="member: 93190"><p>Takipteyim. Eğer iç çap uyarsa hurda tır lastiklerini toplayıp bizim eski silindire geçireceğim, şaseyi de kaldırıp kenardan desteklerim. Pistonlu teker yapayım diyordum ama eğer lastikler uyarsa çok işten kaçmış olurum.</p><p></p><p>Sizin durum için aklıma şöyle geldi, boru yerine biraz etli köşebentle içine iskelet yapsanız, atıyorum 8 tane 4lük köşebent yeter galiba sağlam olsun. Ortadan da etli bir boru geçirilir, köşebentlerle boru arasına daha ince köşebent veya borularla destek atılarak sağlam bir iskelet çıkarılır. Kenardaki lastiklere de sac vs kesilip kapak yapılır, iskelete kaynatılır, sonra yataklı bilya takılır, şase yapılır, üstüne de ağırlık haznesi.</p><p>Köşebentler borular hurdada alınırsa birazcık uyguna gelir. Hurda tır lastikleri iyi olur. Merdane çapı ne kadar büyük olursa o kadar iyi bence toprağa zarar vermeden düzlemesi açısından. Avrupalı amerikalı marka merdaneler çok büyük bizdekilere göre mesela.</p><p>Ama belki hurdada tam tır lastiğine göre bir boru da denk gelebilir, o zaman da işiniz yarı yarıya azalır ağırlık haznesine de gerek kalmaz, boruya tapa yapar su koyarsınız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Uzunyayla Rençberi, post: 1426378, member: 93190"] Takipteyim. Eğer iç çap uyarsa hurda tır lastiklerini toplayıp bizim eski silindire geçireceğim, şaseyi de kaldırıp kenardan desteklerim. Pistonlu teker yapayım diyordum ama eğer lastikler uyarsa çok işten kaçmış olurum. Sizin durum için aklıma şöyle geldi, boru yerine biraz etli köşebentle içine iskelet yapsanız, atıyorum 8 tane 4lük köşebent yeter galiba sağlam olsun. Ortadan da etli bir boru geçirilir, köşebentlerle boru arasına daha ince köşebent veya borularla destek atılarak sağlam bir iskelet çıkarılır. Kenardaki lastiklere de sac vs kesilip kapak yapılır, iskelete kaynatılır, sonra yataklı bilya takılır, şase yapılır, üstüne de ağırlık haznesi. Köşebentler borular hurdada alınırsa birazcık uyguna gelir. Hurda tır lastikleri iyi olur. Merdane çapı ne kadar büyük olursa o kadar iyi bence toprağa zarar vermeden düzlemesi açısından. Avrupalı amerikalı marka merdaneler çok büyük bizdekilere göre mesela. Ama belki hurdada tam tır lastiğine göre bir boru da denk gelebilir, o zaman da işiniz yarı yarıya azalır ağırlık haznesine de gerek kalmaz, boruya tapa yapar su koyarsınız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Lastik Merdane (Yuvalak) Yapımı Hakkında Bilgi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt