mf hint 240 uzel 240 hattat 240 bozok 240

Çift kuyruk mili devri bulunmuyor.
Normal 540 kuyruk mili 1700 rpm devire konumlanmış. 1. en az yakıt tüketim noktası ve yarım motor yükü tercih edilmiş.
İkinci kuyruk mili devri 2200-2300 devire konumlamak gerekir.
Gür ana çayır biçimlerinde, derin yulaf biçimlerinde motor tam güçte çalışması gerekir.
MF 265S , seri 2 kaplumbağa , 1800 rpm devirle yulaf biçebiliyor.
Arka kovan büyük tercih edilmiş, patinaj isteği biraz azalacaktır.
Patinaj eğilimi bir Ford 3600, 3610 , Fiat 480 S8 modele göre bir tık fazla olabilir,
Modelde çelik senchromench veya sarı senchromench olup olmadığını bilmiyoruz.
Sarı senchromenchlerin kullanım ömrü fazla uzun değildir.

Hocam yorumunuz için teşekkür ederim, bu traktörlerde hangi senkronomech’lerin kullanıldığını nasıl anlayabiliriz?

Bir de arka kovan büyük tercih edilmiş demişsiniz, sanki bu geniş kovan tutulmuyor gibi bir şey duymuştum doğru mudur?

Bir de daha eski olmakla birlikte şu Steyr 8073’ler de heybet, kalıp olarak çok hoşuma gidiyor, hararet meyili çok demiştiniz ama o kadar hararet yaptıracak kadar bir işe koşabileceğimi sanmıyorum, buçuklu vites, çift kuyruk mili vs gibi konularda çoo maharetli değil mi?

Şöyle bir şeye ne derdiniz?


..STYER..8073..1990..BEBEK..4 LASTİK SIFIR YENİ..YÜKSELEN GALERİİlan No: 903946068
https://www.sahibinden.com/ilan/is-...k-sifir-yeni..yukselen-galeri-903946068/detay

Ya da Başak versiyonu şöyle bir şeye:


TÜRKYILMAZ GALERİDEN 1999 MODEL BAŞAK 2073 SH KURUŞ MASRAF YOKİlan No: 918220329
https://www.sahibinden.com/ilan/is-...asak-2073-sh-kurus-masraf-yok-918220329/detay
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular