Masseyin 65 75 hp arası eski serilerinden hangsi


Mf nin eski 165 175 185 ve 265 275 285 lerden hangisi iyidir 203 212 216 motor ingiliz ispanyol fransız farkı nedir birde multipower nedir
Birde 100 ve 200 serisi aktarma organları farkı nedir.en çok niye 175 tutulur. yardımcı olurmusunuz
 
Mf nin eski 165 175 185 ve 265 275 285 lerden hangisi iyidir 203 212 216 motor ingiliz ispanyol fransız farkı nedir birde multipower nedir
Birde 100 ve 200 serisi aktarma organları farkı nedir.en çok niye 175 tutulur. yardımcı olurmusunuz
Usta 174 175 mf ler landini parçalarını kullanıyor yani baştan aşağı landini o yüzden 174 175 serisi çok tutuluyor. (Bende ustadan duyduğumu söylüyorum tabi) ben 285 leri çok seviyorum kalıpli ama 285 ler 76 hp ymiş o kalıba biraz az sanki 76 hp . perkins motor uzun omürlü motor hemde yakit yakmaz çok çeker devirli motorlardır. Ingiliz ispanyola gelirsek ispanyol 135 beyaz canttır ve 08 blok olmaz ispanyola hidrolik direksiyon koyulmuyor yağ cubukları farklı oluyo ispanyolda fitrenin önünde olur ingiliz kırmızı jant ve pedallar farklı olur
fiyat olarak tutalan 08 blok daha çok tutulur çekiş konusunda ingilizin farkı belli tabi.
 
Mf nin eski 165 175 185 ve 265 275 285 lerden hangisi iyidir 203 212 216 motor ingiliz ispanyol fransız farkı nedir birde multipower nedir
Birde 100 ve 200 serisi aktarma organları farkı nedir.en çok niye 175 tutulur. yardımcı olurmusunuz

2 seride güzel 100 serisi yakıt olarak diğerlerinden azdır 203 soldan eksoz 69 yılına kadar üretilmiştir 58 beygir pek tutulmasada yanıtta çok cimridir 212 165 köşeli olanlar tutulur frenleri biraz farklıdır. 168 ve 175 236 motor 168 köşeli olanlarda ara şanzıman bulunur. 175 ve Uzel'in 80'li yıllarda imal ettikleri 275 ağır devirdir ayrıca 275'te ara şanzıman var. 275 üç direk diye bilinen Brezilya üretimi var üç direk denme sebebi çamurluktaki dileklerde direk askı pedal olup eksoz kaportanın içinden çıkar. 75 serisi 285'ten pek aşağı kalmaz. 285 tam hatırlamadımda 86 yılından öncekiler ağır devirdir. 87 modeller 82 hp gücünde olup diğer modellere fark atar. Benim önceki traktörüm 67 model 203 motorlu 165'ti 10 yıl kullandım frenleri zayıf kalıyor sistem yapısından dolayı kilitleniyordu.İngiliz üretimler daha çabuk bi patinaja düşer Fransız olanlar biraz daha ağır devirli çekmez ise ya önü şahlanır yada bi yerleri kırar. Pover işi buçuk vites gibi şanzıman pompa ve ön tarafta yağ soğutucu radyatör bulunuyor ekstra çekiş gücü sağlıyor. Buçuk vitesli 200 serisi daha seri iş yapıyorda düz olanlar daha güçlü deniyor. 200 serisi belli model yılından sonra senkromeç konuldu
 
Mf nin eski 165 175 185 ve 265 275 285 lerden hangisi iyidir 203 212 216 motor ingiliz ispanyol fransız farkı nedir birde multipower nedir
Birde 100 ve 200 serisi aktarma organları farkı nedir.en çok niye 175 tutulur. yardımcı olurmusunuz

Kullanmaya ihtiyaca bagli olarak fergusonun 135 den 184 e 188 e 240 dan 285 e 275 brezilyaya gazlidan carpiliya dobak 65 e kendini kanitlamis bir traktordur. Italyan landini fason uretim olan 174 ve 184 ler cekis kuyruk mili vs olarak 165 175 lerden cok farklidir. Bunlardan farkli olarak klasik mf serilerin brezilya italyan fransiz ispanyol ingiliz alman fransiz-alman olanlarini iyi bilir bir bakista ne yapimi oldugunu anlarim. Bu cesitlilik o zamanlardaki traktor ihtiyacini karsilamak icin mf nin dispirator firmasinin mf nin dunya fabrikalarindan traktor ithal edip pazarlamasiyla alakali aslinda model model kiyaslarsaniz cok ufak farklar disinda anlatildigi gibi bi eksiklik kotü huy bulamazsiniz. Ispanyolun motorun ust kapak sag tarafta motor kodu EA ile baslar ingilizin UA ile fransizin FA. Fransiz alman ortak yapimlarinda motoru FA kod ile baslar türkiye olanlar C ile baslar. Ispanyol hararetli calisir agir devirlidir cekiste ingilizi bozar ingiliz saglam ve yapisi esnektir kolay ariza yapmaz yakiti idealdir bir ispanyol kadar cekmez fransiz olanlar hem cok ceker hemde ariza yapmaz ispanyoluda bozar ingilizide cekiste hararete meyli az olur. Uzerindeki motorlar aynidir fakat su kanallari genislikleri farklilik gosterir ve malzeme kalitesi farklilik gosterebilir. Brezilya birazdaha hayvansi yapida olur genel olarak guzel is yapar italyan yapimi olanlarin motor disinda sanzamanlari hidrolikleri alakasi yoktur fason landini uretimidir. Mf nin en güzel serisi 100 serisi ve bucuklu 200 serisidir ara uretim bucuksuz olanlarda guzel kaliteli traktor olsada 100 serisi daha guzel isciligi vardir 188 buyuk kovan powerli serisi ve 152 lik powerli 4 kose fransiz alman yapimida en iyi atom karincadir.260 goldun 255 mf nin atasidir fakat 255 i her kulvarda harcar cok canli ceker guzel motordur.135 lik alman yapimi powerli arasanzumanli traktorü tamir etmistim yaklasik 1 sene önce ayna mahruti dagitmisti.cok ender efsane bir modeldi.mf nin arasanzumansiz modelleri patinaji biraz fazla sever arasanzumanli olanlardada en cok 285 lik sever cok motor cok güclu ve salli oldugundan arka kisminin hafif ve seri traktor oldugundan patinaji biraz fazla yapar fakat agirlik dengesi kuruldugu zaman bos esinen 285 canavara dönüsebilir. Yani genel olarak ihtiyaca kullanima butceye gore hic onemi yok 100 serisinde en iyi seriler bana gore 165 212 168 ve 188 dir 200 serisinde bucuklu tip 265 ve 285 lik tabiki tercih edilir
 
Fason olup olmadığinı bilmem usta ama landininin ürettiği 174 serileri çok iyi motorlar ama az sayida üretilmiş kullanıpta kötüleyen şikayet eden kimseyi görmedim daha az yakıyomuş arıza olayı yok diyorlar çekişide iyiymiş ben kullanmadım kullananların yalancısıyım. Zamanında 165 vardı çok para kazanmıstık 98 yılinda landini 7860 aldik 99 depremine özkan makınanin kepcesini koyup günde 3000 mark para kazandığimizi hatırlıyorum.
 
Fason olup olmadığinı bilmem usta ama landininin ürettiği 174 serileri çok iyi motorlar ama az sayida üretilmiş kullanıpta kötüleyen şikayet eden kimseyi görmedim daha az yakıyomuş arıza olayı yok diyorlar çekişide iyiymiş ben kullanmadım kullananların yalancısıyım. Zamanında 165 vardı çok para kazanmıstık 98 yılinda landini 7860 aldik 99 depremine özkan makınanin kepcesini koyup günde 3000 mark para kazandığimizi hatırlıyorum.

Ben 174 gördüm yakın köyde bi tane vardı köyden birinin tarlasını sürüyordu 236 Pervin motor var arka cerli Fuat'ın aynısını o sertleşmiş toprağı hiç duymadan sürüyordu 184'ü duydum ama görmedim. Ülkemize gelmeyen ara modellerde var.

https://youtu.be/mZPdQqimqK8
 
2 seride güzel 100 serisi yakıt olarak diğerlerinden azdır 203 soldan eksoz 69 yılına kadar üretilmiştir 58 beygir pek tutulmasada yanıtta çok cimridir 212 165 köşeli olanlar tutulur frenleri biraz farklıdır. 168 ve 175 236 motor 168 köşeli olanlarda ara şanzıman bulunur. 175 ve Uzel'in 80'li yıllarda imal ettikleri 275 ağır devirdir ayrıca 275'te ara şanzıman var. 275 üç direk diye bilinen Brezilya üretimi var üç direk denme sebebi çamurluktaki dileklerde direk askı pedal olup eksoz kaportanın içinden çıkar. 75 serisi 285'ten pek aşağı kalmaz. 285 tam hatırlamadımda 86 yılından öncekiler ağır devirdir. 87 modeller 82 hp gücünde olup diğer modellere fark atar. Benim önceki traktörüm 67 model 203 motorlu 165'ti 10 yıl kullandım frenleri zayıf kalıyor sistem yapısından dolayı kilitleniyordu.İngiliz üretimler daha çabuk bi patinaja düşer Fransız olanlar biraz daha ağır devirli çekmez ise ya önü şahlanır yada bi yerleri kırar. Pover işi buçuk vites gibi şanzıman pompa ve ön tarafta yağ soğutucu radyatör bulunuyor ekstra çekiş gücü sağlıyor. Buçuk vitesli 200 serisi daha seri iş yapıyorda düz olanlar daha güçlü deniyor. 200 serisi belli model yılından sonra senkromeç konuldu
82 hp 285 ler 5.2 litre Perkins A4.318 motora sahip amerikan yapımı 285ler onlar danda türkiyede yok varsa bile çok azdır
Türkiyedeki bütün 285 ler perkins A4.248 motora sahip
 

Resimler ve ekler

  • ccb374519ee25d2a6391eb3c284da375.jpg
    ccb374519ee25d2a6391eb3c284da375.jpg
    86.5 KB · Görüntüleme: 221
  • KEÇE20134652.JPG
    KEÇE20134652.JPG
    310.4 KB · Görüntüleme: 200
Bizde eskiden 184 vardı. Arkadaşımın 185 inide çok kullandım. Yakıt durumlarını tam bilmiyorum. 100 serisinin yakıtına 200lerden az derler.

185 çekişte 184den iyi vedaha fazla dayanıklı diyebilirim.Başkada çok kullandığım bi mf yok.
 

82 hp 285 ler 5.2 litre Perkins A4.318 motora sahip amerikan yapımı 285ler onlar danda türkiyede yok varsa bile çok azdır
Türkiyedeki bütün 285 ler perkins A4.248 motora sahip

Doğrudur nadir olarak gelmiş arkadaşta vardı mazot otomatiği farklı çıktı.
 
