• TrakKulüp Youtube'da Yayınlanan Son Videolar:
    ➤ Katı Gübre Dağıtma Römorkunun Faydası. İzlemek için tıklayınız.
    ➤ John Deere'nin Dayanıklılığı Ortada | Katı Gübre Dağıtma Römorku Doldurma. İzlemek için tıklayınız.

MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Katılım
29.12.2013
Mesajlar
4,446
Konum
EDİRNE - Uzunköprü
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Açıkçası bu traktöru yapan MF mühendis leri bu görüntüler karşısında sevinir mi yoksa üzülür mü çok merak ediyorum.
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,461
Konum
Bayburt
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Kullanici yorumu once gelir.. bayiler şov amacli motorla oynayabilirler..
 
Katılım
19.04.2010
Mesajlar
6,688
Konum
Tekirdağ
Çekiş iyi.

Lakin biraz hinlik yapılmış.

1-) ilk kulağın toprakla alakası yok. Direkt sağ tekerin izinden gidiyor. Yani çekilen pulluk 5 ' li 18.

2-) 6 ' lı 18' pulluk 2.70 metre yer götürür. O traktün genişliği 1.85. Yani pulluğun hemen hemen 2 traktör genişliğinde yer götürmesi gerekli. Götürüyor mu? Götürmüyor.
 
Katılım
13.11.2012
Mesajlar
564
Konum
kahramanmaraş
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

sebazios link=topic=86117.msg1029805#msg1029805 date=1445880439' Alıntı:
Çekiş iyi.

Lakin biraz hinlik yapılmış.

1-) ilk kulağın toprakla alakası yok. Direkt sağ tekerin izinden gidiyor. Yani çekilen pulluk 5 ' li 18.

2-) 6 ' lı 18' pulluk 2.70 metre yer götürür. O traktün genişliği 1.85. Yani pulluğun hemen hemen 2 traktör genişliğinde yer götürmesi gerekli. Götürüyor mu? Götürmüyor.
yinede iyi değil mi
 
Katılım
05.03.2011
Mesajlar
421
Konum
Tekirdağ
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

pulluk guzel :) bi ara 700 gr mozotla pulluk suren erkuntlar vardi ama garanti bitince 700 gr da bitiyomus .

2.54x18x6= 274 cm yani 3 metre desek yeri var :) helal olsun MF
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,461
Konum
Bayburt
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Oguz sende de 5430 var kacliyi kacla cekti? Tuhaf dedigine gore sende inanmadin:)
 
Katılım
13.11.2012
Mesajlar
564
Konum
kahramanmaraş
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

UÖZKAN.77 link=topic=86117.msg1029819#msg1029819 date=1445881627' Alıntı:
Oguz sende de 5430 var kacliyi kacla cekti? Tuhaf dedigine gore sende inanmadin:)
abi toprakları tanımıyorum.4lü 16lı çekiyor.normal 92hp kadar ne eksik ne fazla.case 100 depeledi .nh 90 ile aynı gibi
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,461
Konum
Bayburt
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Sagolasin.. Kalite sanziman olarak case den de nh den de ustun ama cekis o ayarlardadir.. 4/16 gayet guzel ideal zaten..
 
Katılım
13.11.2012
Mesajlar
564
Konum
kahramanmaraş
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

UÖZKAN.77 link=topic=86117.msg1029824#msg1029824 date=1445882452' Alıntı:
Sagolasin.. Kalite sanziman olarak case den de nh den de ustun ama cekis o ayarlardadir.. 4/16 gayet guzel ideal zaten..
topraklarımız eskiden daha yumuşaktı.tek çeker traktörlerle çekerdik o köteni .ne olduysa her geçen yıl daha sert oluyor.çoğu tarlayı 360 hp fendt ile patlatma çektim.
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,461
Konum
Bayburt
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Pampuk gibi yumusak ve canli ve verimli ve 4x2 motorla surulebilen tarlalar icin teknolojinin bilimin en son icadi:)

Bildigin mok.. hayvan gubresi:) burda bi arkadas her sene 100-150 romork cekiyo.. nerdeyse 1 cuval fabrika gubresi kullanmaz.. toprak bildigin pamuk gibi helva gibi..
Aniz yakmak.. erozyon.. suni gubreler derken toprak canliligini zamanla kaybediyo Oguz olan bu..
 
Katılım
13.11.2012
Mesajlar
564
Konum
kahramanmaraş
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

UÖZKAN.77 link=topic=86117.msg1029827#msg1029827 date=1445883471' Alıntı:
Pampuk gibi yumusak ve canli ve verimli ve 4x2 motorla surulebilen tarlalar icin teknolojinin bilimin en son icadi:)

Bildigin mok.. hayvan gubresi:) burda bi arkadas her sene 100-150 romork cekiyo.. nerdeyse 1 cuval fabrika gubresi kullanmaz.. toprak bildigin pamuk gibi helva gibi..
Aniz yakmak.. erozyon.. suni gubreler derken toprak canliligini zamanla kaybediyo Oguz olan bu..
haklısın abi her sene kimyevi gübreyi arttırıyoruz.yalnız hepsi kira 700 dönüm atamam ki
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,461
Konum
Bayburt
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Sozlesmeyi 3-5 yillik yap bi ucundan basla derim.. sonucta mal sahibi de razi olur akilliysa..
 
Katılım
13.11.2012
Mesajlar
564
Konum
kahramanmaraş
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

UÖZKAN.77 link=topic=86117.msg1029830#msg1029830 date=1445884609' Alıntı:
Sozlesmeyi 3-5 yillik yap bi ucundan basla derim.. sonucta mal sahibi de razi olur akilliysa..
denemek lazım yarın bi arayayım.valtra n serisi sayfasında zetoru 4.sınıf olarak yazmışlar.haberin var mı
 
Katılım
26.05.2009
Mesajlar
414
Konum
Bolu
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

arkadaslar böyle tarla sürülürmü bir kulak eksik olsun daha hızlı gitsin şekil şukul yapacam die bu islere gerek yok die düsünüyorum..
 
Katılım
25.07.2008
Mesajlar
6,420
Konum
Kırklareli
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Tamam reklam ve şov amaçlı olmuş ama makinaya yazık.
Onun yerine uygun ekipman takıp , manevrayı , hızı ve çevikliği öne çıkarsalarmış daha iyi olurmuş.
 
Katılım
13.11.2012
Mesajlar
564
Konum
kahramanmaraş

Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

toprak14 link=topic=86117.msg1029842#msg1029842 date=1445885277' Alıntı:
arkadaslar böyle tarla sürülürmü bir kulak eksik olsun daha hızlı gitsin şekil şukul yapacam die bu islere gerek yok die düsünüyorum..
ufukk link=topic=86117.msg1029843#msg1029843 date=1445885359' Alıntı:
Tamam reklam ve şov amaçlı olmuş ama makinaya yazık.
Onun yerine uygun ekipman takıp , manevrayı , hızı ve çevikliği öne çıkarsalarmış daha iyi olurmuş.
aynen
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,461
Konum
Bayburt
Ynt: MF 5430 6lı 18 inç pulluk deneme

Oguz.. haberim yok bakarim da bi video var ben de onlara onu yolliyacam da telefondan beceremiyom:)

Youtube.. Traktordiena zetor&valtra yaz seyret:)
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt