Fiyatları birbirine yakın ama segmentleri farklı.Pazarlık yapıldıktan sonra 620 liraya bırakıyorlar şu anda
Max 115 bg, 455 nm Tork.5711 M serisi 115 beygir ve commanrail motora sahipmiş. Ağırlığı ön ve arka ağırlıklar dahil 5600 kg mış.
Neden verilmez abi ? S serisi ile aynı motora sahipmiş, silindir hacmi de aynıymış5711 m e o paralar verilmez.
Commonrail motor değildir commonrail mazot pompası olur. Yakıtı püskürterek çok yüksek basınç değerleri ile yanmasını ve dolayısıyla daha iyi performans vermesini sağlayan bir sistemdir kabaca.
Bildiğim kadarıyla M serisi orjinalinde 12x12 mekanik şanzımanlı ancak opsiyon olarak dyna4 eklenebiliyor. Dyna4 eklettiğindede fiyatı dediğin gibi 620.000₺ oluyor. Bu durumda tr6.130 sıfır alınabilir bu rakamlara. Hem ileriye dönük olarak daha iyi bir yatırım olur hp açısından. Yok illa mf alınacaksa 5711 e 620 vermektense üste biraz daha koyar 5713s alırım ömürlük olur.Neden verilmez abi ? S serisi ile aynı motora sahipmiş, silindir hacmi de aynıymış
Bildiğim kadarıyla M serisi orjinalinde 12x12 mekanik şanzımanlı ancak opsiyon olarak dyna4 eklenebiliyor. Dyna4 eklettiğindede fiyatı dediğin gibi 620.000₺ oluyor. Bu durumda tr6.130 sıfır alınabilir bu rakamlara. Hem ileriye dönük olarak daha iyi bir yatırım olur hp açısından. Yok illa mf alınacaksa 5711 e 620 vermektense üste biraz daha koyar 5713s alırım ömürlük olur.
5711 m dyna 4 şanzıman devir sabitleme ve otamatik vites varFiyatları birbirine yakın ama segmentleri farklı.
5711 M serisi Euro 5, T66 euro 3 motor.
Bg ve tork bakımından Tr6 daha önde.
5711 daha çok hayvan çiftlikleri ve ara işler için tasarlanmış gibi.
Eğer 620 bin TL bütçeniz varsa sıfır Tr6.130 alın derim.
MF 5711 M serisi kullanan varsa, deneyimlerini paylaşırsa iyi olur.
Biz de bu seriyi daha iyi tanımış oluruz.
5711S Dyna^6 daha yerinde tercih olmaz mı?Neden verilmez abi ? S serisi ile aynı motora sahipmiş, silindir hacmi de aynıymış
Dyna-6 seçeneği yok maalesef5711S Dyna^6 daha yerinde tercih olmaz mı?
610 bine TR6 140 derimPazarlık yapıldıktan sonra 620 liraya bırakıyorlar şu anda
Ön aks süspansiyonu yok abi kabin süspansiyonu var. Dyna şanzımanı yarı otomatik var. Ara kademede vites otomatik geçiyor MasseydeŞahsi görüşüm: bu segmentte bir traktör alınacaksa ön aks süspansiyonu ve kademesiz şanzımanı mutlaka olmalı.