MF 240 VE 54 C DUELLO

Katılım
20.11.2010
Mesajlar
748
Konum
DENİZLİ--ÇAL
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

bayi çekiştirmesi olduğu için normal çekmesi. ayrıca birisi 1997 model diğeri muhtemeln 2010 model veya üstü. zaten boşa iken sürükleyip çekmesi aradaki kg farkını açıkça ortay koyuyor. nitekim benm 97 54c ile 2004 54c arasında 350kg ağırlık farkı var...
 
Katılım
14.12.2008
Mesajlar
6,954
Konum
İzmir
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

aycan abi 54 c videosu paylaşmayalım bidaha sitemiz tehlikeye girebilir.anladın sen onu ;) ;D
 
Katılım
20.11.2010
Mesajlar
5,221
Konum
Denizli
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

Cihan_özece link=topic=52129.msg533050#msg533050 date=1328826695' Alıntı:
aycan abi 54 c videosu paylaşmayalım bidaha sitemiz tehlikeye girebilir.anladın sen onu ;) ;D
ok-*-s
 
Katılım
01.08.2010
Mesajlar
4,843
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

Herkesin derdi bu 240 olmuş demekki zamanında iyi koymuş :8 Ne istiyonuz yaw şu traktörden 54c ile kapıştırıp duruyorsunuz kız-*sw
 
Katılım
01.08.2010
Mesajlar
4,843
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

isyankar1985 link=topic=52129.msg533229#msg533229 date=1328870655' Alıntı:
Bu 240 kaç hp ki 54c ' yi çekiyor? Biraz tuhaf geldi bana. :S
Bu yeniler 55 hpmiymiş neymiş yada 50 hp
 
Katılım
11.04.2010
Mesajlar
1,523
Konum
KARS
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

Freston link=topic=52129.msg533235#msg533235 date=1328870784' Alıntı:
Bu yeniler 55 hpmiymiş neymiş yada 50 hp
Aydınlattığınız için teşekkürler arkadaşlar.
incir572 link=topic=52129.msg533264#msg533264 date=1328871876' Alıntı:
mf 55 hp turboda olması lazım ayrıca bayide çekişiyorlar
 
Katılım
01.10.2010
Mesajlar
5,608
Konum
Manisa
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

incir572 link=topic=52129.msg533264#msg533264 date=1328871876' Alıntı:
mf 55 hp turboda olması lazım ayrıca bayide çekişiyorlar
50 hp 180 nm tork ve Turbosu yok...2750 kg anlş-*s
 
Katılım
20.11.2010
Mesajlar
748
Konum
DENİZLİ--ÇAL
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

demir45 link=topic=52129.msg533360#msg533360 date=1328875713' Alıntı:
50 hp 180 nm tork ve Turbosu yok...2750 kg anlş-*s
zaten çekişmlerde de ağırlık önmli. o 54c 97 model ve ağırlığı 2050kg civarlarında. arada en azından 700kg ağırlık farkı. zaten bunları da geçtik bayi de çekiştiriyorlar. kurdele falan var 240ın üstünde. nedense hangi bayi çekiştirirse onun motoru çekiyor uyrra*-*-
 
Katılım
20.11.2010
Mesajlar
5,221
Konum
Denizli
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

arkadaşlar konuyu ben açtığım için sizlerden ricam lütfen tartışmaya neden olmayacak yorumlar yapalım ..teşekkürler
 
Katılım
21.09.2011
Mesajlar
836
Konum
gerede
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

Asılması çok normal bu hint malı 240 lar ve 26 serisi fergusonlar çok ciğerli ve ağır çekişmelerde kendi sınıfı tüm traktörleri asılıyor bende 255 ep vardı onu bile asıldı . ben 255 ile 480-540-54c-6056-radial lastikli tt55 ve ingiliz küçük teker 165i asılmış birisi olarak söylüyorum bunu bence bunlar 3060 da asılabilir tabi lastik ebatı çok önemli
 
Katılım
11.04.2012
Mesajlar
1,704
Konum
bolu/mudurnu

Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

Hukukcu_Efe link=topic=52129.msg533047#msg533047 date=1328826438' Alıntı:
bayi çekiştirmesi olduğu için normal çekmesi. ayrıca birisi 1997 model diğeri muhtemeln 2010 model veya üstü. zaten boşa iken sürükleyip çekmesi aradaki kg farkını açıkça ortay koyuyor. nitekim benm 97 54c ile 2004 54c arasında 350kg ağırlık farkı var...
bencede doğru saten 240lar ağır 54c den hem bide 97 model diğeri daha yeni
 
Katılım
01.01.2010
Mesajlar
1,182
Ynt: MF 240 VE 54 C DUELLO

Hint malı 240 Demir Yığını Tarlaya Girin Yada Vurun yükün Altına o zaman Belli Olur Hangisinin daha iyi olduğu
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt