Massey Ferguson 275 Uzel hakkında bilgi ve kullanıcı yorumu

1982 ve 1983 üretimidir ara şanzıman vardır 1apur devirdir 1 düzle pulluk 2 düzle kazayağına gider 285 lerden az yakar aynı işi aynı şartlarda yapar 68 bg dir 83 leri mühürlüdür nadiren 82 lerdede mühür çıkar blokta güneş müdürü vardır iyi traktördür seri dişli takınca 50 km sürate ulaşır
 
  • Beğen
Tepkiler: Hurlema
1982 ve 1983 üretimidir ara şanzıman vardır 1apur devirdir 1 düzle pulluk 2 düzle kazayağına gider 285 lerden az yakar aynı işi aynı şartlarda yapar 68 bg dir 83 leri mühürlüdür nadiren 82 lerdede mühür çıkar blokta güneş müdürü vardır iyi traktördür seri dişli takınca 50 km sürate ulaşır
Peki neden sadece 82 ve 83 modeli var bu konuda bilgin varmı
Bide orijinal hidrolik direksiyon mu bunlar yoksa sondan mı
 
84 yılında yarım karter 285 lik ler çıktı sadece 2 yıl üretilen 275 likler özellikle çorum sungurlu da çok tutulur gerçekten memnun kalınacak bir traktör 2 yıl üretimde kalması satış politikası olabilir çokta bilmiyorum ama şanzımanı çok uyumlu ben 97 285 lik ve 82 275 liği aynı anda kullanmış birisi olarak sabahtan akşama çitte yarım tenekeye yakın 275lik az yakardı aynı çitide yapardı
 
  • Beğen
Tepkiler: Hurlema
Ben 69 bg diye biliyorum 1 bg alternatör 68 bg diye biliyorum aynı motor ingiliz 168 mf de 1104 d yanılmıyorsam 236 ua kodlu birde 165 mf ispanyollarda 236 ea diye kullanıldığını duymuştum 248 motor kodlu mf 285 ler 76 bg bunlarda 68 diyebiliyorum belkide sizin dediğiniz gibidir
 
84 yılında yarım karter 285 lik ler çıktı sadece 2 yıl üretilen 275 likler özellikle çorum sungurlu da çok tutulur gerçekten memnun kalınacak bir traktör 2 yıl üretimde kalması satış politikası olabilir çokta bilmiyorum ama şanzımanı çok uyumlu ben 97 285 lik ve 82 275 liği aynı anda kullanmış birisi olarak sabahtan akşama çitte yarım tenekeye yakın 275lik az yakardı aynı çitide yapardı
Ustam bende kullanıcıyim bilgi edinmek için açtım yani bilmediklerimi öğrenmek için sağol yorumlar için
275 de hiç yerli parça yok hep yabancı şanzıman defansiyel motor hep İngiliz galiba motorda ve defansiyel de Erkunt yazmıyo 285 ler gibi bitek hidrolik pompası hema oda orijinal mi sonradan mı bilmiyorum ama orijinal gibi duruyor boyanın yıpranmasına bakınca
Bunlar ağır devir 285 den biraz yavaş çiftte 4 vitesi de çok yavaş ama dişli takılınca çok hızlı
Çiftte beri benzer 285 i dinlemiyor
Yakıtta da 285 den az yakar derinlik yada güç açısından 285 i aratmıyor çiftte bi teneke de az yakar demişsin doğru
Uzelin 82-83 döneminde ilk büyük traktörü 275 ler sonra 84 de 285 çıkmış dediğin gibi
Neden 2 yıllık bir üretim olmuş hala anlamıyorum
Bu arada bende Sungurluyum bizim köyde ilk biz aldık 2005 de hâlâ duruyo
Bi ara 6 tane olmuştu köyde sonra hep Afrika ülkelerine gitti iki tane kaldı
 
Son düzenleme:
Katalog bilgileri
 

Resimler ve ekler

  • Screenshot_20200317-142733.png
    Screenshot_20200317-142733.png
    709.3 KB · Görüntüleme: 132
Çekişle alakası yok çünkü 84 te çıkan 285 ler yarım karter ve ağır devirdir ve tutulmaz ancak 275 liklerin birçok parçası yurt dışından gelerek yapıldığı için bence uzel yerli üretime yoğunlaşmak için geçiş yapıldığını düşünüyorum
 
bende 275 i ve 83 modeli var turbo taktırsam mı tavsiye eder mininiz ?
Motor sağlığına bağlı, ustanın görmesi lazım. Basıncı kaldırabilecek düzeydeyse yapılır. 87 model 265'te 16 senedir kullanıyoruz. Gentrak tavsiye etmem çok yüksek basınç veriyor, bizde Schwitzer var tavsiye ederim. Intercooler şart, hatta yağ soğutucu da olursa tam bir canavar olur.
 

Benzer Konular