Çok sağol abe2600 serileri biraz sıkıntı. Ben biçer arkasında gördüm sahibi de memnundu ama memnun olmayan da çok. Riske atmaya değmez dünyanın parası sonuçta.
Jxc ler avrupa montaj olduğundan daha güvenilir. Ben tırmık çektim, harmanda, ön yükleyicide falan hafif işlerde kullandım, güzel makinelerdi.
Vala bizde Fiat kulanicisiyiz ondan gözümü case gitti yani haklısın kara beli oldu caseGeçmiş traktör deneyimlerinizi bilmemiz traktörden verim alabilmemiz için önemli olur.
MF 2635 , 80 hp , 317 n.m. tork , Ford motor karakteristiğinde 1300 rpm max tork , 2100 rpm max güç , 2300 rpm devir sonu.
Case jx65c, 65 hp , 260 n.m. tork , Fiat+Steyr motor karakteristiğinde , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm güç sonu , 2750 rpm max çalışma devri.
MF 285S , 76 hp , 290 n.m. tork , Ford 6600 , 76 hp ,245 n.m. tork , Fiat 80 66 S , 80 hp , 280 n.m. tork , Steyr 768 , 70 hp , 215 n.m. tork . NH tt4.75 , 75 hp , 298 n.m. tork.
Sürücü , Perkins motor kullanıcısı ise 12*4 şanzımanlı traktör yerine 16*8 şanzıman tercih etmek isteyebilir , Erkunt 80 ,
Sürücü , Ford motor kullanıcısı ise NH tt4. 75
Sürücü , Fiat motor kullanıcısı ise emmioğlu Ford motora bakıyor. Birazda Case İH traktöre gözü kayar.
Sürücü , Steyr motor kullanıcısı ise Case iH veya Başak 2075 Plus modele bakabilir.
Sürücü , JD motor kullanıyor ise vay geldi garip başına küçük sınıfta aynı huyda traktör göremiyor.
Sürücü , Same motor kullanıyor ise nereye bakar, siz söyleyiniz.
Vaybe helal olsun caseye55 C nin gücü bu şekilde
Bunun 65 C si var birde bir üstü 75C ve 80 C diye gidiyor bu seri
Varın siz düşünün gücünü
54 serisini almak hayal gibi bişeŞuan Massey ailesinde bahçe traktörleri hariç alınacak en küçük traktör 5400 serisi yani cevap 65c. Kusurları tabi ki var ama günün sonunda sınıfının en iyisi Case
Üzerinde 75 yazıp kullanamadığımız nerdeyse traktör bulunmuyor.Valla bizde Fiat kullanıcısıyız, ondan gözümü case gitti yani haklısın kara beli oldu case
Ben Fiat 6546 kullanıyorum .genel olarak köy işleri ve kuru tarım yapıyoruz yani ondan dedim case ama sizin baya bi traktör degistirmisiniz sizin onereceginiz bı traktör varsa söyler misin beli olmaz belki bizede uyar bilgilerin için şimdiden teşekkürlerÜzerinde 75 yazıp kullanamadığımız nerdeyse traktör bulunmuyor.
Ayrıca kara toprak tarlada mısır yeri sürümünü yapabildiğimizden hangi modelin nereden su koyuverebileceğini çok çabuk görebiliyoruz.
Fiat traktörün hangi modelini kullanıyorsunuz.
Case 75C başlangıç devirleri Fiat gibi olsa da bitiş devirleri Fiat gibi değildir.
Ön kepçe ile kavak yüklerken Fiat 2200 rpm devir ile hidrolik pompasına yeterli gücü veriyor.
75C de ise 1600 rpm devirde hidrolik pompa güçlü çalışıyor.
Sıkışmalarda traktör 1500 rpm devire sıkışıyor.
Yol gidişte 2000-2500 rpm arası orta alt yumuşaklıkta kompresyon var.
Tapa gaz , yol gidişte yumuşak rampalarda pek fren ihtiyacı göstermiyor.
Traktör kendi halinde akıyor, rölanti gaza fazla yanaşmıyor.
1300-2600 rpm arası çalışma dizaynı var.
NH 75 56 S , 2000-2300 rpm arası devirleri yol hızı az olduğundan biraz daha dirayetli çekiyor.
Lamborghını R3.75 , rampaya hiç yüzü yok , 2. vitesle rampa çıkıyor.
Tümosan 5270 , seri 4. vitesle benzer yüklerde rampa tırmanabiliyor.
MF 285 , şanzıman uyumsuzluğundan rampa sarışta güç kesintileri çok hissediliyor.
Same Argon 3^75 , çok güzel rampa kaptırma yapabiliyor ama rampayı ağır tırmanır.
Tümosan 8280 rampada balye makinesi ile güzel çalışır.
Fiat 780, rampada balye makinesinde güzel iş çıkarır.
Kubota 9540 Hi-LO da benzer performans verir.
Mc Cormick , C95 Max , ta rampada çekiş güzeldir.
Tek dingil damperli römorkta yolda vuruntu, sarsılma çok oluyor , çift dingil damperli römork daha kullanışlı duruyor.
Ağır yüklerde damper dikerken ağırlık merkezi geriye kaydığından sağlam lastik kullanmak gerekiyor.
Fiat serilerinden 46 , 56 , 66S , genelde kullanıcıları memnundur.Ben Fiat 6546 kullanıyorum .genel olarak köy işleri ve kuru tarım yapıyoruz yani ondan dedim case ama sizin baya bi traktör değiştirmişsiniz sizin önereceğiniz bir traktör varsa söyler misin beli olmaz belki bize de uyar bilgilerin için şimdiden teşekkürler.