Düşük basınçlı 1.5 atm. bir turbo takılabilir. Motorların kompresyon( sıkıştırma ) oranları 16-18;1 oranında genelde değişmemiş, fakat yanma odası şekilleri farklıdır.Biraz daha profesyonel motorların sıkıştırma oranları yükseltilmiş durumdadır.
Yüksek rakımlı yerde düşük basınçlı turbo takılmasını uygun buluyorum.Eski motorların motor esneklikleri az olduğu için arka tekere su koyduğumuzda ayna mahruti zorluyor, yumuşak gaz vererek kullanılırsa fazla sıkıntı yapmaz.
Eski MF traktörlerin ayna mahruti kalıpları genelde büyüktür.Patinaj eğilimi de bulunduğu için ayna mahrutiden sıkıntı çıkarmaz, zor durumlarda arka aks kesme durumu (%1) görülebiliyor.Bunun için yedek parça satanlar arka aks bulundurur.
Vites karıştırma durumu olursa şanzıman yağ kapağı açılarak bir levye ile düzeltirsiniz.