Massey ferguson 5450 ve deutz 5120c tercih

[MENTION=17810]mehmethan[/MENTION] abi hayırlı uğurlu olsun (hemşo[emoji16]) alınanın iyisi kötüsü olmaz ki zaten en mantıklı ve en iyisi benim gözümde o hp değerleri içinde. Milleti anlamıyorum agrofarmın hemen hemen eşdeğeri motorla 5c yi kıyaslıyorlar uzerine birde daha fazla iş kaçırır az yakar falan fişman kurt masalı okuyorlar övdükleri motorları bilmesek inanacaz...
insanın karşısındaki kişinin malını kötülemesi kadar kötüsü yok hele birde yeni alınmışsa ayıp günah birde üstüne çok bilgililer ya (!) kötüledikleri motorun adını bile bile yanlış yazıyorlar aklınca taş. Geçiyorlar ayar oluyorum...
neyse hayırlı olsun tekrardan.

Teşekkürler hemşerim :) Sorun değil cahil çiftçilerden zannedip marka fanatikliği yapıyorlar gülüp geçiyorum bende :)
 
O düğme el debriyajı olmuyor mu? :D :D

Senin söylediğine karşı söyledim hocam Dyna-6 desen anlarım farklı diye de Dyna-4 için pek fazla fark göremiyorum; birinde düğmeye basıp kolu ileriye itiyorsun birinde düğmeye basıp vitesi itiyorsun. Buçuklar için birinde kolu düğmesiz itiyorsun, birinde sadece düğmeye basıyorsun, yani pek farklı değil. Her ikisininde kullanıcısına güzel gelen yanı elbet vardır ancak MFye için ısınmıyor ısınmayacakta(6000 serisi ve üstü güzel küçükleri müşteri kandırmak için yapılmış gibi geliyor)...
 
Bu masseylerin eskileri hep patinajla gider ve surekli lastik eskitirlerdi youtubeden 5400 lerin videolarina bakiyorum onlarda ayni sekilde en ufak sikismada yine patinaja düsüyor sahibindene girdim 2016 model traktörlerin bile ön lastikleri asinmis o yüzdende pek isinamiyorum yoksa gorseli çok güzel deutzlarinda 5110 ve 5120 si çok güzel özellik olarakta mükemmel ama bu traktörleri almak kuru tarim yapan çiftçiler için mantikli degil kelimeleri seçerek kullaniyorum kimse alinmasin sonuçta ikiside güzel ama paralarida çok güzel
 
Senin söylediğine karşı söyledim hocam Dyna-6 desen anlarım farklı diye de Dyna-4 için pek fazla fark göremiyorum; birinde düğmeye basıp kolu ileriye itiyorsun birinde düğmeye basıp vitesi itiyorsun. Buçuklar için birinde kolu düğmesiz itiyorsun, birinde sadece düğmeye basıyorsun, yani pek farklı değil. Her ikisininde kullanıcısına güzel gelen yanı elbet vardır ancak MFye için ısınmıyor ısınmayacakta(6000 serisi ve üstü güzel küçükleri müşteri kandırmak için yapılmış gibi geliyor)...

Hangisi çabuk değiştiriyor onu ölçmek lazım o zaman :)
Ama dyna 4 de kolu ittermeden sadece düğmeye basarsan traktör durmaz.El debrşyajı değil heralde.
 
Bir de perkinsle deutz motoru kıyaslamak bmw ile renoyu kıyaslamak gibi bişey. Oldukça insanın en iyi traktör olarak kabul ettiği fendtin agco grubuna bağlı olmasına rağmen deutz motor kullanması bile bunun bi delili

Sisu motoru kendi bünyesine katmadan evet onu kullanıyordu artık tüm modellerinde agco power motoru kullanıyor. Yanı sisu motor. Agco grubunda önce massey ve deutz motor vardı bu 3075 lerde karışık geldi deutz motor lu sonra fendi ekledi bünyesine daha sonra valtrayi fendi eklediğinde vario şanzıman geldi tüm modellerde opsiyonelde olsa Valtra geldiğinde ise bir süreçle beraber dönüşüm başladı ve sisu motora geçtiler. Gelelim agco nun deutz motor kullanmasına sonuçta kendi motoruydu Perkinse lisans ücreti ödememek icin deutz kullandı ama deutz İtalyanlara satınca perkinsle devam etti. Sisu yi alınca sisudan devam etmeye başladı. Bu sağlamlık dayanıklılık efsanelerinden ziyade kar marjını yükseltmek adına yapılmış bi haraket agco perkinsi kullanıyor diye deutz u sattı diye iyidir de diyemeyiz kötüdür de diyemeyiz ama su bi gerçek motorlarlarin bi karekteristigi vardır. Ben traktör seçeceğim zaman motor parametresinde bunuda dikkate alırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: kubilay 85
Polemiğe girmek istemiyorum fakat neye dayanarak bunu söylüyorsunuz?
Bütün japon markaları motorlarına 1.000.000 km garanti veriyorlar peki Almanlarda bunu verebilen var mı yok dünyanın en az arıza çıkaran araçlarına bakın yine hepsi japon fiyatlarına bakın Almanlardan daha ucuzlar ülkemizdeki Japonlar için bir şey diyemeyeceğim Ama Toyota nissan Mazda ve Mitsubishi hiçbiri Almanlardan geri kalacak araçları değil yapan ya da bir Türk YouTubeer var YouTube’dan videolarına bakabilirsiniz Japon araçları Almanlardan daha donanımlı araçlar ama nedense ülkemizde alman araçlara Pek bir heves var ne demişler japon sahibine alman ustasına kazandırır
 
Hangi almandan iyi?
Mercedes ten mi Bmw den mi? Auididen mi?
Neye göre iyi?

Lexus infiniti Toyota Mazda bunlar almanlarla çok rahat yarışabilecek araçlar üstelik Amerika’da Ve dünyada en çok satan araçlar hep Japonlar tır öyle bir ülke ki hammadde ve maden olarak kısıtlı olan bir ülke Hammadde zengini olan ülkelerden daha çok araba üretip daha çok araç satıyorlar Buda takdiri yenilebilecek bir gösterge
 
  • Beğen
Tepkiler: altanasc

Bütün japon markaları motorlarına 1.000.000 km garanti veriyorlar peki Almanlarda bunu verebilen var mı yok dünyanın en az arıza çıkaran araçlarına bakın yine hepsi japon fiyatlarına bakın Almanlardan daha ucuzlar ülkemizdeki Japonlar için bir şey diyemeyeceğim Ama Toyota nissan Mazda ve Mitsubishi hiçbiri Almanlardan geri kalacak araçları değil yapan ya da bir Türk YouTubeer var YouTube’dan videolarına bakabilirsiniz Japon araçları Almanlardan daha donanımlı araçlar ama nedense ülkemizde alman araçlara Pek bir heves var ne demişler japon sahibine alman ustasına kazandırır

50 binde yağ yakan d4d corollolarıda biliyorsun heralde.
 
Lexus infiniti Toyota Mazda bunlar almanlarla çok rahat yarışabilecek araçlar üstelik Amerika’da Ve dünyada en çok satan araçlar hep Japonlar tır öyle bir ülke ki hammadde ve maden olarak kısıtlı olan bir ülke Hammadde zengini olan ülkelerden daha çok araba üretip daha çok araç satıyorlar Buda takdiri yenilebilecek bir gösterge

Japonlara kötü diyen yok.Çok satılmasının en büyük nedenlerinden biri japon markalarının dünya genelinde orta gelir düzeyindeki insanlara hitap etmesidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: FENOMEN

Benzer Konular