  • Beğen
Tepkiler: CELAL KARABULUT
Kullanmaya ihtiyaca bagli olarak fergusonun 135 den 184 e 188 e 240 dan 285 e 275 brezilyaya gazlidan carpiliya dobak 65 e kendini kanitlamis bir traktordur. Italyan landini fason uretim olan 174 ve 184 ler cekis kuyruk mili vs olarak 165 175 lerden cok farklidir. Bunlardan farkli olarak klasik mf serilerin brezilya italyan fransiz ispanyol ingiliz alman fransiz-alman olanlarini iyi bilir bir bakista ne yapimi oldugunu anlarim. Bu cesitlilik o zamanlardaki traktor ihtiyacini karsilamak icin mf nin dispirator firmasinin mf nin dunya fabrikalarindan traktor ithal edip pazarlamasiyla alakali aslinda model model kiyaslarsaniz cok ufak farklar disinda anlatildigi gibi bi eksiklik kotü huy bulamazsiniz. Ispanyolun motorun ust kapak sag tarafta motor kodu EA ile baslar ingilizin UA ile fransizin FA. Fransiz alman ortak yapimlarinda motoru FA kod ile baslar türkiye olanlar C ile baslar. Ispanyol hararetli calisir agir devirlidir cekiste ingilizi bozar ingiliz saglam ve yapisi esnektir kolay ariza yapmaz yakiti idealdir bir ispanyol kadar cekmez fransiz olanlar hem cok ceker hemde ariza yapmaz ispanyoluda bozar ingilizide cekiste hararete meyli az olur. Uzerindeki motorlar aynidir fakat su kanallari genislikleri farklilik gosterir ve malzeme kalitesi farklilik gosterebilir. Brezilya birazdaha hayvansi yapida olur genel olarak guzel is yapar italyan yapimi olanlarin motor disinda sanzamanlari hidrolikleri alakasi yoktur fason landini uretimidir. Mf nin en güzel serisi 100 serisi ve bucuklu 200 serisidir ara uretim bucuksuz olanlarda guzel kaliteli traktor olsada 100 serisi daha guzel isciligi vardir 188 buyuk kovan powerli serisi ve 152 lik powerli 4 kose fransiz alman yapimida en iyi atom karincadir.260 goldun 255 mf nin atasidir fakat 255 i her kulvarda harcar cok canli ceker guzel motordur.135 lik alman yapimi powerli arasanzumanli traktorü tamir etmistim yaklasik 1 sene önce ayna mahruti dagitmisti.cok ender efsane bir modeldi.mf nin arasanzumansiz modelleri patinaji biraz fazla sever arasanzumanli olanlardada en cok 285 lik sever cok motor cok güclu ve salli oldugundan arka kisminin hafif ve seri traktor oldugundan patinaji biraz fazla yapar fakat agirlik dengesi kuruldugu zaman bos esinen 285 canavara dönüsebilir. Yani genel olarak ihtiyaca kullanima butceye gore hic onemi yok 100 serisinde en iyi seriler bana gore 165 212 168 ve 188 dir 200 serisinde bucuklu tip 265 ve 285 lik tabiki tercih edilir
Bu 175 nasıldır ispanyol old zannediyoruz zor çalışıyo çekiş çok güzel burada zaten 135 ve 175 in her türlüsü tutuluyo ölüsü 20000 175in bu parayı hakeder mi sizce
Fransız en basit nasıl anlaşılır tapatalk_1528055744039.jpegtapatalk_1528055739777.jpegtapatalk_1528055734708.jpegtapatalk_1528055730733.jpegtapatalk_1528055725551.jpeg
 
Bizim traktör yokken yakın köyden birinin 1975 model köşeli 175'i 10 yıl civarı kullandım yılda 300 dönüm ekerdik eksozu bile orijinaldi. Etiketleri daha duruyordu velhasıl ciğerli traktördü 265 7056 yolda geçerlerdi ama tarlada her türlü ekipmanda ywtişemezlerdi kompresyonuda çok iyiydi onun tadını hiç bir Mf vermedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: FEBRUCCİNİ
Bu 175 nasıldır ispanyol old zannediyoruz zor çalışıyo çekiş çok güzel burada zaten 135 ve 175 in her türlüsü tutuluyo ölüsü 20000 175in bu parayı hakeder mi sizce
Fransız en basit nasıl anlaşılır Ekli dosyayı görüntüle 28088Ekli dosyayı görüntüle 28089Ekli dosyayı görüntüle 28090Ekli dosyayı görüntüle 28091Ekli dosyayı görüntüle 28092

Fransiz ve ispanyol en basit pedallardan anlasilir gaz pedalindan fransizin gaz pedali sac olur motor kodu fa ile baslar. Fakat resimlerde belirleyici yerin sag tarafin resimleri yok ingilizede benziyor ispanyolada fransiz degil ama. Buyuk ihtimallede ispanyol sol taraftaki motor tipalari 4 kenarli ingilizin 6 kenarli olur hava manifoldu ince kenarli olur ispanyolun yuvarlak olur sag tarafta ispanyollarin manifoldun uzerindeki etikette motores perkins yazar egzoz manifoldunun on tarafinda radyetor tarafinda motor kodu numarasi yazar eger kod ea ile basliyorsa ispanyol ua ile basliyorsa ingilizdir. Motor blogunun yine sag tarafinsa kartelin biraz yukari acik kisminda perkins damgasi olur ingilizde muhur olur. Piyasasina gelelim traktorun govdesi temiz tabiki 18 20 lirayi hak eder bu motor
 

Benzer Konular