Eyvallah. 6714S 145hp, en fazla 160 hp, 690nm torku da 1500 devirde yakalıyo.Massey kral mavinin ön hidrolikleri için alınır öne ciguli sap parçalama arkasına potinger tek işlem de 2 iş biter 6714 yanılmıyorsam 166 hp idi ethem in var
Hocaam! Sorman hataAleyküm selam,
Gözünün üstünde kaşı var, diye eleştiri yazalım mı?
hoca verdiğin bilgiler güzel.Ama bu açıklamalarının en sonunda parantez içinde bizim Türkçemizle herkesin anlayabileceği şekilde fikrinide kısaca belirtsen süper olacakMF 6714 S ,
Nebraska test verilerinde motor gücü net , tork, 582 n.m., 1348 rpm de %36 , 1700 rpm de %25 tork yedeği 1903 rpm motor anma gücü 98 kw olarak geçiyor.
Yazılım motora +30 hp , +100 n.m. tork katkısı veriyor.
MF 5400 seride olan karakteristikten farkları var.
Mavişin tork yedekleri %40 ,
Motorlara yapısal olarak baktığımızda şanzımanlara uyumlu motor karakteristikleri var.
MF, kademesiz VT şanzıman kullansa motorun tork yedekleri az gelebileceğinden yakıt arttırabilir velev ki test sonuçlarında kademesiz şanzımanların powermix değerleri Dyna^6 modellerden fazla çıkıyor.
Yarı otomatik şanzımanla iş yapar traktör motoru modelleri üretilmiş.
Sınıfında Maxxum seri %8 tutunma farkı verebiliyor, çeki kuvveti daha fazla , kara toprak arazide aradığımız bir niteliktir.
Traktörün balye işlerinde sabit güç aralığı boyu kısa kalıyor aynı zamanda lazer işlerinde yürüyen kontrolü tamamen şanzıman üzerinde olacaktır.
Aktif devirler olarak 1600-1800 rpm kullanacaktır, powershift vites kullanımı yüksek olur.
5S seride beygir çoğaltılıp hızlanma aralığı uzatılarak iyileştirme yapılmış.
NH ve JD nin motor karakteristikleri tam otomatik kullanıma daha uyumlu gibi duruyor.
600 rpm devirlere kadar hızlanmayı motor devriyle kontrol edebiliyoruz.
Steyr 'ciler uzun devir aralıklı yumuşak güç kontrolü tercih eder.
Bu yüksek motor gücü yönetimini kumsal arazilerde beğenmeyip farklı modellere de yönelim olabiliyor.
Lazer çekiminde Magnum serinin motor karakteristiği daha iyi iş çıkarır gibimize geldi.
Fakat alt modellerin hiç birinde buna benzer motor haritası bulunmuyor.
fiyatları birbirine yakın ve özellikleri yazdığın gibiyse tartışmasız Newhollad.T6 175 in casede carsılığı maxxum 145 çeki kuvveti sağlamEkli dosyayı görüntüle 65809Ekli dosyayı görüntüle 65810Selamün Aleyküm arkadaşlar, başlıkta belirttiğim konuda herhangi bir fikir beyan etmek isteyen arkadaş var mı? İkisininde nominal gücü 145hp, 4 silindir ve 4,4 lt motor hacmi, t6'da ön hidrolik ve pto var autocommand kademesiz şanzumana sahip. 6714 ise dyna6 şanzuman.
Hocam vur deyince öldürdün maaşallahMF 6714 S ,
Nebraska test verilerinde motor gücü net , tork, 582 n.m., 1348 rpm de %36 , 1700 rpm de %25 tork yedeği 1903 rpm motor anma gücü 98 kw olarak geçiyor.
Yazılım motora +30 hp , +100 n.m. tork katkısı veriyor.
MF 5400 seride olan karakteristikten farkları var.
Mavişin tork yedekleri %40 ,
Motorlara yapısal olarak baktığımızda şanzımanlara uyumlu motor karakteristikleri var.
MF, kademesiz VT şanzıman kullansa motorun tork yedekleri az gelebileceğinden yakıt arttırabilir velev ki test sonuçlarında kademesiz şanzımanların powermix değerleri Dyna^6 modellerden fazla çıkıyor.
Yarı otomatik şanzımanla iş yapar traktör motoru modelleri üretilmiş.
Sınıfında Maxxum seri %8 tutunma farkı verebiliyor, çeki kuvveti daha fazla , kara toprak arazide aradığımız bir niteliktir.
Traktörün balye işlerinde sabit güç aralığı boyu kısa kalıyor aynı zamanda lazer işlerinde yürüyen kontrolü tamamen şanzıman üzerinde olacaktır.
Aktif devirler olarak 1600-1800 rpm kullanacaktır, powershift vites kullanımı yüksek olur.
5S seride beygir çoğaltılıp hızlanma aralığı uzatılarak iyileştirme yapılmış.
NH ve JD nin motor karakteristikleri tam otomatik kullanıma daha uyumlu gibi duruyor.
600 rpm devirlere kadar hızlanmayı motor devriyle kontrol edebiliyoruz.
Steyr 'ciler uzun devir aralıklı yumuşak güç kontrolü tercih eder.
Bu yüksek motor gücü yönetimini kumsal arazilerde beğenmeyip farklı modellere de yönelim olabiliyor.
Lazer çekiminde Magnum serinin motor karakteristiği daha iyi iş çıkarır gibimize geldi.
Fakat alt modellerin hiç birinde buna benzer motor haritası bulunmuyor.
Powermix verilerinde Dyna Vt'nin 6'dan daha düşük yakıt tüketimi verdiğini okumuştum bir yerde.MF 6714 S ,
Nebraska test verilerinde motor gücü net , tork, 582 n.m., 1348 rpm de %36 , 1700 rpm de %25 tork yedeği 1903 rpm motor anma gücü 98 kw olarak geçiyor.
Yazılım motora +30 hp , +100 n.m. tork katkısı veriyor.
MF 5400 seride olan karakteristikten farkları var.
Mavişin tork yedekleri %40 ,
Motorlara yapısal olarak baktığımızda şanzımanlara uyumlu motor karakteristikleri var.
MF, kademesiz VT şanzıman kullansa motorun tork yedekleri az gelebileceğinden yakıt arttırabilir velev ki test sonuçlarında kademesiz şanzımanların powermix değerleri Dyna^6 modellerden fazla çıkıyor.
Yarı otomatik şanzımanla iş yapar traktör motoru modelleri üretilmiş.
Sınıfında Maxxum seri %8 tutunma farkı verebiliyor, çeki kuvveti daha fazla , kara toprak arazide aradığımız bir niteliktir.
Traktörün balye işlerinde sabit güç aralığı boyu kısa kalıyor aynı zamanda lazer işlerinde yürüyen kontrolü tamamen şanzıman üzerinde olacaktır.
Aktif devirler olarak 1600-1800 rpm kullanacaktır, powershift vites kullanımı yüksek olur.
5S seride beygir çoğaltılıp hızlanma aralığı uzatılarak iyileştirme yapılmış.
NH ve JD nin motor karakteristikleri tam otomatik kullanıma daha uyumlu gibi duruyor.
600 rpm devirlere kadar hızlanmayı motor devriyle kontrol edebiliyoruz.
Steyr 'ciler uzun devir aralıklı yumuşak güç kontrolü tercih eder.
Bu yüksek motor gücü yönetimini kumsal arazilerde beğenmeyip farklı modellere de yönelim olabiliyor.
Lazer çekiminde Magnum serinin motor karakteristiği daha iyi iş çıkarır gibimize geldi.
Fakat alt modellerin hiç birinde buna benzer motor haritası bulunmuyor.
T6 'nın aks arası mesafesi 2642mmPowermix verilerinde Dyna Vt'nin 6'dan daha düşük yakıt tüketimi verdiğini okumuştum bir yerde.
Vt hiç kullanma şansım olmadı, mf Vt olsa onu seçerdim ama fiyatları birbirine yakınken, ön askı ve pto, ayrıca autocommand varken içim atmasa da t6 diyorum..Aks arası mesafeleri nedir acaba? T6 bi tık kısa gibi görünüyor.
Bu traktörler filo içine mi alınacak, nasıl bir tarımsal faaliyette bulunacak, arazi yapısı nasıl, tarla trafiği için kasa ağırlığı az ekipman taşıma kapasiteleri farklı modellerde oluyor.Hocam verdiğin bilgiler güzel. Ama bu açıklamalarının en sonunda parantez içinde bizim Türkçemizle herkesin anlayabileceği şekilde fikrini de kısaca belirtsen süper olacak
Kullanım nitelikleri arasındaki farkları göstermeye çalıştık, bize uyan bir özellik belki başka bir kullanan kişi de ihtiyaç olmayabilir.Hocam vur deyince öldürdün MaaşAllah
Yani t6 diyorsun kısaca...