DEUTZ AGROFARM 410 DT ...
pasinler bayisine gelmiş aradılar gel götür diye...
kalkıp gittim... yaw meğer neler varmış neler...
bende 75 liğe kanmışım..
açtım klimasını dolaştım 1 saat..
mükemmel ötesi. ..inmek istemedim...
lakin 1 yıl sonra gs modelini alacaktım... bu gs ' ye haksızlık olurdu..
ama şu kuyruk mili işini görünce hepimiz şaşırdık. .
...
buda motor bölümü commonrail... alalım mı birertane hacı nail..
göstergeler harika... dijital ve analog karışımı. ..
oraya bakmaktan etrafı unutuyor insan...hız saati, devir, pto devri v.s
kumandalar gs deki gibi hassas ayarlı düğmeli değil ama kullanışlı. .
can alıcı duruş herkesi hayran bırakıyor. .
birde asvatta hız yapalım ... 5 vites buçuklu ... dijital hız 40 gösterdi son... lakin ses yok kabinde ıssız kalıyorsunuz.
yakışıklının hemen karnı açıktı. .. millete rezil olmayayım doldur biraz..
uzun bizaman gezmişim bi an köye götürdüğümü sanmışlar..
veda zamanı... dee amca sen nereye bakiyon öyle ayıp yaaaaaw..
pasinler bayisine gelmiş aradılar gel götür diye...
kalkıp gittim... yaw meğer neler varmış neler...
bende 75 liğe kanmışım..
açtım klimasını dolaştım 1 saat..
mükemmel ötesi. ..inmek istemedim...
lakin 1 yıl sonra gs modelini alacaktım... bu gs ' ye haksızlık olurdu..
ama şu kuyruk mili işini görünce hepimiz şaşırdık. .

buda motor bölümü commonrail... alalım mı birertane hacı nail..

göstergeler harika... dijital ve analog karışımı. ..
oraya bakmaktan etrafı unutuyor insan...hız saati, devir, pto devri v.s

kumandalar gs deki gibi hassas ayarlı düğmeli değil ama kullanışlı. .

can alıcı duruş herkesi hayran bırakıyor. .
birde asvatta hız yapalım ... 5 vites buçuklu ... dijital hız 40 gösterdi son... lakin ses yok kabinde ıssız kalıyorsunuz.

yakışıklının hemen karnı açıktı. .. millete rezil olmayayım doldur biraz..

uzun bizaman gezmişim bi an köye götürdüğümü sanmışlar..

veda zamanı... dee amca sen nereye bakiyon öyle ayıp yaaaaaw..
