PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Newholland TR 6 mi Deutz 5120C mi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1238022" data-attributes="member: 76199"><p>Motor grafiğini iyi incelemek gerekiyor; 7 sınıfında JD sürücüleri, Fendth tam yükte yakıtı içiyor, diye şikayet ettiler, ekipmanda önemli tabi ki, bazısının tam yük yakıtları az iken bazısında %60 motor yükü yakıtları iyidir, Jeneratörlerde genelde %75-80 motor yükü yakıtları optimum değerdedir.Toprak işlemlerinde motorun huyu da önemlidir.</p><p> 5 sınıfı büyük işletmeler için büyük balye istifleme , gübre, kompos doldurma işlemleri için kullanılıyor, seriye özel motor üretimi var, kepçenin randımanlı çalışması için motor tam güce çekilip, kullanım yapılıyor, </p><p> Stabil çalışmalı ise motor çalışma devirleri uzun Kubota 1400 max tork 2600 max güç, 8 vites powershift, tork eğrisi düz yapıda, motor şahlanmaz, böylelikle taşınacak yükü sarsmaz + kepçeye salınım önleyici aparat takılıyor.</p><p> MF 5400 seride ise hidromotorun yağ basıncıyla yumuşak geçiş sağlanıyor, devirle fazla oynamaya ihtiyaç bulunmuyor.</p><p> JD 5075 E de ise 3 vites var, 1400-2400 devir, devirle motor güç yönetimi var.</p><p> Ön kepçede en güzeli kademesiz şanzımandır, vesselam.</p><p> Ön aks süspansiyon yoksa motor zıplar, Erkunt 58 , 25 km/h, Case 75C 30 km/h, T5.115 40 km/h civarları balansa giriyor.Dalgaların üst üste binmesi, arada çok yüksek dalgalar oluşturur, vuruntu olayıdır. </p><p> 5 sınıfı toprak işlerken motorun salı kısa geliyor.Dingil mesafesi tutunmayı değiştiriyor, uzun olanlarında dönüş yarıçapı az, hidroliklerin bağlantıları Kategori 2 ve 3 olarak değişiyor, eski ekipmanı uydurmak sorun oluyor.</p><p> 5 ton traktör, çok sert zeminde, mısır,pancar yeri gibi 575 n.m. torkla 5 14" pulluğu 7 km/h hızla çeker.Zemin kumsalsa pulluk çeki kuvveti 300-800 kg.f arasında değişeceği için 100 hp 400 n.m. tork civarları bir traktörde aynı hızda pulluğu taşıyabilir.Arazi yapısı motor gücü tercihlerini değiştirir.Avrupa'da ise tam bükük, uzun kanatlı pulluk tercih edilip 20-30 hp fazla motor gücüyle sürüm işlemi yapılıyor, pulluk motoru daha fazla tutar, sebebi otun toprağın altına iyi gömülüp, organik madde miktarını %5 te tutabilmek, biz ise nasıl daha az süreriz diye düşünüyoruz, malesef.</p><p> Şahlanan atın vites sayısı da, uçan halının vites sayısı da yeterlidir.Kademesiz olsa diyecek söz yokda, power mix leri ıcık yüksektir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1238022, member: 76199"] Motor grafiğini iyi incelemek gerekiyor; 7 sınıfında JD sürücüleri, Fendth tam yükte yakıtı içiyor, diye şikayet ettiler, ekipmanda önemli tabi ki, bazısının tam yük yakıtları az iken bazısında %60 motor yükü yakıtları iyidir, Jeneratörlerde genelde %75-80 motor yükü yakıtları optimum değerdedir.Toprak işlemlerinde motorun huyu da önemlidir. 5 sınıfı büyük işletmeler için büyük balye istifleme , gübre, kompos doldurma işlemleri için kullanılıyor, seriye özel motor üretimi var, kepçenin randımanlı çalışması için motor tam güce çekilip, kullanım yapılıyor, Stabil çalışmalı ise motor çalışma devirleri uzun Kubota 1400 max tork 2600 max güç, 8 vites powershift, tork eğrisi düz yapıda, motor şahlanmaz, böylelikle taşınacak yükü sarsmaz + kepçeye salınım önleyici aparat takılıyor. MF 5400 seride ise hidromotorun yağ basıncıyla yumuşak geçiş sağlanıyor, devirle fazla oynamaya ihtiyaç bulunmuyor. JD 5075 E de ise 3 vites var, 1400-2400 devir, devirle motor güç yönetimi var. Ön kepçede en güzeli kademesiz şanzımandır, vesselam. Ön aks süspansiyon yoksa motor zıplar, Erkunt 58 , 25 km/h, Case 75C 30 km/h, T5.115 40 km/h civarları balansa giriyor.Dalgaların üst üste binmesi, arada çok yüksek dalgalar oluşturur, vuruntu olayıdır. 5 sınıfı toprak işlerken motorun salı kısa geliyor.Dingil mesafesi tutunmayı değiştiriyor, uzun olanlarında dönüş yarıçapı az, hidroliklerin bağlantıları Kategori 2 ve 3 olarak değişiyor, eski ekipmanı uydurmak sorun oluyor. 5 ton traktör, çok sert zeminde, mısır,pancar yeri gibi 575 n.m. torkla 5 14" pulluğu 7 km/h hızla çeker.Zemin kumsalsa pulluk çeki kuvveti 300-800 kg.f arasında değişeceği için 100 hp 400 n.m. tork civarları bir traktörde aynı hızda pulluğu taşıyabilir.Arazi yapısı motor gücü tercihlerini değiştirir.Avrupa'da ise tam bükük, uzun kanatlı pulluk tercih edilip 20-30 hp fazla motor gücüyle sürüm işlemi yapılıyor, pulluk motoru daha fazla tutar, sebebi otun toprağın altına iyi gömülüp, organik madde miktarını %5 te tutabilmek, biz ise nasıl daha az süreriz diye düşünüyoruz, malesef. Şahlanan atın vites sayısı da, uçan halının vites sayısı da yeterlidir.Kademesiz olsa diyecek söz yokda, power mix leri ıcık yüksektir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Newholland TR 6 mi Deutz 5120C mi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt