MF 4708 mi TD110D mi ?

O motorları satan eski bir bayii çalışanı dedi ki ; ben bunlar kadar adi motor görmedim ( mf 4708 )

4709 kullanan tanıdıklarda aksine çok memnun kendilerinde fendt 313 te var konfor olarak çok farklı değil diyorlar arıza yönündende 4000 saate bakım hariç masraf yapmadık diyorlar bahsettiğim orjinal kabinli avrupa olanlar.
 
Sen alıcan Mf 5440 veya 5450 bi tane td110 ile güç olarak onu kıyaslıycan sonra torunların bile rahat edicek iyiki bu motoru almış diyecekler. Yeni New holland tr5.110 alanlar var sıfır motorlar şuan servislerin mezbahasında bölünmeyi bekliyorlar. MF 2 tane New holland parası ama dediğim gibi arkana bakmadan kullanacağın tek motor.
 
Sen alıcan Mf 5440 veya 5450 bi tane td110 ile güç olarak onu kıyaslıycan sonra torunların bile rahat edicek iyiki bu motoru almış diyecekler. Yeni New holland tr5.110 alanlar var sıfır motorlar şuan servislerin mezbahasında bölünmeyi bekliyorlar. MF 2 tane New holland parası ama dediğim gibi arkana bakmadan kullanacağın tek motor.
Aynı fikirdeyim
 
IMG_7369.JPG
 
4700 serisi komforlu ve seri bir makina , yakıtı özellikle hafif işlerde oldukça ekonomik , salli ve dengeli bir traktör .
Biz genelde ilaç , gübre , diskaro çekimi , buğday ekimi , aycicek ekimi , ara geçim , nakliye gibi işlerde kullanıyoruz ağırlıklı olarak , ardına 4 x12 ünlü yaylı pulluk kullandik yakıt 2 litre civarında yaktı surumde , oldukça teknolojik bir makina
Yakitindan memnunuz , bahsettiğim işlerde performans gayet iyi , eski 3 silindir traktorlere göre daha atik ve seri bir traktor , ithal olması sebebiyle parça pahalı , lakin birçok yerli seriye göre daha dayanıklı bir makina , kabin sessizlik ve klima performansı gayet iyi
 

Sen alıcan Mf 5440 veya 5450 bi tane td110 ile güç olarak onu kıyaslıycan sonra torunların bile rahat edicek iyiki bu motoru almış diyecekler. Yeni New holland tr5.110 alanlar var sıfır motorlar şuan servislerin mezbahasında bölünmeyi bekliyorlar. MF 2 tane New holland parası ama dediğim gibi arkana bakmadan kullanacağın tek motor.
Galericiler 5400 serisine geleceğin 285leri diyor her zaman kazandıran bir seri hiç değer kaybetmiyor
 
Hayırlı olsun, nedir hocam bu motorların durumu , kaç saatte güç olarak yeterlimi hoşunuxa gitmeyen tarafı varmı , vitesler, 4 4 mü 8 8 mi, fiya t olarak kaça almuştınız, yükteyken motor vites artırmalar sıkıntılı mı?
 
hocam bende TR5.110 var çok memnumum ve servis yüzü görmedi. MF vardı değiştirme sebebim parça tederik sorunu traktör sezonda serviste 30-35 gün kalmamalı bence.
Orasını servisi , bayisi kötü olan düşünsün.Bölgemdeki Massey Ferguson bayi, servis, yedek parça durumu iyi.

Eğer Türkiye'de üretilmeyen bir nh alsaydınız benzer bir durum ile tekrar karşılaşabilirdiniz.
 
kapısında 3 tane new holland olan biri olarak td 110 almayın derim onun yerine tla 100 durum varsa 5070 5060 temizinden alın derim ithal olan bu modellerdeki kabin konforu ve sağlamlık yerli td lerde yok malesef yeni tr 5 tr 6 güzel gibi ama kullanıldıkça göstericek massey ferguson john deere bazı modeller hindistan montaj ferguson ingiliz john deere de alman üretimi iyidirr
 
hocam bende TR5.110 var çok memnumum ve servis yüzü görmedi. MF vardı değiştirme sebebim parça tederik sorunu traktör sezonda serviste 30-35 gün kalmamalı bence.

İthalinden yerlisine bir çok mf serisi kullandım bölgemde satılan en fazla traktörden birisi mf dir. Her 5 evden 3 ü Mf kullanır üstelik çoğu ithal 5400, 5700 serisi daha 30 gün değil 3 gün parça bekleyeni ne duydum ne gördüm.

Sizin arızanız neydi hangi parçayı beklediniz 30-35 gün? Hangi bölge servisi ilgilendi bilgilendirirseniz bizlerde öğrenmiş oluruz.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt