• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Mf 265 bağimsiz damper sistemi

Katılım
30.07.2014
Mesajlar
481
Konum
ŞEBİNKARAHİSAR

Şimdi standart kumanda kolları var bunlar çift tesirli koldur bu işinize yaramaz...özmenoğlu hidrolik kolu işinizi çözecektir...hem tek borulu ekipman hemde çift borulu ekipmanda kullanabilirsiniz...kol üzerinde musluk vardır sıkarsınız veya gevşetirsiniz işiniz hallolur
 
Katılım
30.07.2014
Mesajlar
481
Konum
ŞEBİNKARAHİSAR
Eğer harici kol takayım derseniz öylede olur kola ilgili yerden yağ girişi çıkışı verirseniz olay çözülmüş olur... Mf yi pek incelemedim girişi nerde çıkışı nerde bilmiyorum
 
Katılım
17.11.2017
Mesajlar
261
Konum
Adana
Özmenoglunun çift cıkış hihrolik kol cift kol indirme kaldirmali valfini taktırdım hidrolik sonuna kadar kaldirmama ragmen kaciriyor yariya indiriyor ustaya sordum normal diyor yolda giderken kullanmayacaksin kapatacaksin diyor pek tatmin etmedi beni kullananlara soruyorum arkadaslar bu harbiden boyle mi yoksa bir sıkınti mi var ???20190405_105812.jpg
 
Katılım
22.10.2008
Mesajlar
155
Konum
kastamonu
Arkadaşım mf 165 e bagımsız damper çıkışı ve hidrositatik direksiyon yaptı kendisi.
Önce direksiyon kutusundan 1sablon çıkarıp danfozu (ismi başka bişeyde olailir) koymak için bir kutu yaptı.
Yağ almak için traktörün sağ tarafından bloğu deldi. Yağı tam alması için içeri doğru aparat yaptı. Hidrolik hassasiyet ayar yerinden iki tane geri dönüş verdi. Direksiyonun geri dönüşünüde şanzımandaki boş delikten verdi. Damper için özel üretilen boruları kendisi büktü. Bükme makinasını kendisi yaptı. Ön tarafa 266 nın direksiyon hidroliğini taktı. Arka 4 çıkış için valfi sağ tarafa koydu. Bağlantıları damper hortumuyla yaptı. Gayet güzel çalışıyor. Resimlerini en kısa zamanda atarım.
 
Katılım
17.11.2017
Mesajlar
261
Konum
Adana
Arkadaşım mf 165 e bagımsız damper çıkışı ve hidrositatik direksiyon yaptı kendisi.
Önce direksiyon kutusundan 1sablon çıkarıp danfozu (ismi başka bişeyde olailir) koymak için bir kutu yaptı.
Yağ almak için traktörün sağ tarafından bloğu deldi. Yağı tam alması için içeri doğru aparat yaptı. Hidrolik hassasiyet ayar yerinden iki tane geri dönüş verdi. Direksiyonun geri dönüşünüde şanzımandaki boş delikten verdi. Damper için özel üretilen boruları kendisi büktü. Bükme makinasını kendisi yaptı. Ön tarafa 266 nın direksiyon hidroliğini taktı. Arka 4 çıkış için valfi sağ tarafa koydu. Bağlantıları damper hortumuyla yaptı. Gayet güzel çalışıyor. Resimlerini en kısa zamanda atarım.
Bizim usta valfi direk takti calisiyor bir problem yok sadece kacirma yapiyor ekipman varken arkada
 


Üst Alt