Mf 240 aşırı hız


son gazı verdiğimde ibre 25e geliyor el gazını çektiğimda 0a kadar dayanıyor ve çok bağırıyor arkadan sanki şaft sesi bile geliyor .bir çok arabayı solluyorum ama bi yandan da korkuyorum traktöre bi şey olacak diye.herhangi bir şey olurmu ??? görüşlerinizi bekliyorum...
 
Ynt: Mf 240 aşırı hız

240 ın balatalar kuru tip ve çabuk ısınır ısındığı zaman ise Allah ' a emanet gidiyor kumar oynamayın arkadaşlar söz konusu olan hayatınız
 
Ynt: Mf 240 aşırı hız

Güvenlik için Herşey kendi elimizde!2000 devir yeterli devamlı uzun süre 2500 deviri kullanmak doğru değil,motor yıprar
 
Ynt: Mf 240 aşırı hız

2500 deviri geçtikten sonra tehlikeli olmaya başlar. senin ifadene göre 3000 devirleri görüyor motor, subaplara zarar verirsin hatta biyel kolu bile çıkartabilir motor...
 
Ynt: Mf 240 aşırı hız

ado1978 link=topic=77468.msg921137#msg921137 date=1411462221' Alıntı:
2500 deviri geçtikten sonra tehlikeli olmaya başlar. senin ifadene göre 3000 devirleri görüyor motor, subaplara zarar verirsin hatta biyel kolu bile çıkartabilir motor...
benim leyland 3000 devir son gaz tehlikeli olurmu yarım dizel oldugu için tehlikeli biliyorm ama yarım dizel olmasa bi zzarı olurmuydu
 
Ynt: Mf 240 aşırı hız

Korkma bişi olmaz yeterli frenlerin sağlam basacağın yolu iyi ve dikkatli ol. Bende bir 3610 Ford var satmadan kapışak seninle :)
 
Ynt: Mf 240 aşırı hız

Pompada gaz kelebeginin arkasinda vida var ordan ayar yap el gazinini cek bi kisi devir saatine baksin son gaz kac devir rpm istiyosan oyle ayarla 5 dakkani almaz
 
Ynt: Mf 240 aşırı hız

sibob yayını kırarsın. sibob aşağıya iner üst kağa ve pistona zarar verir. Biyel kolunu kranka sabitleyen(parçanın adını hatırlayamadım) alttaki yatağın vidalardan birini kestirirsen motor blok patlatır. Motor kendinizin değil herhalde.
 

Ynt: Mf 240 aşırı hız

aynı durum benim 97 240 s de de var yolda hafif rampa ise önünde kamyon dalanmıyo. adamlar ben geçerken ne diyolardır içlerinden.
el gazını çekince 3000 olmasada 2800 ü görüyodur mutlaka.....
 
Ynt: Mf 240 aşırı hız

motor devir saatinde bulunan kırmızı hat..
çalışma prensibinin sınırları dışına çekildiğini anlatır..
bu devirlerde motor salaklaşır.. ama çalışır.
hem yaptığın hız traktörün düzenine aykırı..
en küçük bir hata felaket olur..
bilmem anlatabildimmi..
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt