New Holland T6 175'mi Massey Ferguson 6714S'mi


Screenshot_20211026-170006_Google.jpg
Screenshot_20211026-165803_Google.jpg
Selamün Aleyküm arkadaşlar, başlıkta belirttiğim konuda herhangi bir fikir beyan etmek isteyen arkadaş var mı? İkisininde nominal gücü 145hp, 4 silindir ve 4,4 lt motor hacmi, t6'da ön hidrolik ve pto var autocommand kademesiz şanzumana sahip. 6714 ise dyna6 şanzuman.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
MF 6714 S ,
Nebraska test verilerinde motor gücü net , tork, 582 n.m., 1348 rpm de %36 , 1700 rpm de %25 tork yedeği 1903 rpm motor anma gücü 98 kw olarak geçiyor.
Yazılım motora +30 hp , +100 n.m. tork katkısı veriyor.
MF 5400 seride olan karakteristikten farkları var.
Mavişin tork yedekleri %40 ,
Motorlara yapısal olarak baktığımızda şanzımanlara uyumlu motor karakteristikleri var.
MF, kademesiz VT şanzıman kullansa motorun tork yedekleri az gelebileceğinden yakıt arttırabilir velev ki test sonuçlarında kademesiz şanzımanların powermix değerleri Dyna^6 modellerden fazla çıkıyor.
Yarı otomatik şanzımanla iş yapar traktör motoru modelleri üretilmiş.
Sınıfında Maxxum seri %8 tutunma farkı verebiliyor, çeki kuvveti daha fazla , kara toprak arazide aradığımız bir niteliktir.
Traktörün balye işlerinde sabit güç aralığı boyu kısa kalıyor aynı zamanda lazer işlerinde yürüyen kontrolü tamamen şanzıman üzerinde olacaktır.
Aktif devirler olarak 1600-1800 rpm kullanacaktır, powershift vites kullanımı yüksek olur.
5S seride beygir çoğaltılıp hızlanma aralığı uzatılarak iyileştirme yapılmış.
NH ve JD nin motor karakteristikleri tam otomatik kullanıma daha uyumlu gibi duruyor.
600 rpm devirlere kadar hızlanmayı motor devriyle kontrol edebiliyoruz.
Steyr 'ciler uzun devir aralıklı yumuşak güç kontrolü tercih eder.
Bu yüksek motor gücü yönetimini kumsal arazilerde beğenmeyip farklı modellere de yönelim olabiliyor.
Lazer çekiminde Magnum serinin motor karakteristiği daha iyi iş çıkarır gibimize geldi.
Fakat alt modellerin hiç birinde buna benzer motor haritası bulunmuyor.
 
MF 6714 S ,
Nebraska test verilerinde motor gücü net , tork, 582 n.m., 1348 rpm de %36 , 1700 rpm de %25 tork yedeği 1903 rpm motor anma gücü 98 kw olarak geçiyor.
Yazılım motora +30 hp , +100 n.m. tork katkısı veriyor.
MF 5400 seride olan karakteristikten farkları var.
Mavişin tork yedekleri %40 ,
Motorlara yapısal olarak baktığımızda şanzımanlara uyumlu motor karakteristikleri var.
MF, kademesiz VT şanzıman kullansa motorun tork yedekleri az gelebileceğinden yakıt arttırabilir velev ki test sonuçlarında kademesiz şanzımanların powermix değerleri Dyna^6 modellerden fazla çıkıyor.
Yarı otomatik şanzımanla iş yapar traktör motoru modelleri üretilmiş.
Sınıfında Maxxum seri %8 tutunma farkı verebiliyor, çeki kuvveti daha fazla , kara toprak arazide aradığımız bir niteliktir.
Traktörün balye işlerinde sabit güç aralığı boyu kısa kalıyor aynı zamanda lazer işlerinde yürüyen kontrolü tamamen şanzıman üzerinde olacaktır.
Aktif devirler olarak 1600-1800 rpm kullanacaktır, powershift vites kullanımı yüksek olur.
5S seride beygir çoğaltılıp hızlanma aralığı uzatılarak iyileştirme yapılmış.
NH ve JD nin motor karakteristikleri tam otomatik kullanıma daha uyumlu gibi duruyor.
600 rpm devirlere kadar hızlanmayı motor devriyle kontrol edebiliyoruz.
Steyr 'ciler uzun devir aralıklı yumuşak güç kontrolü tercih eder.
Bu yüksek motor gücü yönetimini kumsal arazilerde beğenmeyip farklı modellere de yönelim olabiliyor.
Lazer çekiminde Magnum serinin motor karakteristiği daha iyi iş çıkarır gibimize geldi.
Fakat alt modellerin hiç birinde buna benzer motor haritası bulunmuyor.
hoca verdiğin bilgiler güzel.Ama bu açıklamalarının en sonunda parantez içinde bizim Türkçemizle herkesin anlayabileceği şekilde fikrinide kısaca belirtsen süper olacak
 
Ekli dosyayı görüntüle 65809Ekli dosyayı görüntüle 65810Selamün Aleyküm arkadaşlar, başlıkta belirttiğim konuda herhangi bir fikir beyan etmek isteyen arkadaş var mı? İkisininde nominal gücü 145hp, 4 silindir ve 4,4 lt motor hacmi, t6'da ön hidrolik ve pto var autocommand kademesiz şanzumana sahip. 6714 ise dyna6 şanzuman.
fiyatları birbirine yakın ve özellikleri yazdığın gibiyse tartışmasız Newhollad.T6 175 in casede carsılığı maxxum 145 çeki kuvveti sağlam
 
MF 6714 S ,
Nebraska test verilerinde motor gücü net , tork, 582 n.m., 1348 rpm de %36 , 1700 rpm de %25 tork yedeği 1903 rpm motor anma gücü 98 kw olarak geçiyor.
Yazılım motora +30 hp , +100 n.m. tork katkısı veriyor.
MF 5400 seride olan karakteristikten farkları var.
Mavişin tork yedekleri %40 ,
Motorlara yapısal olarak baktığımızda şanzımanlara uyumlu motor karakteristikleri var.
MF, kademesiz VT şanzıman kullansa motorun tork yedekleri az gelebileceğinden yakıt arttırabilir velev ki test sonuçlarında kademesiz şanzımanların powermix değerleri Dyna^6 modellerden fazla çıkıyor.
Yarı otomatik şanzımanla iş yapar traktör motoru modelleri üretilmiş.
Sınıfında Maxxum seri %8 tutunma farkı verebiliyor, çeki kuvveti daha fazla , kara toprak arazide aradığımız bir niteliktir.
Traktörün balye işlerinde sabit güç aralığı boyu kısa kalıyor aynı zamanda lazer işlerinde yürüyen kontrolü tamamen şanzıman üzerinde olacaktır.
Aktif devirler olarak 1600-1800 rpm kullanacaktır, powershift vites kullanımı yüksek olur.
5S seride beygir çoğaltılıp hızlanma aralığı uzatılarak iyileştirme yapılmış.
NH ve JD nin motor karakteristikleri tam otomatik kullanıma daha uyumlu gibi duruyor.
600 rpm devirlere kadar hızlanmayı motor devriyle kontrol edebiliyoruz.
Steyr 'ciler uzun devir aralıklı yumuşak güç kontrolü tercih eder.
Bu yüksek motor gücü yönetimini kumsal arazilerde beğenmeyip farklı modellere de yönelim olabiliyor.
Lazer çekiminde Magnum serinin motor karakteristiği daha iyi iş çıkarır gibimize geldi.
Fakat alt modellerin hiç birinde buna benzer motor haritası bulunmuyor.
Hocam vur deyince öldürdün maaşallah 😀
Yani t6 diyosun kısaca...
 

MF 6714 S ,
Nebraska test verilerinde motor gücü net , tork, 582 n.m., 1348 rpm de %36 , 1700 rpm de %25 tork yedeği 1903 rpm motor anma gücü 98 kw olarak geçiyor.
Yazılım motora +30 hp , +100 n.m. tork katkısı veriyor.
MF 5400 seride olan karakteristikten farkları var.
Mavişin tork yedekleri %40 ,
Motorlara yapısal olarak baktığımızda şanzımanlara uyumlu motor karakteristikleri var.
MF, kademesiz VT şanzıman kullansa motorun tork yedekleri az gelebileceğinden yakıt arttırabilir velev ki test sonuçlarında kademesiz şanzımanların powermix değerleri Dyna^6 modellerden fazla çıkıyor.
Yarı otomatik şanzımanla iş yapar traktör motoru modelleri üretilmiş.
Sınıfında Maxxum seri %8 tutunma farkı verebiliyor, çeki kuvveti daha fazla , kara toprak arazide aradığımız bir niteliktir.
Traktörün balye işlerinde sabit güç aralığı boyu kısa kalıyor aynı zamanda lazer işlerinde yürüyen kontrolü tamamen şanzıman üzerinde olacaktır.
Aktif devirler olarak 1600-1800 rpm kullanacaktır, powershift vites kullanımı yüksek olur.
5S seride beygir çoğaltılıp hızlanma aralığı uzatılarak iyileştirme yapılmış.
NH ve JD nin motor karakteristikleri tam otomatik kullanıma daha uyumlu gibi duruyor.
600 rpm devirlere kadar hızlanmayı motor devriyle kontrol edebiliyoruz.
Steyr 'ciler uzun devir aralıklı yumuşak güç kontrolü tercih eder.
Bu yüksek motor gücü yönetimini kumsal arazilerde beğenmeyip farklı modellere de yönelim olabiliyor.
Lazer çekiminde Magnum serinin motor karakteristiği daha iyi iş çıkarır gibimize geldi.
Fakat alt modellerin hiç birinde buna benzer motor haritası bulunmuyor.
Powermix verilerinde Dyna Vt'nin 6'dan daha düşük yakıt tüketimi verdiğini okumuştum bir yerde.
Vt hiç kullanma şansım olmadı, mf Vt olsa onu seçerdim ama fiyatları birbirine yakınken, ön askı ve pto, ayrıca autocommand varken içim atmasa da t6 diyorum.. :) Aks arası mesafeleri nedir acaba? T6 bi tık kısa gibi görünüyor.
 
Powermix verilerinde Dyna Vt'nin 6'dan daha düşük yakıt tüketimi verdiğini okumuştum bir yerde.
Vt hiç kullanma şansım olmadı, mf Vt olsa onu seçerdim ama fiyatları birbirine yakınken, ön askı ve pto, ayrıca autocommand varken içim atmasa da t6 diyorum.. :) Aks arası mesafeleri nedir acaba? T6 bi tık kısa gibi görünüyor.
T6 'nın aks arası mesafesi 2642mm
6714'ün ise 2670mm
3cm'lik bi fark var aks arasında, bu da ne kadar etkili olur acaba...
Ön askı, pto ve autocommand da dediğin gibi öne çıkarıyo, tercih edilirse bu yüzden olur.
 
Hocam verdiğin bilgiler güzel. Ama bu açıklamalarının en sonunda parantez içinde bizim Türkçemizle herkesin anlayabileceği şekilde fikrini de kısaca belirtsen süper olacak
Bu traktörler filo içine mi alınacak, nasıl bir tarımsal faaliyette bulunacak, arazi yapısı nasıl, tarla trafiği için kasa ağırlığı az ekipman taşıma kapasiteleri farklı modellerde oluyor.
Tahıl yeri için tohum yatağı hazırlama,
Buğday yeri arkası marul, ıspanak v.s. ekimi için hafif sürüm yeterlidir.
Hocam vur deyince öldürdün MaaşAllah 😀
Yani t6 diyorsun kısaca...
Kullanım nitelikleri arasındaki farkları göstermeye çalıştık, bize uyan bir özellik belki başka bir kullanan kişi de ihtiyaç olmayabilir.
 
Son düzenleme:

Benzer Konular