MF mi Deutz mu?


Markalarda aradıklarımın arasında kabin konforu, vites ve hidrolik kısmın kolaylığı en önde gelir. O kadar para veriliyorsa..

12 vites çok kullandım, hala kullanırım. 1 takviyenin ağır geldiği yerde Takviye 3 seriye alıyorum. 1 km/h düşüyor. 40x40 olsa da 0,000001 km/h düşse diye aranıyorum :p
 
Mf al bak keyfine ama balya yapımında biraz zor olabilir şanzımandan dolayı.
450 dekar yer icin 5430 az bence. 5430 alıp 4 lü yada 5 li takacağına 5450 alıp 6 lı takarsın[emoji3]
Bizim burda bi söz var; Öküzüm büyük olsunda çekmezsede çekmesin.
Sende al bi mf 5400 Yakarsada yaksın boşver
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihs60
İkinci elde mf yi elinden rahat çıkartırsın ve zarar etmessin. Erkunt tümosana zaten hiç bulaşma derim avrupa traktöre devam zaten ikinci el alcam diyosun yerliye vereceğine koy üzerine farkını avrupa al.
Mf 5400 ün yanından geçecek traktörler değil erkunt kudret tümosan case farmal illa iyi bişey alacam o kadar para vericem diyosan claas fendt bak
 
kardeşim geçen yıl deutz 5090 g aldım 155 bin tl'ye,5430 alacaktım 200 binden aşağı düşmediler param deutz'a yetti aldım çokta memnunum.memnuniyetimin sebebi 1979 model türk fiat 640 tan sonra bu traktör benim için muhteşem ötesi beni fazlasıyla memnun ediyor.ama velakin mf 5430 ile kıyaslarsak mf deki kabin süspansionu otomatik dyn4 şanzıman ve kademeli elektronik şhutle mf yi öne çıkartıyor.yakıt olarak arkadaşımla aynı tarlada aynı pullukla denedik dutz tam yarım litre az yakıyor.tercih senin saygılar.
 
Birde yakıtından bahsetseniz mfnin.üstteki arkadaş olanı olacağı yazmış.mf ile deutz arasında kalan arkadaş hem pahalıya alıp hemde fazla mazot yakmak istşyorasan mf.yok az yaksın viteside bol olsun motor ömrü uzun olsun motoruda yağ yakmasın diyorsan deutz.
 
Çiftçilikle bununun ne alakası var?
Siz daha dyna 4 ü konfor için aldığımızı zannediyorsunuz.Asıl sebebi peeformansı.Bak videoda adam deutuzla vites değiştirecem diye rampada kaldı.Birde mf nin sesine kulak ver nasıl vites değiştirdiğini anlarsın.
1-2 kademe debriyajsız buçuk yetiyor.Hem rampadaki kolaylığını söylüyorsunuz da çiftde 1 vites atınca kaç km artıyor onu söylemiyorsunuz 40 km hızı 40 a bölmekle 16 ya bölmek bir olmaz.benim cebimde 50.000 tl kalsın artı motorum yolda tam yüklü gaz 240 gr yaksın da varsın rampada debriyaja basıp vites değiştireyim.Benin düşümcem böyle.Siz de haklısınız tamamen bakış açısı ile alakalı bir durum.
 
Markalarda aradıklarımın arasında kabin konforu, vites ve hidrolik kısmın kolaylığı en önde gelir. O kadar para veriliyorsa..

12 vites çok kullandım, hala kullanırım. 1 takviyenin ağır geldiği yerde Takviye 3 seriye alıyorum. 1 km/h düşüyor. 40x40 olsa da 0,000001 km/h düşse diye aranıyorum :p
öyle bir durum olamaz ki ? Hem takviye 3 seri ye alıyorum da ne demek ?
 
Dyna-4 ü beğenmeyen arkadaş o kafayı nasıl yaşıyorsun merak ettim doğrusu. Serçe parmağınla vites atıyorsun. Tarlada 6,5la gideceğine 6 ile git ne olur sanki. Ki isterse 160/160 şanzıman taksın formasyon motorlu yerli deutz mf nin boyası etmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: ersin26

Gençler dedelerimiz öküzle sürüyodu nolmuş yani şurda altı üstü bir vites atıyoruz diye bu kadar lafa söze bence gerek yok arkadaşın parası çoksa al abi mfni güle güle kullan
 
Gençler dedelerimiz öküzle sürüyodu nolmuş yani şurda altı üstü bir vites atıyoruz diye bu kadar lafa söze bence gerek yok arkadaşın parası çoksa al abi mfni güle güle kullan

Mesele o değil. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş misali. İyiye iyi kötüye kötü demeyi bilmek lazım. Önlerine dynayı farmallı deutzu koysan hepsi dynayı alır
 
Mesele o değil. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş misali. İyiye iyi kötüye kötü demeyi bilmek lazım. Önlerine dynayı farmallı deutzu koysan hepsi dynayı alır

Konuşurken usturuplu konuş yalnız.biz dyna şanzımana laf etmedik vitesin azlığından bahsettik.Yazdıklarımızı iyi oku,söyleyeceklerinide bikaç defa düşün öyle yaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: SefaBakırcı
Mesele o değil. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş misali. İyiye iyi kötüye kötü demeyi bilmek lazım. Önlerine dynayı farmallı deutzu koysan hepsi dynayı alır

Abicim mesele para vermekte değil mesele para kazanmakta . Tamam daha iyi bir traktör olsun mf veya deutz veya erkunt veya herhangi biri . olay bu değil olay kim nasıl ne kadar daha verimli( verim dediysek masraflardan sonra elinde kalan para) iş yapıyor bence bu olmalı şurda kaç kişi bilgi paylaşıyor şu forumda yok şu traktör yok bu traktör buranın ne kadar bilgili çifçtisi varsa şu an toprakbilgi diye bi forum altında toplandı bu forumunda değeri bilinse keşke kusura bakmayın ama iyice kaliteyi düşürdünüz !!!
 
Mesele o değil. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş misali. İyiye iyi kötüye kötü demeyi bilmek lazım. Önlerine dynayı farmallı deutzu koysan hepsi dynayı alır
2 gündür cins cins alıntılar yapıp millete sataşma.Çok boş birisin demiştim haklı çıktığımın kanıtladın.
 
40 vitesin 40ını da kullanan vardır belki ama kendi kullanımımda gereksiz kaldığını söylemek istemiştim.

Klasik Mflerin vites telaffuzları biraz değişik bizim buralarda.
1 takviye = 1 kaplumbağa
Takviye 3 seri = Bildiğimiz takviye 3ün tavşanı.
Haklısınız hepsini kulllanan yok denecek kadar ama tarlada seri vites dediğimiz vites de 10 tarla da da 10 vitesi var buraya dikkatinizi çekerim.dyna da çiftvitesi 2A dan 3A ya 5 vites anca var bunun belki 2A-B si ağır gelir süreceğiniz vites genel olarak 2c ve 2d 3 A heryerde gitmez.yakıt ekonomisi burada meydana çıkıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: by.temizer

Benzer Konular