Massey Ferguson 260 Gold


Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

Şu an bir üretilse satış rekorları kıracak bir traktör ama neylersinki yok. 2 elleri 30 kağıt.
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

mustafagursacli link=topic=34309.msg429782#msg429782 date=1312093965' Alıntı:
Allah Allaha 260 gold lar o kadar tutuluyormu ...?
bizim burada peynir ekmek gibi mustafa.ben çok beğenirim 60 gold.u öyle küçük göründüğüne bakma içinde canavar yatıyor,
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

maş.allah kaza bela göstermeden kullanmayı nasip etsin.. yalnız şu kurluğun yanındaki pancar ağırlığı takılmış traktör benimkinin aynısı alk-*s

bende foruma yeni üye oldum çok uzun süredir girip okuduğum halde lnkleri görememekten bıkmıştım ne var burda diye şety*-*

foruma hoşgeldim anlş-*s

hem atanamayn öğretmenim uyy-*s hemde çiftçiyim tarlayı seviyorum )))

bi kaç dönüm arazi var şeftali kiraz ve zeytinliğimiz var öle dekar falan hayal burada bursalıyım burada heryer ağaç öle büyük dekarlık pek arazi yok benim bulundğum yerde zeytinliğin dönümü 25 e gidiyor 1 dekar olsaydı hayal edemiyorujm bay-*s )))

sormak istediğim bazı şeyler var arkdaşlar

traktörüm 135 tarlalarımız 13 km uzaklıkta bir adet 240 düşünürken kademe atladım ve 260 bakıyorum değiştirmek istememin asıl sebebi 135 hızlı değil gaz açılınca 240 a yakın bir hızı var ama çok inanlmaz devirli çalışıyor çok gürültülü yoruluyor bugün sanayiye bıraktım enjektörleri pompası vs elden geçicek değişicek frenlere baktırdım gittiğim yolun 6 km si dik bayır çıkışlar güzel ancak inişler frenler kampana oldğu için çok dandik güvenilir değil sıkıntı yaratıyor bu hafta bin lira yedi neredeyse traktörüm frenleri yaptırdım ama yine de güvenilmiyor,240 düşünyorum seri ve az yakıor ancak o da bizim yola giderken bayırda daha ilk girişte bayılıyor 3 le çıkmıyor 2 ile gidiyor 2 ile de yol bitmiyor 6 km benim 135 arkada 500 kg tanker varken hızını alınca alttan bayılsada çıkartıyor çatır çatır ama 240lar boş kendini zor çıkarıyor hemen bayılıyor oy fren olarakda disk fren düşünmüşştüm ancak bayırda sıkıntı verici,
şu an 260 ve 255 ep düşünüyorum ancak öğrenmek istediklerim b traktör öncelikle kaç vites girdim çıktım araştırdım ancak bir bilgye ulaşamadım normal ana vitres kutusu sonra yanında takviye vitesi oluyor ancak bunda 3 vites var benim için vites sayısı çok olması hızlı gitmesi çok önemli çünkü 15 km lik yolu düz ana caddede gidiyorum yol bitmiyor biraz fasulye ve domates ektim hergün git gel yapıyorum yol tam 1.5 saate çıkıyor yollarda mahvolduk : ' (
ilk olarak hız ancak bayır çıkamadığı için 240 ı eledim 260 bayır çıkması bg olarak çok güzel ve yakıt olarakda güçlü olduğu için bir arkadaş test yapmış 240 ve 255 e göre aynı gazla mesefede daha az yakıyor diye kg olarak ağır olduğu için beygiri yüksek olsada bayırlarda bayılma yaşarmıyım yani şöle bi 3.vites ile çıksa yetcek enim 135 kadar bayır düz ancak bazı yerlerinde ortalarda tümsek var yavaşlamak lazım 240 hiç hızlanmıyor veya 135 yine ona nazaran bayırda hafif olduğu için heralde daha iyi basınca hızlanması çok çok yavaş layınca hızlanmıyor yoldan gazı kökleyip gelcen ozamanda tümsekte tanktan top yemiş gibi dağılıyoruz :)
bi ara tt 50 ve 55 düşündüm ancak bağ bahçe olanları yakıtı çok diyorlar ttr 55 lerinde tekerlekleri aşırı geniş gibi şeftali araları için massey yeni de üretse yakıtta çok iyi 135 ise hiç yakmıyor ama malum fren hız hidrolik olmayan direksiyon çok da önemli olmasada eksileri

sizden yazdıklarım doğrultusunda 260 255 hakkında bilgi öneri ve tavsiyelerinizi istiyrum arkdaşlar başlığı kirlettiysem özür dilerim uygun olucağını düşündüm şimdiden çok sağılun

1
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

pokeharun link=topic=34309.msg438298#msg438298 date=1314461142' Alıntı:
maş.allah kaza bela göstermeden kullanmayı nasip etsin.. yalnız şu kurluğun yanındaki pancar ağırlığı takılmış traktör benimkinin aynısı alk-*s

bende foruma yeni üye oldum çok uzun süredir girip okuduğum halde lnkleri görememekten bıkmıştım ne var burda diye şety*-*

foruma hoşgeldim anlş-*s

hem atanamayn öğretmenim uyy-*s hemde çiftçiyim tarlayı seviyorum )))

bi kaç dönüm arazi var şeftali kiraz ve zeytinliğimiz var öle dekar falan hayal burada bursalıyım burada heryer ağaç öle büyük dekarlık pek arazi yok benim bulundğum yerde zeytinliğin dönümü 25 e gidiyor 1 dekar olsaydı hayal edemiyorujm bay-*s )))

sormak istediğim bazı şeyler var arkdaşlar

traktörüm 135 tarlalarımız 13 km uzaklıkta bir adet 240 düşünürken kademe atladım ve 260 bakıyorum değiştirmek istememin asıl sebebi 135 hızlı değil gaz açılınca 240 a yakın bir hızı var ama çok inanlmaz devirli çalışıyor çok gürültülü yoruluyor bugün sanayiye bıraktım enjektörleri pompası vs elden geçicek değişicek frenlere baktırdım gittiğim yolun 6 km si dik bayır çıkışlar güzel ancak inişler frenler kampana oldğu için çok dandik güvenilir değil sıkıntı yaratıyor bu hafta bin lira yedi neredeyse traktörüm frenleri yaptırdım ama yine de güvenilmiyor,240 düşünyorum seri ve az yakıor ancak o da bizim yola giderken bayırda daha ilk girişte bayılıyor 3 le çıkmıyor 2 ile gidiyor 2 ile de yol bitmiyor 6 km benim 135 arkada 500 kg tanker varken hızını alınca alttan bayılsada çıkartıyor çatır çatır ama 240lar boş kendini zor çıkarıyor hemen bayılıyor oy fren olarakda disk fren düşünmüşştüm ancak bayırda sıkıntı verici,
şu an 260 ve 255 ep düşünüyorum ancak öğrenmek istediklerim b traktör öncelikle kaç vites girdim çıktım araştırdım ancak bir bilgye ulaşamadım normal ana vitres kutusu sonra yanında takviye vitesi oluyor ancak bunda 3 vites var benim için vites sayısı çok olması hızlı gitmesi çok önemli çünkü 15 km lik yolu düz ana caddede gidiyorum yol bitmiyor biraz fasulye ve domates ektim hergün git gel yapıyorum yol tam 1.5 saate çıkıyor yollarda mahvolduk : ' (
ilk olarak hız ancak bayır çıkamadığı için 240 ı eledim 260 bayır çıkması bg olarak çok güzel ve yakıt olarakda güçlü olduğu için bir arkadaş test yapmış 240 ve 255 e göre aynı gazla mesefede daha az yakıyor diye kg olarak ağır olduğu için beygiri yüksek olsada bayırlarda bayılma yaşarmıyım yani şöle bi 3.vites ile çıksa yetcek enim 135 kadar bayır düz ancak bazı yerlerinde ortalarda tümsek var yavaşlamak lazım 240 hiç hızlanmıyor veya 135 yine ona nazaran bayırda hafif olduğu için heralde daha iyi basınca hızlanması çok çok yavaş layınca hızlanmıyor yoldan gazı kökleyip gelcen ozamanda tümsekte tanktan top yemiş gibi dağılıyoruz :)
bi ara tt 50 ve 55 düşündüm ancak bağ bahçe olanları yakıtı çok diyorlar ttr 55 lerinde tekerlekleri aşırı geniş gibi şeftali araları için massey yeni de üretse yakıtta çok iyi 135 ise hiç yakmıyor ama malum fren hız hidrolik olmayan direksiyon çok da önemli olmasada eksileri

sizden yazdıklarım doğrultusunda 260 255 hakkında bilgi öneri ve tavsiyelerinizi istiyrum arkdaşlar başlığı kirlettiysem özür dilerim uygun olucağını düşündüm şimdiden çok sağılun

1
arkadaşım 260 dan hız belkleme senin 135 le aynı veya çok az hızlı gidebilir.ama rampada falan düzde gider gibi çıkarsın.motoru kalıbına göre çok güçlüdür.adete bir çita gibi çirper.boyundan büyük işlerin kolaylıkla üstesinden gelir,emsallerinin içinde bence bir numaradır tavsiye ederim
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

vale link=topic=34309.msg438462#msg438462 date=1314484158' Alıntı:
arkadaşım 260 dan hız belkleme senin 135 le aynı veya çok az hızlı gidebilir.ama rampada falan düde gider gibi çıkarsın.motoru kalıbına göre çok güçlüdür.adete bir çita gibi çirper.boyundan büyük işlerin kolaylıkla üstesinden gelir,emsallerinin içinde bence bir numaradır tavsiye ederim
kendisi eski 260 gold sahibi babası halen 255ep sahibi birisinin yorumu....
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

teşekkür ediyorum peki arkdaşlar bu alet kaç ileri vites araştırdım bulamadım ortada 3 adet uzun vites var yan tarafta da bucuk var ancak vites sayısı kaçtır vitesine göre hızlı gider diye düşünmüştüm eğer çok vites varsa tabi 18 diye biryerde duydum 135 le aynı giderse benim işime yaramaz okadar yavaş mı gidiyor :(
ozaman 240 tan daha yavaş gideciktir öyle değil mi 3 ileri vites 2 takviye birde ekstra bi 3 vites daha falan mı var acaba yeni çıkan 240 lar uzel turbolu olanlar nasıldır acaba eski 240 lar kadar hız varmıdır senkromeç üretliyor sanırım ve eski kara şanzımanlar daha hızlı gidiyor diyolar doğrumudur,birde uzelinkilerde bayırlarda turbo sayesinde birazdaha rahat çıkar diye tahmin ediyorum 260 255 ep veya t ya da yeni uzel turbolu gold 240 bunlar hakkında kriterlerime uygun olanı seçmem lazım ancak yeterli bilgim yok :(
öncelikle 1.önemli olan hız çünkü 15 km düz ana cadde git gel yapıyorum hergün
2.önemil olan bayırlarda bayılmaması hergün 6 km ortalama yüzde 40 -60 dik bayır çıkıyorm 135 le 3.vitesle çıkabildiğim kadar çıksa yetcek duva*-*0 mübarek alet normal 240 ların bayıldığı yerde 3 le çok güzel çıkıyor adamlar nasıl bi vites yaptıysa 3.vites ile evden çalıştır kalk sonra te tarlaya kadar hiç. vites ellemeden git hem kalkıyor o viteste hem en hızlı vitesi :D tabi 2 ile kalkıp 3 e atıyorum ama hafif gazla rahat kalkıyor denebilir,mazot filtresi yağları pompası enjektörleri ıvırı zıvırı frenlerine kadar herşeyi elden geçti 1 liraya yakın yedi tanıdıktı,demin sanayiden getirdim :D alet acayip bayırlarda 3 le hafif hızla girseniz bile zorlasada patır patır çıkıyor 500 kg su yüklü tankeri çekiyor 700 kg ile de bikaç kez çıktı hatta ancak bayırı görmeden köklemeniz gerekiyor tam motor bitcek kadar zorlanarak da olsa bayırın ortasında hızı azala azala girince son gaz çıkıyor :) :)
3.önem sırası ise çıktığım bayırdan inişler 3 le tehlikeli olyor sıfır fabrikadanda çıksa yenisi bu aletlerin frenleri dandik arkdaş arkada biraz yükle güvenilmiyor,bisiklet freni gibi fren var koca traktöre motor gücüyle yavaşlatamıyorda frensiz inemezsin motor patlar heralde 3 le giderken ayak hep frende bide bizim alette çok kötü birşey oldu çok nadir de olsa bayır aşağı giderken çok zorlanınca fren yapmadan heralde vites oturmadığından kendi kendine boşa attı bikaç kez yaptı,bikaç kezde düz yolda normal giderken takviye vitesi orta boşa attı :( oyüzden yüklü inerken güvenli inebilmek için disk frenden başka düşünmüyorum,birde,
yağlı disk fren varmış 260 lar mesela odaha iyi sanırım tam bilmiyorum ama yeni 240lar dakilerde yağşı disk frenmidir
4.önem sırası ise yakıtı iyi olması yani bazı traktörler yolda gitmiyor çok yakıyor 3050 var kuzenimde aynı tarlaya gittiğimizde depo yolda yarıya düştü varınca tarlada yakmıyor diyor ama yolda içiyor bayırda da çünkü ağır traktör bayırı görünce 3 falan hikaye 2 ile anca çıkıyor bizim oradan hızlıda gitmediği için çok yakıyor heralde
yakıt aşırı önemli deüilde 240 a yakın yakarsa tabi daha güzel olur onlarında yakıtı yok,260ların 240 kıyaslaması nasıl olur bilmiyorum çok farkeder mi,birde ağaçlar alçak oldğu için yüksek olmamalı yani en büyük 240 boyutlarında olmalı daha büyüğü ağaç altında çok sıkıntı yaratır
yardımcı olursanız sevinirim bildikleriniz hakkında
 

Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

arkadaşım hem hız hemide güç istiyorsun o zaman 3075 d veye 277 alacan onlarada 240 kadar hızlı gitmez ama
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

vale aycan 3075 277 yüksek traktörler malesef ağaçların altından geçilmez bağ bahçe şeftali araları 240 boyutları alabiliceğim en yüksek boy güc olarak 135 in gücü de işimi görüyor tarlada ancak düz yolda hızlı gitsin bayıra gelince de bayılmasın 135 kadar çıksa bile yeter düz yolda hzlı gitsin frenleri düzgün olsun
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

ally tokmakçı acaba traktör hakkında yorumlarını alabilirmiyim istediğim sorduğum şeylere cevap verebilirmisin 135 le karşılaştırmanda artı eksiler neler olabilir
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

vale aycan özel olarak cevapların için teşekkür ediyorum tekrar kullanıcı yorumları gerçekten çok değerli sizin gibi acaba 260 ile 255 arasındaki hız farkı nasıldır siz daha iyi bilirsiniz babanız da kullanıyorumş, 255 ler 240 ile aynı şansımana sahip dişli oranlarına sanırım 240 ların gidişi güzel 4.viteste hızlı ozaman 255 ler sanırım daha hızlımıdır 260 dan bilmediğimden soruyorum 260 da vitesler nasıl ortada birçok vites var bunlar tam olarak hangisinde kaç vites var hangisi takviye 2 takviye falan mı var yardımcı olursanız çok memnun olurum tekrardan :)
 
Ynt: Massey Ferguson 260 Gold

slmlar öncelikle eski bi 260gold kullanıcısıyım gerçekten çok sınıf bi motordur altından kalkamayacağı işler sınırlıdır bağda bahçede gelelim senin soruna kardeş 255ep hiç kullanmadım frkını bilemem fakat max hız olarak 40-45 km arası diye biliyorum senkromej şanzumanlarda 35-40km arası sanırım 3 vites var demişsin vites olayı olarak 2 seçenek var 260 goldlarda biri sürüngen vites olayı(buçuk vites diyede bilinir) diğeri ise shuttle yani mekik şanzumanlısı shuttle vites olanlar 8ileri-8geri vitestir onlarda 2 vites kolu ve direksiyonun sol tarafında bir levye bulunur ileri geri yön vermek için(benim 260ım levyeli idi)diğerileri yani buçuklular ise 16 ileri 8 geri vites olması gerekli bağda bahçede kullanıcaksan ben sana (tabi bulabilirsen zira ortalıkta pek yok onlardan) levyelisini tavsiye ederim özellikle sıra sonu dönüşlerinde neredeyse '0' zaman kaybı diyebilirim tarlada kullanıcaksan tabiki buçuklu alman tavsiyedir ama her 2side iş görücek traktörler zaten bağ bahçe serisi var (minimax diye geçer) alçak ve ağırlık merkezi düşüktür

tork olayına gelince 240-260nM arasında bi trk değeri var bildiğim kadarıyla yanılıyorda olabilirim turbuşarjlı 64.5hp güç değeri var yakıtta çok cimri olduğu söylenemez ama yük altında çalışırken daha az yakar yüksüz düz yolda iken daha fazla yakan bi yapıya sahip anladığım kadarıyla seni kesinlikle pişman etmez fakat 240s e göre birazz daha fazla yakar mazotu seçer toza alerjisi vardır hava filtresini ihmal ettinmi ömründen yersin motorun sonuç olarak perkins motor seni pişman etmez yolda bırakmaz ölüsü bile para ben zamanında yok pahasına sattım çok pişmanım aradım taradım bulamadım gittim 240s aldım iyi kötü işimi görüyor

edit:vitesler demişsin en soldaki vites şeması r 4 2 ortadaki yani buçuk vitesi(levyelilerde bu yoktur):seri en sağdaki:seri
1 3 sürüngen takviye
şeklinde olması gerekli
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt