NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

Katılım
18.04.2008
Mesajlar
811
Konum
edirne
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

temiz motor maşallah :bnde karpuz kavun ektim elle hiç 1 tane çıkmadı ndn ki???
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

bitirimedirne link=topic=3650.msg37146#msg37146 date=1211374116' Alıntı:
temiz motor maşallah :bnde karpuz kavun ektim elle hiç 1 tane çıkmadı ndn ki???

bizde baçeye ekmiştik elle tek-tük çıktı sonra kazayağıyla ektik
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

ÇağRı link=topic=3650.msg37157#msg37157 date=1211375856' Alıntı:
Güzel fotolar,mf yine itilmiş :D
70in camlar ve kabin siyah güneşte durunca içine girilmiyor sıcaktan onun için kölge ona kalıyor :D
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
2,990
Konum
Konya
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

[glow=red,2,300]poyrazli[/glow] resimler cok super hele sukur icinide cekmissin...(devamini bekleriz :D )
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

:D Nedir bu MF ' nin Salih ' tan çektiği, yine acı son MF ' nin. Paylaşım için sağol, güzel fotolar...
 
Katılım
06.05.2008
Mesajlar
2,515
Konum
ESKİŞEHİR
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

[glow=red,2,300]Süper yaw 70-66 yakıyor yine ortalığı..Birde temizlenince kral olmuş...[/glow]
 
Katılım
06.05.2008
Mesajlar
2,515
Konum
ESKİŞEHİR
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

[glow=red,2,300]Mustafa sen kerpiçleri topla bende duvarladan yıkılan taşları getireyim...Salih abi de çimento,kireç,kum bulsun şu mf ye bir garaj yapalım...Acıyorum onun haline...[/glow] zuha-*-s zuha-*-s zuha-*-s
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

Mustaf-a Eskisehiri link=topic=3650.msg37542#msg37542 date=1211404604' Alıntı:
:D Nedir bu MF ' nin Salih ' tan çektiği, yine acı son MF ' nin. Paylaşım için sağol, güzel fotolar...

yorumlarınız için saolun
MF büyüklerine saygılı bi marka
şimdi 70-66 sıcakta kavrulcak 285de orda yan gelip yatacak olacak iş mi?
70-66 zaten yorulmuş tarladan geldi banyo yapıp dinlenmeye geçti
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

Salih siz bu MF ile ne iş yapıyorsunuz? Tarlada gözükmüyor hiç. Sürekli aynı yerde.
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

kuyucakli_26 link=topic=3650.msg37547#msg37547 date=1211405029' Alıntı:
[glow=red,2,300]Mustafa sen kerpiçleri topla bende duvarladan yıkılan taşları getireyim...Salih abi de çimento,kireç,kum bulsun şu mf ye bir garaj yapalım...Acıyorum onun haline...[/glow] zuha-*-s zuha-*-s zuha-*-s
garaj yeri belli ama yapmaya üşeniyoz zaten böle giderse ekinler yanmak üzere (bi kısmı yandı) bu sene masrafları karşılamak için MF yi gözden çıkarabiliriz alan warsa werek 5 yıl wadeli 25 milyar senede 5 milyar werin sizin olsun :D
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

Mustaf-a Eskisehiri link=topic=3650.msg37550#msg37550 date=1211405294' Alıntı:
Salih siz bu MF ile ne iş yapıyorsunuz? Tarlada gözükmüyor hiç. Sürekli aynı yerde.
MF genelde ufak tefek işlere bakıyor nede olsa yaşlandı :D
2 motorluk iş olursa MF de çalışıyo onun dışında ağır işlere 70 gidiyo
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

Tarla sürmeye tek motor mu gidiyorsunuz? Çift motor çok zevkli oluyor, olsa bizde bir tane daha manyak planlarım var. :)
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
2,990
Konum
Konya
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

Mustaf-a Eskisehiri link=topic=3650.msg37554#msg37554 date=1211405573' Alıntı:
Tarla sürmeye tek motor mu gidiyorsunuz? Çift motor çok zevkli oluyor, olsa bizde bir tane daha manyak planlarım var. :)
HIC CIFT MOTORLA TARLA SURMEDIK SADECE PANCARI VEYA EKINI KANTARA GÖTURURKEN KULLANILIR ODA KAMYON OLMADIGI ZAMAN.....
artik aliskanlik olmus siteye girdigim zaman poyrazlinin ismini görudugum zaman rep veriyorum
 
Katılım
15.10.2007
Mesajlar
461
Konum
Bergama/İZMİR

Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

fiatın arkasındaki alet çok güzel motoru hiç tutmuyo bizdeki ünlüydü ama oda aynısımı bizimkiyle rengi filan aynı ama
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
Ynt: NEW HOLLAND 70-66S DT VE KAVUN EKİMİ

Mustaf-a Eskisehiri link=topic=3650.msg37554#msg37554 date=1211405573' Alıntı:
Tarla sürmeye tek motor mu gidiyorsunuz? Çift motor çok zevkli oluyor, olsa bizde bir tane daha manyak planlarım var. :)
bazen tek motor bazende çift motor gidiyoruz (genelde büyük tarlalarda)

Bulduklu link=topic=3650.msg37562#msg37562 date=1211410079' Alıntı:
HIC CIFT MOTORLA TARLA SURMEDIK SADECE PANCARI VEYA EKINI KANTARA GÖTURURKEN KULLANILIR ODA KAMYON OLMADIGI ZAMAN.....
artik aliskanlik olmus siteye girdigim zaman poyrazlinin ismini görudugum zaman rep veriyorum

karşılık olarakta benden sana bi ganı +rep :D
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt