New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model

Güzel resimler, bizim köyde de bir tane bundan var. Zamanında az işimizi görmedi. Şimdi TC 56 ' ya biçtiriyoruz ama çok tane kaçırıyor, buna biçtirirken öyle değildi.
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
2,294
Konum
Tekirdağ
: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model

Mustafa abi bu makine TC 56 ' dan çok daha iyi.
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

güzel resimler Berk eski makinen baya temizmiş... Ama teknolojiye yenik düşmüş tabi... Şimdi Medion 340 la nası biçersin valla.... Dev gibi tablo 6 sarsak ver gazı çak 2 ye vitesi pöfür pöfür klimasıda var, buzdolabıda var....Oh gel keyfim gel... Bu arada resimde çıkan CELTIS te sizin ordan mı?
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

b.ozyurt link=topic=1076.msg8272#msg8272 date=1202594575' Alıntı:
Mustafa abi bu makine TC 56 ' dan çok daha iyi.
Evet, biliyorum. Zaten o yüzden iç yanıyorum. :)
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
2,294
Konum
Tekirdağ
: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

Erkan Abi o bizim tarlalarını biçtiğimiz adamın celtis ' i 85 lik
 
Katılım
09.01.2008
Mesajlar
2,892
Konum
MALATYA/ELAZIĞ
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

tc 56 da güzel makina ama 2004 modelden sonraları iyi eskileri acayip döküyo mavi kuşak olanlar dökmüyor 2005 te 2005tc 2006 da 2006 tc ye biçtirdim hiç dökmediler sıfırdı 2004 te eski tc biçti çok tane döktü geçen senede 8055 biçti oda fazladöktü ama iyi makinalar 55ler ustası iyi değildi resimler için sağol
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

atacankocer23 link=topic=1076.msg36608#msg36608 date=1211219467' Alıntı:
tc 56 da güzel makina ama 2004 modelden sonraları iyi eskileri acayip döküyo mavi kuşak olanlar dökmüyor 2005 te 2005tc 2006 da 2006 tc ye biçtirdim hiç dökmediler sıfırdı 2004 te eski tc biçti çok tane döktü geçen senede 8055 biçti oda fazladöktü ama iyi makinalar 55ler ustası iyi değildi resimler için sağol
Modeli ne olursa olsun tc ' lerden herkes şikayetçi bizim burda.Bir sene biçtirdi bir abimiz,nerdeyse sonraki sene bir daha biçtirecekti tarlayı.Acayip döküyor meret...
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

atacankocer23 link=topic=1076.msg36608#msg36608 date=1211219467' Alıntı:
tc 56 da güzel makina ama 2004 modelden sonraları iyi eskileri acayip döküyo mavi kuşak olanlar dökmüyor 2005 te 2005tc 2006 da 2006 tc ye biçtirdim hiç dökmediler sıfırdı 2004 te eski tc biçti çok tane döktü geçen senede 8055 biçti oda fazladöktü ama iyi makinalar 55ler ustası iyi değildi resimler için sağol
Benimde duyumlarım 2004 ' ten öncekiler daha randımanlı olduğu yönünde. Yeniler daha fazla döküyor diyorlar.
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

Ooo kardeşim emeklerine sağlık Bizim burada da var bundan Dev Clayson diyorlar. 250HP olması lazım güzel makina TC56 dan iyi biçiyor TC56 deneyi döküyor. *098*- alk-*s
 
Katılım
09.01.2008
Mesajlar
2,892
Konum
MALATYA/ELAZIĞ
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

ben 2005 ve 2006 tc ye biçtirdim az döktüama ikiside sıfır geldi amcam geçen sene bir tc getirdi elinde kaldıkeski tipler en sonu tarladan çıkardık birde 2004 tc amcamın oğluna biçtioda az döktü zaten her biçer döker dökmeyen yoktur ama en az olması gerekir
 
Katılım
24.04.2008
Mesajlar
615
Konum
İZMİR
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

paylasım için tessekur ederim objektif biraz daha guzellestir elin titremesin anlş-*s
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
2,294
Konum
Tekirdağ
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

Ne 250 ' si ya.Turboyla beraber 145 oluyor.
 
Katılım
03.08.2008
Mesajlar
2,109
Konum
Konya
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

slm arkadaşlar ben sitede yeniyim güzel siteymiş bicerdöver diyosunuzda bütün bicerler döker ve bazlıarıda dökmemmek icin kırar ben konyalıyım new holland serisinin 98 99 model siyah yazılı tc 56 ve 8055 bide 1545 s icten helozonlusunu deneyin farkı göreceksiniz ama bicerler bakımlı ve anlayan olacak bicer diyorsanız bunlardır başkasını tavsiye etmem banada inmaya bilirsiniz ama tecrübem vardır cünkü cogu zaman daneden bicemedigimi ekinler yetiştirdim saygılar konya/cumra
 
Katılım
22.07.2008
Mesajlar
1,421
Konum
Alaçam Doyran Köyü
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

ellerine sağlık,paylaşım için teşekkürler,
kardeşim makina döküyosa şoföründen dolayı döker,ayarlarını iyi yapmak gerekir,
 
Katılım
06.08.2008
Mesajlar
1,171
Konum
Konya

Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

bizim köyde tc 56 var 2002 model babamda eski biçercilerden babam ona bir bindi vavavavovo sesler geldi bizimde cs 6050 var içine ses felan almaz sadece iiiiiiiiiii sesi yani teklonoji
 
Katılım
06.08.2008
Mesajlar
111
Ynt: New Holland Clayson 8070 Biçerdöver 80 model Orijinal Parçalayıcı da Var

oo spr bi biçer eskiler kalite oluo şuraya baq 80 model ama 0 gibi
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt