New Holland parça hilesi


2005 model New Holland TM 120 traktörümün sağ arka akis keçesi yağ kaçırdığı için akisi söktük. Akis rulmanı da sakat çıktı. Parça bayisine almaya gittim, Cnh ambalajlı kutunun içinde çin malı rulman çıktı. 285 lira dediler. Motoruma çin malı takmam diye almadım. Bizim burda Yapar rulman var, ordan alman malı skf aldım. Hemde 145 liraya. Çin malı parçayı new holland ambalajıyla Alman malının iki katına satmak nedir?
 
2005 model New Holland TM 120 traktörümün sağ arka akis keçesi yağ kaçırdığı için akisi söktük. Akis rulmanı da sakat çıktı. Parça bayisine almaya gittim, Cnh ambalajlı kutunun içinde çin malı rulman çıktı. 285 lira dediler. Motoruma çin malı takmam diye almadım. Bizim burda Yapar rulman var, ordan alman malı skf aldım. Hemde 145 liraya. Çin malı parçayı new holland ambalajıyla Alman malının iki katına satmak nedir?

Ülkemizde. Bu şekilde olaylar oluyor.yazik günah.
 
Zaten elin yabancısı aslında yerli traktöre göre ucuza traktor satıyor bize.
Yabancı traktörler belli bir saate kadar sadece periyodik bakımlar ile yürütülüyor.
Yerli traktörler ıçin,bi gidip sanayiye traktör servisleri ziyaret edin.300 saatte 700 saatte traktörler darma dağın olmuş.ondan sonra yerli malı alaymışız.para yurt disına gitmesinmis!
Ama yabancı traktörler 15000 saatten bahsediyor. O nasıl olacak.
Neymiş garanti varmış e ıyide saniyede yeni traktor dagitilip toplattiktan sonra Garanti olsa nolacak.
 
Rulman, bilya konusunda marka gözetmeksizin, malzeme kalitesine göre tercih yapıyorum.Yabancı üretim farklı markalarda traktörlerin içinde de Çin malı bilya var.
 

Rulman, bilya konusunda marka gözetmeksizin, malzeme kalitesine göre tercih yapıyorum.Yabancı üretim farklı markalarda traktörlerin içinde de Çin malı bilya var.
Valla bu motorun kayışı 6 kanallı geniş kayış. Otomatik gergi ve sabit puleler var. Bu pulelerin biri 2016 (motor 2005 model) yılında tarlada ilk defa rulman ezdi. Üstünden çıkan bilya Abd malı idi. Servis bizim ilçede yok diye Çin malı bilya getirip taktı. 15 gün dayandı takılan rulman, tarlada aynı pule yine sıkıştı. Servis yine Çin malı getirip taktı. İşimi bitirdim, gittim skf aldım, taktırdım. 2 yıldır tık yok. Motor 2 yılda 2 bin saat çalıştı.
 
Yok, o biraz zor. Motor 2005 model, ilk defa akis sökülüyor ve motor İngiltere üretimi. Motorun bir çok bilyası Abd malı.
Hocam bizzat fabrikasında çalışmış birisi olarak söylüyorum bunu timken , nsk ve daha birçoğu buraya sadece boş kutu gönderir rulman türkiyede üretilip bu kutulara konulup firmaya gönderilir lakin gönderilen mal turkiyeden dışarı çıkmaz depoda stoklanip iç piyasaya sürülür şu an için böyle ama belirttiğiniz tarihte 2005 te firmalar arası anlaşma varmı tam bilmiyorum. Demek istediğim su an rulman alıyorsanız timken nsk falan hikaye hepsi yerli rulman fabrikalarında üretiliyor
 
Zaten elin yabancısı aslında yerli traktöre göre ucuza traktor satıyor bize.
Yabancı traktörler belli bir saate kadar sadece periyodik bakımlar ile yürütülüyor.
Yerli traktörler ıçin,bi gidip sanayiye traktör servisleri ziyaret edin.300 saatte 700 saatte traktörler darma dağın olmuş.ondan sonra yerli malı alaymışız.para yurt disına gitmesinmis!
Ama yabancı traktörler 15000 saatten bahsediyor. O nasıl olacak.
Neymiş garanti varmış e ıyide saniyede yeni traktor dagitilip toplattiktan sonra Garanti olsa nolacak.
Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı. [emoji23] 20180925_161901.jpg
 
2d51b4f3-d24d-4e31-8ac1-2fbe2677c4c2.jpg

Bizde td110 la geçenlerde baya sıkıntı yaşadık. Balansiyer dişlisiyle başlayıp diğer ismini sayamadığım dişlilere kadar uzanan arızalar bezdirdi bizi. Tam 9 bin Tl verdik.

Gerçekten rezil halde parça kalitesi, masseyler 8 bin saati geçti hala bunun 2 bin saatte yaptıgı arızanın çeyreğini yapmadı. Üstelik garantisi bitti tam 1 ay sonra bu arızalar oldu, buda şans mı başka bi şey mi bilemedik.
 
Erkunt markasız bilya kullanmış şanzımandan uğultu geliyordu.20 gazı geçince dişliler dağıldı zannediyorduk.sonra orjinal zf bilyası kullandık şimdi o da bozuldu.artık debriyaj bitene kadar söktürmem.şükür ki usta sağlam.
 
Bizim Biçerdöverin bıçak kolu şanzımanı sıfır aldığımızda satıcısı bilyelerini değiştirmemizi tavsiye etti sıfır şanzımanın bilyelerini on gün içinde öttü yenisi ile değiştirdik şükür 3. 4 yıldır kullanıyoruz Traktörleri de sıfır aldığımızda ilk önce bilyelerini mi söküp değiştirsek sonra daha büyük masraflar açmasın diye
 
Ekli dosyayı görüntüle 33481

Bizde td110 la geçenlerde baya sıkıntı yaşadık. Balansiyer dişlisiyle başlayıp diğer ismini sayamadığım dişlilere kadar uzanan arızalar bezdirdi bizi. Tam 9 bin Tl verdik.

Gerçekten rezil halde parça kalitesi, masseyler 8 bin saati geçti hala bunun 2 bin saatte yaptıgı arızanın çeyreğini yapmadı. Üstelik garantisi bitti tam 1 ay sonra bu arızalar oldu, buda şans mı başka bi şey mi bilemedik.
Balansör kiti balansör dişlileri avare dişlileri krank dişli krank keçeleri onlar değişmiştir bunlarda 7 8 bin gidiyor
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt