bu arada profilinizde yaş , memleket vb bilgiler eksik , size nasıl hitap edeceğimi kestiremiyorummozberk link=topic=74947.msg883504#msg883504 date=1398289538' Alıntı:ufukcuğum şaka yaptım sadece![]()
| Benzer Konular | |||
|---|---|---|---|
|
|
81.000 saate fendt 936 | 0 | 41 |
| B | et fiyatlarını daha fazla artırmanın alemi yok... | 0 | 37 |
| B | meradan/otlaklardan sığıreti üretmek... | 2 | 104 |
| B | ne var bu akp de... | 0 | 94 |
| F | Nohutta lokal küsküt otu çözümü nedir | 3 | 203 |
| B | ithal et fiyatı yüzde kırk arttı... | 0 | 110 |
|
|
Kanat ucu meme işe yarıyor mu | 7 | 382 |
| H | Steyr 768 hidrolik yardim | 0 | 157 |
| E | Yabancı otta vanvey iş görür mü | 2 | 305 |
| B | halkın, memleketin soydurulmasına devam... | 0 | 192 |
| L | İrtem havalı mibzer | 2 | 373 |
| H | Kubato 8540M yardim | 3 | 302 |
| B | besicilik, kazancı ne etkiler... | 1 | 251 |
| B | yeni gelen, besi danalarının beslenmesi | 1 | 225 |
| B | memleketin ekonomisi düzelir mi...nasıl | 1 | 281 |